חדשות - פינוקיו, מכסחי השדים ואנטי טרנטינו ומארוול

קולנוע
בזמן שאכלתם בחגים, הבמאים הותיקים כותשים את מארוול, הבת של ברוס לי יוצרת בלאגן לטרנטינו והוליווד ממשיכה לטחון עד דק את הטרנד החדש של סרטי לייב-אקשן

חדשות - פינוקיו, מכסחי השדים ואנטי טרנטינו ומארוול
חדשות - פינוקיו, מכסחי השדים ואנטי טרנטינו ומארוול

להבדיל ממנו, אנחנו לא משקרים
לאחר שכבר נעשו גרסאות לייב-אקשן" לסרטים: "דמבו", "אלאדין" ו"מלך האריות", בהוליווד לא סיימו לסחוט את הלימון ועכשיו רוצים ליצור סרט נוסף לדמות של פינוקיו, לאחר שמ-1940 לא נוצר סרט ראוי על הדמות המיוחדת. הבמאי-תסריטאי המפורסם רוברט זמקיס ("פורסט גמאפ" ו"בחזרה לעתיד) נמצא כרגע בשיחות עם חברת דיסני על מנת ליצור את הסרט.

ככל הנראה זמקיס ישאיר את הפיקוד על הסרט לידיים הבטוחות והמבטיחות של גיירמו דל טורו ("צורת המים", "המבוך של פאן" ו"הלבוי") שזהו חלומו מזה זמן רב לביים את הסרט, הבמאי השני ככל הנראה יהיה מארק גוסטפסון. כרגע אין עוד שחקנים שאמורים לגלם את ג'פטו או פינוקיו, אבל דל טורו כבר אמר שהוא רוצה שהשחקן-זמר טום וייטס ("חותכי ורידים: סיפור אהבה", "שבעה פסיכופטים") מבחינתו מתאים לגלם את ג'פטו. זהו לא הסרט הראשון על פינוקיו, ב-2002 זוכה האוסקר רוברטו בניני ("החיים יפים", "המופרע") ניסה לביים את הסרט תוך כדי שהוא מגלם את הדמות הראשית, הוא נחל כישלון עצום ואף זכה בפרס השחקן הגרוע ביותר עבור הסרט.


בניני לאחר שענה שלדעתו הסרט טוב | צילום: Imdb


איסור על הסרט "היו זמנים בהוליווד"
הסרט החדש של קוונטין טרנטינו "היו זמנים בהוליווד" לא יוקרן בסין וזאת לאחר שביתו של השחקן המנוח ברוס לי, שאנון לי, פנתה לאגודת הקולנוע הסינית בבקשה למנוע את ההפצה של הסרט בסין. שאנון לי טוענת שהדמות שטרנטינו יצר לברוס לי רחוקה מאוד מכל מה שייצג אמן הלחימה הנודע ומבזה את אביה. טרנטינו לא מתכוון לשנות שום דבר בסרט, במיוחד מאחר אין הסבר מפורט מה לא נכון בדמותו של ברוס לי.


הגרסה העצבנית של ברוס לי | צילום: Imdb


במאים נגד מארוול
בתחילת החודש אמר בראיון הבמאי המצליח, מרטין סקורסזה (שאחראי בין היתר על "נהג מונית", "החברה הטובים" ו"השתולים"), שמבחינתו הסרטים של מארוול אינם סרטים אלא יותר כמו "פארק שעשועים". עכשיו לא רק סקורסזה מדבר כנגד סרטי מארוול, אלא גם חברו הבמאי פרנסיס פורד קופולה ("הסנדק", "אפוקליפסה עכשיו" ו"דרקולה"), קופולה התערב לטובת חברו לבימוי ואמר שמבחינתו הסרטים של מארוול הם "נבזיים" ואינם קולנוע, לטענת קופולה סרטים אמורים ללמד אותנו משהו, לתת לנו הארות או השראה והסרטים של מארוול אינם כאלו.


הבמאים הותיקים פחות מתרגשים ממנו | צילום: Imdb

ימשיכו לכסח שדים
ביל מארי, אחד מכוכבי סדרת סרטי "מכסחי השדים" אישור את השתתפותו בסרט נוסף בסדרה, אשר עתיד לצאת ב-10/07/2020. מארי אמור לחזור לגלם את פיטר וינקמן, גם סיגורני וויבר ("הנוסע השמיני") אמורה לחזור לגלם את דנה בארנט, דן אקרויד ("האחים בלוז") אמור לחזור להופעה נוספת בתור ד"ר ריימונד שטאנץ וארני הדסון שאמור לחזור לגלם את ד"ר וינסטון זדמור. כעתו שמארי אישר את ההופעה שלו בסרט, כל השחקנים הראשיים ששיחקו בסרט המקורי משנת 1984 אמורים להופיע בסרט (מלבד הרולד ראמיס שנפטר בשנת 2014). שחקנים חדשים שאמורים להופיע הם פול ראד ("אנטמן"), והשחקן הצעיר והעולה - פין וולפהארד ("דברים מוזרים" ו"זה: חלק 2").


למי תתקשרו? למכסחי השדים | צילום: Imdb
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חדשות - פינוקיו, מכסחי השדים ואנטי טרנטינו ומארוול
סרטים בקולנוע