סרט במתנה!צפייה ישירהסרטים בקולנועבקרוב בקולנועבתי קולנועטריילרים חדשיםחדשותמצא לי סרטביקורות
סרטים
בתי קולנוע
צפייה ישירה
חדשות
טריילרים
סדרות
קהילות
התוכן שלי
נוספים
התחבר
חדש בקולנוע
צפייה בכותר הסרט האיש שנולד מחדש
האיש שנולד מחדש כרזה

האיש שנולד מחדש

(2015)
R - מוגבל לליווי הורה או מבוגר לילדים מתחת לגיל 17.R - מוגבל לליווי הורה או מבוגר לילדים מתחת לגיל 17.

The Revenant

-
  -  דרמה | הרפתקאות | מתח  -  
7.3/10 
75 אנשים דרגו - YouTheater
0.0/10 
0 אנשים דרגו - IMDB
יו גלאס (ליאונרדו דיקפריו), צייד אשר נפצע קשה והושאר למות על ידי חבר קבוצתו ג'ון פיצג'רלד (טום הארדי). נשקו החזק הוא הרצון שלו, לשם כך, גלאס חייב לנווט את עצמו בסביבה עוינת ואכזרית במטרה להילחם בשבטים אינדיאנים במסע הרואי וחסר פשרות לנקמה. מבוסס על סיפור אמיתי בבימויו של הבמאי הנודע אלחנדרו גונזלס איניאריטו ("בבל", "בירדמן").

שתף בפייסבוק
הוסף לסרטים שלי
בימוי:
תסריט:מארק ל. סמית', אלחנדרו גונזלס איניאריטו, מיצ'אל פונק
שחקנים:, , , , ,

האיש שנולד מחדש טריילר עם תרגום מובנה בעברית   לפני 5 שנים, 17,421 צפיות
האיש שנולד מחדש
האיש שנולד מחדש
האיש שנולד מחדש
האיש שנולד מחדש
האיש שנולד מחדש

האיש שנולד מחדש לצפייה ישירה

הוסף קישור לצפייה ישירה

האיש שנולד מחדש לצפייה ישירה בחינם!

צפייה ישירה בסרטים וסדרות הינה למשתמשים רשומים בלבד, ההרשמה חינם!
התחבר

חדשות
הידעת? סטריט פייטר
"השורד": "הכל אבוד" - גרסת הקרח
סרט בהמלצה: העד
"דדפול": דדפול גרייט
"האיש שנולד מחדש": הולך להיוולד לכם אוסקר
ואלה המועמדים לטקס פרסי האוסקר... יום חמישי, 14 בינואר 2016, 22:16
סיכום טקס גלובוס הזהב 2016: השארו עירניים... יום שלישי, 12 בינואר 2016, 13:30
גלובוס הזהב 2016, עונת הפרסים: התחלנו... יום ראשון, 27 בדצמבר 2015, 14:26
"אגדת האחים קריי": הארד(י)-קור... יום חמישי, 08 באוקטובר 2015, 21:07
ביקורות
סרט מצוין וסוחף ודיקפריו תמיד יודע לעשות את העבודה. אבל משום מה נראה שנתנו לו אוסקר בגלל עברו, שהיה מועמד מספר פעמים ולא זכה, זו לא ההופעה הטובה ביותר שלו, וזה לא הסרט הטוב ביותר שהוא שיחק בו. עוד נקודה, למרות שהסרט סוחף עם קצב מסחרר, ונופים מרשימים, רק מצפייה בטריילר הצופה יכול לגלות את כל הסרט מבלי לצפות בו. וזה ז'אנר דרמה. ולכן לטעמי זה לא לעניין. הצילום נהדר, המשחק, והתסריט אבל שוב, לדיקפריו יש סרטים הרבה הרבה יותר מוצלחים. עם זאת, הסרט בהחלט שווה צפייה כי באמת שהבימוי איכותי, והנופים והמתח... עצה שלי למי שמתכוון לראות את הסרט, שלא יצפה בטריילר זה רק יהרוס לו!! ציון 8/10
  לפני 3 שנים
טוב, כשישבתי לכתוב ביקורת חובבת על "האיש שנולד מחדש" (באנגלית: The Revenant, בכלל תרגום מטומטם למדי), בכל מקרה, ידעתי שכשצריך לכתוב ביקורת על סרט כזה, אז ידעתי בעצמי שאני חייב לראות את הסרט לפני. ראיתי את הסרט, ואחרי 156 דקות מתישות, נדהמתי לגלות שהסרט הזה הוא בעצם יצירת מופת קולנועית. למה -- הסרט הזה כל כך עשוי טוב, עד שכל אחד שרואה את הסרט, או שהוא אוהב את הסרט או שהוא מחליט להירדם באמצע כי הוא מוכיח לעצמו שסרטים ארוכים והוא לא הולכים ביחד. בכל מקרה, השוט הראשון של הסרט מופלא למדי; מסופר על לוכד דובים וחיות קשוח וקשה עורף בשם יו גלאס (שהיה קיים לפני מאות שנים), ומגולם בידי ליאונרדו דיקפריו, נבגד בידי חבריו ללכידה; ג'ון פיצג'רלד האכזר ועוד. הם רוצחים את אשתו ובנו האינדיאנים לנגד עיניו, ולבסוף הורגים חבר שלו שהחליט לא להיות כמו פיצג'רלד. פצוע, כמעט מת, לבוש בלבוש פרוותי, מחליט לצאת נגד פיצג'רלד החמדן שמתכנן לברוח עם שלל רב של כסף גנוב. גלאס מצליח לשרוד כנגד כל הסיכויים, נתקל באמא דובה ענקית שתוקפת אותו באכזריות רבה (וזו אחת הסצנות הקשות ביותר שראיתי על המסך הגדול בקולנוע), ולמרות זאת, הוא שורד. השוטים שלאחר השוט הראשון, הם פשוט היסטוריה; מראים כיצד גלאס שורד ומכין את תוכנית הנקמה שלו באיש הרע פיצג'רלד, וחבריו לשעבר, ומה קורה עם פיצג'רלד עצמו שמשוחח בין לבין עם ברנדן גליסון, עד לסצנה האחרונה של הסרט; הקליימקס האפי והמדהים; הקרב הסופי בין הגיבור לבין הנבל של הסרט. טוב, זה סרט דרמת הרפתקאות/דרמת הישרדות תקופתית, אז ברור שהסרט הזה שמבויים בידי אלחנדרו גונסלס איניאריטו יהיה טיפה אלים, אוקיי, הסרט הזה ממש אלים ומציגים את האלימות עקובה מדם בצורה כל כך גרפית אך טובה להפליא. הקרב הסופי בין גלאס לבין פיצג'רלד הוא גרפי, אפי, עשוי טוב, ועם מוזיקה של מלחין יפני, זה פסקול כל כך טוב. אז מה היה לנו בסרט: א. אקשן - יש בסרט לפחות 13 סצנות אקשן (ספרתי), וזה טוב מאוד. כי רק אלחנדרו גונסלס איניאריטו יצליח לשלב בסרטים שלו לא רק דרמה, הרפתקאות ואיש קשוח שצריך לשרוד אלא גם אקשן. ב. אלימות גרפית - יש בסרט המון תוכן אלים, גרפי, עקוב דם, ורואים זאת היטב על המסך הגדול. כדאי מאוד לכסות את העיניים ברגע שיש סצנות קשות לצפייה (במיוחד הקרב של גלאס עם הדובה הגדולה). ג. - עלילה - לכל סרט מצוין יש עלילה מצוינת, וזה מה שאלחנדרו גונסלס איניאריטו עושה. הוא מצליח לאזן ולייצב את העלילה היטב בצורה כל כך נעימה, עד כדי כך שהוא לא מורח את הסרט (כמו שהוא עשה עם "בירדמן"). ד. - משחק - צורת המשחק של השחקנים המכובדים בסרט הזה ביניהם לאונרדו דיקפריו וטום הארדי שמגלם את הנבל הרשע בסרט, הם כל כך מעולים ונעימים למרות האלימות שהם מציגים בסרט. הארדי מציג את האופן האלים, האפלולי, הקודר והתככני של הסרט ואילו דיקפריו מציג את האופן ההישרדותי, הדרמטי וההרפתקאות של הסרט. הארדי ידוע כמגלם טוב של נבל קולנועי (כמאז שהוא עשה עם נבל-העל של DC קומיקס ביין באפוס גיבורי-העל "עלייתו של האביר האפל" של כריסטופר נולאן), והוא משדרג את מה שהוא עשה בתור ביין בסרט הזה. ארבעת הדברים שיש בסרט, מוצגים בזה אחר זה, שוט אחרי שוט למרות שהסרט הזה הוא וואן שוט (זאת אומרת שהוא לא עובר במצלמה כמו כל סרט שעושה), וזה פשוט נפלא. לסיכום: "האיש שנולד מחדש", הוא באמת יצירת מופת קולנועית על אדם ששורד כנגד כל הסיכויים ונולד מחדש כאדם לוחמני ואינדיאני קשוח ונקמן, שמראה שהנקמה באמת יכולה להשמיד את האדם, והוא עושה זאת בצורה כל כך טובה, עד שהסרט הזה זכה בשבחים ביקורתיים רבים, ואף ב-3 פרסי אוסקר כולל השחקן הראשי הטוב ביותר עבור דיקפריו (שחיכה כל כך הרבה שנים), והנה הוא קיבל את האוסקר!. הסרט הזה גורם לאדם שצופה בו (בין אם זה אנשים שאוהבים סרטים ארוכים ובין אם אלה שלא), לראות שאפשר לעבור תלאות מסוכנות בחיים ולשרוד.
  לפני 4 שנים
לאונרדו דיקפריו. לאונרדו דיקפריו היא חליפה מצויינת בעיניי להלביש על שחקן ראשי בסרט ביוגרפיה. ליאו דיקפריו הוא דמות שבכל שנות עבודתו כשחקן לא המעיט בהשתתפות בסרטים ביוגרפיים. ג'יי אדגר, הזאב מוול סטריט, יומן נעורים ועוד. בסרט זה, האיש שנולד מחדש, אפשר לראות אותו משחק את יו גלאס (שם אמיתי לסיפור אמיתי), דוגמת השורד האגדי, שנפצע קשות מדוב גריזלי ונזרק (מתאר את זה בצורה הכנה ביותר) על ידי ג'ון פיצג'רלד בשטח עויין למות מקור. וזה רק פרי-דמיונו אלחנדרו איניאריטו, למרות שסיפורו האמיתי של גלאס שונה לחלוטין מהאופן שבו הציגו אותו בסרט, ובנוסף גם את פיצג'רלד. הסיפור האמיתי מתחיל כשגלאס ננטש על ידי שני חבריו לצוות : פיצג'רלד, וברידג'ר. במהלך ששמרו על גלאס, שבט האריקרה תקפו, והשניים לקחו את הנשק, המימייה והציוד של גלאס ונטשו אותו כדי להלחם. למחרת השניים הגיעו ונמצאו על ידי חבריי קבוצתם, להם סיפרו שגלאס בעצם מת. גלאס, שזעם עד מאוד לאותו הרגע, לא האמין שיגיע לסיטואציה שאחיו לנשק בגדו בו ונטשו אותו לבדו 320 קילומטר ממרחק ביתו, סחב כל מה שהיה ברשותו : מעיל מעור דוב, מכנסיים וחולצה, ושם עשה את דרכו לדרום דקוטה. גלאס אכל אוכל נא, נאלץ להחזיר למקום את אחד מעצמות רגליו כדי שיוכל ללכת, שט על פיסת עץ שמצא בנהר ובנה לעצמו מסגרת הישרדות יוצאת מן הכלל. בדרך, מצא אינדיאנים שעזרו לו וריפאו את פצעיו, בנוסף גם הביאו לו אוכל טרי ונשק שאותו יסחוב לציד, ובמידה ויתקל בשבט האריקרה. לגלאס לקח כמעט חודשיים להגיע לדקוטה. יש הרבה תיאוריות שאומרים שג'ים ברידג'ר, שהיה אז ילד יחסית לחיילים שפעלו באותה תקופה, לקח חלק עם פיצג'רלד בשקר וההונאה שמכר לשאר הקבוצה (גלאס = איש מת), למרות שספרים ואמירות רבות הוכיחו שזה לא נכון, וברידג'ר רק נפל למניפולציות של ג'ון הסוציופת הקליני, שכלל לא היה לו אכפת משאר חברי הקבוצה, והתרכז רק בעצמו. סוף הסרט היה דיי שגוי. בעוד שגלאס כבר חזר למחנה, פיצג'רלד עדיין היה במחנה, ולא עזב לכיוון טקסס (לפי הסרט), וגלאס לעולם לא הרג את פיצג'רלד, למרות שמתואר בסרט שכן הרג אותו והצליח במסע הנקמה, מכיוון שמפקד הצוות לאותה תקופה הצהיר בפירוש שאם יפגע בפיצג'רלד, יכנס לכליאה, ואם יהרוג את פיצג'רלד, ימות. גלאס כביכול "סלח" לג'ון על מעשיו למרות שאם הייתה באפשרותו היה הורג אותו ומשליך את שאריותיו לזאבים. הסרט : הסרט היה מרתק בצורה יוצאת דופן. הסצנה האהובה עליי הייתה סצנת המלחמה בהתחלה, מהרגע שבו נפל האדם העירום על הרצפה כשחץ תקוע בגבו, עד לסצינה שבו בנו של גלאס, הוק, מביא לו את הרובה בשביל להלחם באינדיאנים. סצנה נהדרת, קשה וקיצונית, בדיוק כמו שהיה אופייני באמריקה לאותה תקופה. הפסקול היה מעולה. בלי תופים מהירים ונגיעות ארוכות בכינור, הפסקול היה פשוט אמביינטי, מין אטמוספרות שחוזרות על עצמן, אחד הדברים שהכי אופייניים לפסקולי סרטיו של אלחנדרו גונזלס (אפשר לשמוע את זה גם בBabel), השימוש היפה באקדחי הפלינטלוק (Flintlock) הצרפתיים, פיסטול עצבני מאוד שבאותה תקופה יכל להרוג גם שניים במכה, מבחר השחקנים הגדול, שבטוח נתן לחלקם הכרה יותר טובה עכשיו, דבר שיקדם אותם להשתתף בעוד סרטים למינהם, וזהו. לסיכום, סרט פנטסטי ומעניין, כמו שאמרו לפניי, לא מתאים לקהל שבא לראות את הסרט רק בגלל דיקפריו, זה גם אחד מהסרטים הבודדים שאפשר לראות את דיקפריו עם זקן עבות (ג'אנגו ללא מעצורים), ומאוד נהנתי לצפות בו, זה סרט קשה לעיכול אבל מרתק ברמה נהדרת. ציון : 1010
  לפני 4 שנים
אין ספק שמדובר באחד הסרטים הטובים של השנה שראוי לכל פרס וכל מועמדות שקיבל. אבל הסרט רחוק שנות אור מתדמית יצירת המופת שקיבל. לא כל סרט טוב הוא סרט יחיד בדורו, ו-"האיש שנולד מחדש" הוא עוד סרט מצוין שזוכה ליותר מדי הערכה. כבר הסצנה הראשונה בסרט מצליחה לסחוף אל תוך העלילה, מבלי להכיר אף דמות או עלילה. מה שמראה כבר על ההתחלה שהסרט מציג רמה מעולה, עליה הוא שומר כמעט לכל אורכו. אלחנדרו גונזאלס איניאריטו לחלוטין קיבע לעצמו, בסרט הזה, שם מכובד וראוי לצד כל הבמאים הגדולים שהיו אי פעם. לא רק כי הוא היחיד שזכה בשתי אוסקרים ברציפות, אלא כי הוא במאי פנומנלי ששולט שבכל פיוז בסרטים שלו. כשצפיתי ב-"להציל את מארק וואטני" הייתי בטוח שרידלי סקוט הוא הראוי ביותר לזכות בפרס הבמאי, אבל כרגע דעתי השתנתה ואיניאריטו הוכיח שאין ראוי ממנו. בסרט הזה איניאריטו, שוב משתף פעולה עם הצלם המדהים עמנואל לוביצקי שזכה פה באוסקר השלישי שלו ברציפות, ולגמרי בצדק, אני בדרך לא זוכר שמות של צלמים אבל לוביצקי הוא באמת צלם מדהים, את שתי סרטיו הקודמים "בירדמן" (שגם אותו איניאריטו ביים) ו-"כוח משיכה - לא אהבתי במיוחד אבל לא היה ניתן להתעלם מהצילום המדהים שלהם, אבל עכשיו גם הצילום מדהים וגם הסרט טוב. השילוב הזה של במאי מדהים עם צלם מדהים הוליד לנו את אחד הסרטים המרשימים שנראו אי פעם. לאורך כל הסרט על המצלמה היה שלג, דם ובסצנה (הבלתי נשכחת שנכנסה במהירות לפנתיאון) שבה גלאס (לאונרדו דיקפריו) נאבק בדוב - היו גם אדים מהנשיפה של הדוב. אותה סצנה בלי קשר היא הסצנה הטובה ביותר שנראתה בקולנוע בשנת 2015! בדומה לכל הסרט, הסצנה הזאת כל כך ריאליסטית ומציאותית שפשוט אין מילים לתאר אותה, האיפור, האפקטים, המשחק, הסאונד. הסצנה פשוט לא יכלה להיות טובה יותר. איניאריטו השתמש בצילום המדהים אבל הלא מתיימר ביחד עם פסקול נוגה ומרגיע אבל בעל נוכחות כדי להפוך את הסרט לסרט שקט, רוב הדמויות ובעיקר דיקפריו לא הרבו לדבר וכשהן אכן דיברו זה היה בצורה שקטה שחודרת לאוזן בצורה פרקטית וכל כך משכנעת. לאונרדו דיקפריו מגלם את פה את גלאס בתפקיד הכי טוב שהיה לו אי פעם. גלאס לאורך כל הסרט פעל אך ורק מתוך נקמה להרוג את האדם שהרג את בנו, ודיקפריו שכמעט ולא דיבר הוכיח ששחקן לא צריך לדבר כדי להציג יכולות משחק אדירות ומלאות עוצמה. למרות שגם מאט דיימון שיחק מעולה ב-להציל את מארק וואטני", דיקפריו השקיע בתפקיד הרבה יותר: אכל בשר נא, התכסה בפרווה אמיתית שמשקלה 90 קילו, נרטב, התלכלך וסבל מקור לכל אורך צילומי הסרט. ועל כך מגיע לו הערכה שאוסקר הוא בהחלט הערכה ראויה ליכולות הפנומנליות שהציג. את פיצג'רלד, האדם שרצח את בנו של גלאס, גילם טום הארדי, שלמרות מה שאומרים רוב האנשים, הוא לא היה מספיק טוב. אין ספק שהוא היה משכנע ואמין אבל הוא נכנס חזק מדי לדמות האיש הרע וכשהיה צריך קצת להתרכך ולהציג צד אחר של הדמות, הארדי לקח צעד אחורה והשאיר את הדמות שטוחה ומרושעת כפי שהייתה בהתחלה. דומל גלינסון בתור אנדרו הנרי - המפקד הישר ו-וויל פולטר בתור ברידג'ר - הצעיר טוב הלב שקל לרמות, דווקא היו מעולים ולא זכו על תפקידיהם להערכה שמגיע להם. למרות כל הדברים הטובים, ואם כל הכבוד לאיניאריטו, לוביצקי ודיקפריו, הסרט, כמו שכבר אמרתי, לא מדהים. אחת הסיבות לכך היא התסריט (שגם בו איניאריטו היה שותף. למרות פיתולים עלילתיים חכמים, התסריט הסתמך יותר מדי על צירופי מקרים: אותו שבט אינדיאני אכזרי הופיע הכל פעם שהעלילה נתקעה, וברידג'ר לא שם לב לבנו של גלאס ששכב מטר ליד הקבר שלו. בנוסף, התסריט המון פעמים היה חקייני: הסצנה שבה פיצג'רלד וברידג'ר ישבו במערה הזכירה מאוד סצנה כמעט זהה אבל טובה יותר מ-"ג'אנגו ללא מעצורים". המון מהסצנות נהפכו לחדשניות ובלתי נשכחות תודות לבימוי, אבל התסריט יכול היה להפיל כל במאי שהוא פחות מנוסה, והסוף היה מגוחך ומאכזב. בשונה מ-"יצירות מופת" אחרות לסרט פה אין שום מסר חשוב, והסרט, גם אם מפעים וחזק - פשוט לא מרגש, וקשה להאמין שהוא בכלל ניסה לרגש. אנשים רבים טוענים שהסרט ארוך, כבד ומתיש, והם צודקים, הסרט קצת מאתגר ויש אנשים שמתקשים עם זה. אבל אי אפשר להגיד על הסרט שהוא איטי בקונוטרציה שלילית כי האיטיות מציגה את המעוקה שעבר גלאס, גם אם היא קצת מקשה על ההנאה. למרות הכל, "האיש שנולד מחדש" הוא סרט מרשים ויזואלית, מרהיב מכל בחינה אפשרית, שמספק אין-ספור רגעים בלתי נשחים עוצרי נשימה. אל תחמיצו! ציון: 8/10
  לפני 4 שנים
לא בטוח שזה הסרט הכי טוב של אלחנדרו גונזלס, למרות שמבחינת מערבוני שלג הוא בקלות יכול להתברג ברשימת הטובים שראיתי, בכל זאת הבחור חתום על עוד כמה יצירות מופת כמו "אהבה נושכת", "21 גרם" ו-"בירדמן", מה שבטוח וחד משמעי לדעתי זו הקלאסיקה של ליאונרדו די קפריו שייזכר לעוד שנים רבות קדימה במפגן מדהים ומדוייק, בהלט התצוגה הכי טובה שלו שראיתי עד היום. סרט גדול שסיפק לי כמעט כל מה שאפשר, צילום עשיר בלוקיישנים אותנטיים, מוזיקה משובחת ועלילה מרתקת וסוחפת, אני עכשיו לאחר הצפייה מתחרט שלא ראיתי אותו בקולנוע, הטלאות והסבל שהדמות הראשית עוברת פה וכמו כן עוד כמה דמויות שצולמו בסצינות חריגות וקשות לצפייה שמפילות את הצופה ולא ישאיר שום סוג של צופה אדיש ככל שיהיה להאמין שמה שהלך פה תלוי בנס או השגחה עליונה, לעת עתה אני מסכים עם עצמי שזה נשאר במונחים של "הזייה" ניתן לראות בעוד סצינות ולהבחין בקלות שמדובר באלחנדרו גונזלס, אני מכיר טוב את טביעת האצבע של הבמאי הזה, לטעמי הסרט טוב מאוד על עף שהוא הוליוודי מאוד ככה שקשה לי לא לפרגן לו עד הסוף, ללא ספק, אחד מסרטי השנה, לפחות אחד מהחמישה שהכי אהבתי.
  לפני 4 שנים
הסיפור פשוט, מוסר השכל מסובך ועמוק לא תמצאו פה, פשוט רצון להישרדותו של אדם, המונע בעיקר מנקמה. יש קצת אינדיאנים, צרפתים, כבוד רמוס ובצע כסף, אבל הם ממש נושאי צד, לעלילה האיטית, עוכרת השלווה והמצולמת באופן ייחודי ויוצא דופן, שמדגיש את האהבה לטבע והיראה ממנו באותה הנשימה. עבודת המצלמה של לוביצקי, היא חלק מקונספט ריאליסטי, שמנסה להנחיל איניאריטו עבור צופיו. המצלמה המשוטטת בין הדמויות, מבלי לחתוך, היא רק נדבך אחד והכנה לפני רגעי השיא כמו עם הסצנה המחרפנת של גלאס מול הדב. איניאריטו וצלמו, לובצקי מצעידים את צופיהם למסע שלא מוותר על גועל, אין בכך ספק, אלימות גרפית, פציעות מחרידות וניסיונות הישרדות שלא בוחלים באמצעים ובדיוק אותם משקף הבמאי, שמצליח להשפיע על צופיו, על מנת להמחיש את הפלא שנקרא גוף האדם, בתוכו שוכן פלא נוסף, האופי החזק והרצון להישרד. ריאליזם הוא הז'אנר המרכזי וזה שמחזיק במושכות של הסרט, דרך האלימות, הדרמה והרגשות, מצליח איניאריטו לברוא סיפור מנצח, שרק ימים (ופסלונים) יגידו באיזה קנה מידה הוא באמת ניצח. מבחינת הקהל והמבקרים, הוא כבר בהחלט ניצח והם תובעים את ההכרה הפורמאלית, דרך הפרסים היוקרתיים, שכה מגיעים לכל כך הרבה גופים של הסרט הפנומנלי הזה.
  לפני 5 שנים
כגודל הציפייה כך גודל האכזבה. ציפית בסרט בעקבות המלצה של עמית לעבודה שדיבר כמו מעריץ של דיקפריו, על מה ולמה אני שואל את עצמי.....ראינו את אותו סרט? איפה המשחק המשובח של לאונדרו דיקפריו? היכן הסצינות מורטות עצבים שהוא דיבר עליהם? הסצינה הכי טובה בסרט הייתה סצינת היריות בפתיחת הסרט, לאחר מכן אפשר להגיד שהשיא כבר היה מאחורה. אה, וטום הארדי לגמרי גונב את ההצגה, בסוף הסרט תרצו שהוא זה שיצא עם ידו על העליונה.
  לפני 5 שנים
אין ספק שמדובר בסרט משונה בנוף ההוליוודי; הקהל הבנאלי של סרטי האוסקרים או שמא של סרטי הבלוקבאסטר שהסרט מצליח איכשהו להשתייך אל שניהם, לא רגיל לסרט מסוג כזה. אין הרבה צורות להביע זאת במילים, זהו פשוט סרט אמנותי, מאוד יומרני, מלא בשוטים ציוריים נפלאים ומהממים ויזואלית, שרוב מטרתו היא לאתגר את הדמויות שבו ואף את הצופים שבו בפני הקשיים ההשרדותיים העומדים בפני גיבור הסרט, ולגרום לצופה להרגיש את הפלא שבהם. עם כמה שהסרט ארוך, איטי, כזה המצריך סבלנות ומצריך צופים עם כח סבל לאלימות ולכבדות מסוג זה, הסרט הזה מצליח להחזיק את הקהל. במשך שעתיים וחצי הסרט מטלטל את הצופים בפני נופים מהממים, חוויות השרדות מפליאות ועלילת נקמה חזקה ומותחת. השאלה האמתית היא האם החוויה הקולנועית המיוחדת הזו היא בהכרח כזו משובחת כמו שהמבקרים טוענים שהיא, ודווקא על זה אני בספק. עם כמה שהסרט אסתטי, יפה, איטי ואפילו מותח, עדיין הוא לוקה בכמה מהצרות הפשוטות ביותר שסרט יכול ללקות בהם, בניהם עלילה די שטחית ואורך מוגזם ומופרך. עם זאת, זה בהחלט הסרט הראוי ביותר מבחינה קולנועית לזכות באוסקר הקרוב, ואם כך יקרה, לא תשמעו אותי מתלונן על כך.
  לפני 5 שנים
לסרט יש המון שבחים וביקורות מעולות וזו הסיבה שהחלטנו ללכת לסרט הזה בקולנוע. נשמע פשוט סרט מדהים. לצערי, לא כך הדבר, והמחשבה של לצאת החוצה עברה לי בראש. סרט איטי, איטי מאוד, כאשר 50% מהסרט לאונרדו בכלל ישן, ובכלליות נראה שאין עניין מיוחד בסרט חוץ משעמום כמעט מוחלט. אני לא כתבתי מעולם ביקורת אבל הרגשתי שאני פשוט חייב לכתוב משהו.
  לפני 5 שנים
הסרט החדש של אלחנדרו גונסלס איניאריטו, ''האיש שנולד מחדש'', לא פונה לקהל הישראלי הממוצע. הוא בעל זמן ריצה של שעתיים ווחצי, קצב התקדמותו איטי, ייתכן כי הוא אומנותי מדי לרבים וללא ספק תקציריו ברשת גורמים לו להישמע כמו מותחן אקשן ומטעים את הצרכן. למרות כל זאת, הוא אפוס מרהיב חזותית, כליל השלמות בכל הקשור לסינמטוגרפיה. איטיותו מכוונת, על מנת לגרום לצופיו להרגיש מועקה, בדיוק כפי שהדמויות המאכלסות אותו מרגישות. ייתכן שלא מדובר בסרט הטוב ביותר של השנה, אך הוא בהחלט מהווה יצירה יוצאת דופן, רגישה ואישית, עם משחק מצוין, ריאליזם אכזרי, פילוסופיה עמוקה ומספר סצינות בלתי נשכחות שכבר נכנסו לפנתיאון הקולנוע מאז שיצא בעולם. לדיקפריו מובטח פסלון השחקן הטוב ביותר, וזה נכון גם לגבי עמנואל לובצקי, צלם הסרט, שביצע את עבודתו באופן מושלם יותר ממושלם. ייתכן שגם טום הארדי יזכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר, ואיניאריטו בבמאי. בקיצור, כמות השבחים והמועמדויות מוצדקת בהחלט. זהו סרט יוצא דופן, שלא דומה לשום דבר שראיתי מימי. רק שימו לב שהאלימות המוצגת בסרט היא גרפית, קיצונית, מטרידה ויותר מכל - ריאליסטית מאוד. ציון 9 יאאלה חברים אני חתכתי.
  לפני 5 שנים

הצג את כל הביקורות
שחקנים
ליאונרדו דיקפריוליאונרדו דיקפריו (ז)...
טום הארדיטום הארדי (ז)...
מק-קיילב ברנטמק-קיילב ברנט (ז)...
דונל גליסוןדונל גליסון (ז)...
וויל פולטרוויל פולטר (ז)...
פול אנדרסוןפול אנדרסון (ז)...

מפיקים:בארט רטנר
עורכים:סטפן מיריון
מדינה:ארה"ב
שפה:אנגלית

סרטים דומים
השורד (2018)
Arctic
2018
ת'יב (2014)
Theeb
2014
ממש פראי (2014)
Wildlike
2014
לכודים (2012)
Trapped
2012
גאות אפלה (2012)
Dark Tide
2012
הדרך (2009)
The Road
2009
מטען (2006)
Cargo
2006
לגעת ביהלום (2006)
Blood Diamond
2006
שלושה (2005)
Three
2005
על הסף (1997)
The Edge
1997
הרג שיט (1990)
Kill Cruise
1990
תאריכי שיחרור
ארה"ביום שישי, 25 בדצמבר 2015
ארה"ביום שישי, 08 בינואר 2016
בלגיהיום רביעי, 27 בינואר 2016
דנמרקיום חמישי, 21 בינואר 2016
אוסטריהיום שישי, 22 בינואר 2016
גרמניהיום חמישי, 21 בינואר 2016
הולנדיום חמישי, 14 בינואר 2016
רומניהיום שישי, 22 בינואר 2016
רוסיהיום חמישי, 28 בינואר 2016
אנגליהיום שישי, 15 בינואר 2016
אוקראינהיום חמישי, 28 בינואר 2016
צרפתיום רביעי, 27 בינואר 2016

שרשורים
לא נמצאו שרשורים לסרט זה



שלח

2.
הסרט מעיייף. לא משהו בלי ע...
  לפני 5 שנים
1.
סרט מתיש וכבד!
  לפני 5 שנים


סרטים בקולנוע
איוון, האחד והיחיד, הוילה, מחנה הקסם, לגעת בכוכבים, ניו יורק על הגובה, פיטר ראביט 2, Tenet, מורביוס, אפליקציה סוף, קרוז בג'ונגל, זהות זרה, רומן גורלי, משמר האלמוות, דוליטל, חלון אחורי, חתונה על תנאי, מהומה בהונג קונג, מכסחי השדים: החיים שאחרי, סקובי דו!, פאלם ספרינגס, מיואשת במקסיקו, המיניונים 2: עלייתו של גרו, לשחרר את גיא, סוכנת במלכוד, ללא מעצורים, לפני הסערה, הכפר של ברברה, אהבה בשחקים: מאווריק, תחרות הזמר של האירוויזיון: סיפורה של FIRE SAGA, נשמה, היית צריך להשאיר, The King Of Staten Island, בלוז ערבי, הזהב של נורמן, קנדימן, גמביט, הכי רחוק שאפשר, הפשע האחרון, וונדר וומן 1984, ארטמיס פאול, בובספוג הסרט: מבצע הצלה, האביר הירוק, הסוד של הנרי פיק, האישה בחלון, המסור: המעגל נסגר, ירושה, מיסי מסתבכת, קפונה, המשלוח, הציור
בקרוב בקולנוע
פרויקט פאוור, ביל וטד מתמודדים עם המוזיקה, געגועים מתוקים, לזמן את הרוע 3, משפחה ברשת, Magic Arch 3D, קינגס מן: ההתחלה, המכשפות, פוטו אהבה, Halloween Kills, הנצחיים, לא זמן למות, הקרודים 2, 2 אמריקה, סיפור הפרברים, חולית, חנוכה, ראמבל, שאנג צ'י והאגדה של עשר הטבעות, מהיר ועצבני 9, דוקטור סטריינג' ביקום השיגעון, קרואלה, באטמן, פנתר שחור 2, מיינקראפט

TOP 500
סטטיסטיקות
28,405 סרטים, 2,951 סדרות, 6,991 עונות, 119,321 פרקים, 386,163 אישים, 536,928 משתמשים, 267,003 הודעות, 28,666 ביקורות, 93,582 תמונות, 6,598 וידאו
מידע כללי ועמודים נוספים
שפה
סרטים © 2020