"נקודת פריצה" חוזר בגרסה חדשה

קולנוע
אין אחד שלא זוכר את סרט הפעולה "נקודת פריצה" משנת 1991 אשר בוים על-ידי קתרין ביגלו הגדולה. כעת, דיווחים חדשים חושפים כי אריקסון קור יביים חידוש לסרט המקורי.

"נקודת פריצה" חוזר בגרסה חדשה
"נקודת פריצה" חוזר בגרסה חדשה

כשנתיים עברו מאז ההכרזה הראשונה על הפקת הרימייק לסרט "נקודת פריצה", וכעת חברת ההפקה "אלקון אנטרטיינמנט" אשר רכשה את זכויות הסרט המקורי, אישרהכי בקרוב יתחילו לעבוד על הפקת הרימייק בשיתוף עם אולפני האחים וורנר. הסרט "נקודת פריצה" בוים על-ידי זוכת פרס האוסקר קתרין ביגלו ("כוננות עם שחר") מתסריטם של וו. פיטר אליף וריק קינג. בסרט "נקודת פריצה" כיכבו קיאנו ריבס ("מטריקס") ופטריק סוויזי ("ריקוד אחרון") אשר הלך לעולמו בשנת 2009 ממחלת הסרטן.

כאמור, קיאנו ריבס גילם סוכן FBI צעיר אשר נשלח לחקור עם שותפו הוותיק (גארי ביוסי) סדרה של מעשי שוד של בנקים אשר עליה אחראית קבוצת גולשי גלים ששדדו בנקים בשביל לממן את סגנון החיים הפרוע שלו הם סוגדים. "נקודת פריצה" משלב סרט גולשים ומותחן מרדפים עם תפניות בלתי צפויות וסיום מספק הודות לצמד הכוכבים קיאנו ריבס ופטריק סוויזי שעוד בזמנו הראו ביצועי משחק מעולים.

לנעליה של ביגלו נכנס הבמאי אריקסון קור אשר החל את דרכו כצלם בסרטים "סטריפטיז באיגואנה הכחולה", "דרדוויל" ו-"מהיר ועצבני". אריקסון קור מוכר בשל סרטו הראשון "בלתי מנוצח" בו כיכב שחקן הקולנוע מארק וולברג אשר הופיע לאחרונה בסרט הפשע "עיר שבורה". במידה והפקת החידוש לסרט "נקודת פריצה" תצא לפועל, זהו יהיה הסרט השני הארוך עד כה שאריקסון קור יביים.

הגרסה מחודשת נכתבה על ידי קורט וימר אשר היה אחראי על תסריט הסרט "אזרח שומר חוק" שהיה להצלחה רבה, ובנוסף כתב גם את התסריט לרימייק משנת 1990 "זיכרון גורלי" בכיכובו של הגדול מכולם, ארנולד שוורצנגר. כאמור, צילומי הסרט צפויים להתקיים לקראת סוף השנה בתקווה שהסרט יגיע לאקרנים בעוד כשנה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "נקודת פריצה" חוזר בגרסה חדשה
סרטים בקולנוע