אולפני יוניברסל מתכננים ליצור סרטי המשך ל"זהות גנובה"

קולנוע
מדיווחים חדשים עולה כי חברת הסרטים הידועה "יוניברסל פיקצ'רס" מתכננת ליצור עוד סרטי המשך לסרט המצליח "זהות גנובה" שזכה להצלחה רבה ואף גרף 162 מיליוני דולרים עד כה.

אולפני יוניברסל מתכננים ליצור סרטי המשך ל"זהות גנובה"
אולפני יוניברסל מתכננים ליצור סרטי המשך ל"זהות גנובה"

"זהות גנובה" הוא סרטו של טוני גילרוי ("משחק כפול") אשר זכה לשבחים רבים בקרב המבקרים הגדולים של תעשיית הקולנוע האמריקאית. בשל הצלחת הסרט, מנכ"ל יוניברסל, אדם פוגלסון סיפר כי הם מתכננים ליצור עוד סרטים נוספים, אך עדיין לא ידוע מי יקבל את התפקיד הראשי.

בראיון למגזין "טוטאל פילם", פוגלסון אמר "בסרט "זהות גנובה" יצרנו עלילה שונה ודמויות חדשות כדי שהצופים יוכלו ליהנות יותר מבעבר". עוד הוסיף ואמר "אני בהחלט רואה את ההזדמנות ליצור סדרת סרטים חדשה אשר תמשיך את עלילת הסרט "זהות גנובה", אנחנו עדיין לא יודעים מי יככב בתפקיד הראשי, אבל אם מאט דיימון ירצה בכך, אנחנו נשמח לתת לו את התפקיד".

"כבר הספקנו לדבר עם מאט דיימון שיצר איתנו קשר ודיבר על האפשרות לחזור ולככב בסרטי ההמשך, אנחנו שוקלים את העניין, ובהמשך כשהעניינים יתחילו לזוז, אנחנו נחליט מי ישוב לגלם את סוכן ה-CIA".

כזכור, מאט דיימון גילם את דמותו של סוכן ה-CIA לשעבר ג'ייסון בורן בשלושת הסרטים "זהות כפולה ", "זהות במלכודת" ו-"זהות אבודה" אשר התבססו על ספריו של הסופר האמריקאי רוברט לדלום.

בהתבסס על המידע הנ"ל ניתן להבין כי ייתכן ומאט דיימון ישוב לתפקידו כסוכן ה-CIA, אך זהו רק מידע מועט. אם וכאשר יחשפו פרטים נוספים, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אולפני יוניברסל מתכננים ליצור סרטי המשך ל"זהות גנובה"
סרטים בקולנוע