פול ווקר יככב באתחול המחודש של "היטמן"

קולנוע
השחקן האמריקאי פול ווקר (הידוע כבריאן או'קונר בסדרת סרטי "מהיר ועצבני") צפוי לככב באתחול המחודש של הסרט "היטמן" מ-2007. הסרט צפוי להיקרא "סוכן 47" אשר מהווה סרט ראשון שיוביל לטרילוגיית הסרטים של סוכן 47 אשר פועל כסוכן שכיר עבור ארגון חשאי.

פול ווקר יככב באתחול המחודש של "היטמן"
פול ווקר יככב באתחול המחודש של "היטמן"

אולפני פוקס הכריזו כי התסריט כבר נכתב על ידי אלכסנדר באך, סקיפ וודס ומייקל פינץ' אשר כתבו גם את התסריט לסרטו החדש של ברוס וויליס "מת לחיות ביום טוב" הצפוי לצאת לבתי הקולנוע בחודש הקרוב. צילומי הסרט יחלו בקיץ הקרוב. בנוסף, אולפני פוקס דיווחו כי על הבימוי הופקד אלכסנדר באך הידוע בעיקר כבמאי פרסומות.

הסרט היטמן מ-2007 זכה לביקורות שליליות, חרף הכנסות כספיות גבוהות (כמאה מיליון דולר לעומת התקציב שעמד על כ-30 מיליון דולר) מה שהביא לגניזת תוכניות בדבר סרט המשך. אז בתפקיד סוכן 47 גילם השחקן טימותי אליפנט. התסריטאי סקיפ ווד, שעובד גם על התסריט החדש היה אמור להיות אחראי גם על כתיבת התסריט לאותו הסרט.

הסרט החדש בכיכובו של פול ווקר כסוכן 47 יהיה סרטו הראשון של ווקר לאחר סדרת סרטי מהיר ועצבני, שאגב הטריילר ל"מהיר ועצבני 6" כבר זכה ל-20 אלף ציוצים בטוויטר, כשעה בלבד לאחר שהוקרן על מסכי אירוע הסופרבול בארצות הברית שאירע בתחילת השבוע.

הפקת הסרט החדש תצא לדרך ביוני השנה, ולדברי האולפנים הסרט צפוי לצבור פופולריות רבה יותר בשוק הבינלאומי מאשר בארצות הברית, בשל הפופולריות של סדרת משחקי היטמן ברחבי העולם, ש-20 מיליון יחידות ממנו נמכרו בעולם. כמו כן השחקן פול ווקר זוכה לפופולריות רבה בשל היותו כוכב סרטי מהיר ועצבני המצליחים לצדו של וין דיזל.

על הפקת הסרט "סוכן 47" אחראים המפיקים צ'אק גורדון, אלכס יונג, אדריאן אסכארייה ודניאל אלטר כמפיק בפועל. אולפני פוקס המאה ה-20 אחראים להפצת הסרט, מאחר ורכשו את זכויות ההפצה.

כאמור, צילומי הסרט יחלו בקיץ הקרוב ויתקיימו בברלין וסינגפור. טרם התקבלה הידיעה על לוח זמנים ותאריך יציאתו לאקרנים בעולם ובארץ בפרט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פול ווקר יככב באתחול המחודש של "היטמן"
סרטים בקולנוע