"כוננות עם שחר" כובש את המקום הראשון

קולנוע
סרט המתח החדש של צמד זוכי האוסקר קתרין ביגלו ומארק בול "כוננות עם שחר" שהוקרן בסופ"ש האחרון (ארה"ב) וכבש את המקום הראשון עם סכום של 24 מיליוני דולרים.

"כוננות עם שחר" כובש את המקום הראשון
"כוננות עם שחר" כובש את המקום הראשון

במקום השני סרט הפרודיה החדש מאת מייקל טידס "הבית הרדוף" המגולל את סיפורם של זוג טרי (מרלון ואיינס ואסנס אטקינס) המגיע אל בית חלומותם, אך כעבור זמן קצר הזוג נתקל ברוחות אשר רודפים את ביתם החדש. הסרט גרף 18 מיליוני דולרים.

סרטו החדש ומלא האקשן של רובן פליישר "יחידת גנגסטרים" עוקב אחר מיקי כהן (שון פן) אשר מנהל ארגון פשע בלוס אנג'לס ועושה רווחים מסמים, ממכירת כלי נשק ומנערות ליווי. כוחו של מיקי יכול להפחיד את שוטרי לוס אנג'לס, אך לא את השוטר ג'ון או'מרה אשר אוסף את השוטרים המובחרים ביותר שנמצאים בעירו ויחד, תחת כינויים החדש "יחידת הגנגסטרים" הם יוצאים להילחם בארגון הפשע של מיקי כהן ואנשיו. הסרט הגיע למקום השלישי עם סכום של 16 מיליוני דולרים.

במקום הרביעי סרטו של קוונטין טרנטינו "ג'אנגו ללא מעצורים" העוקב אחר צייד הראשים הגרמני ד"ר קינג שולץ, שכיר חרב אשר נשלח להרוג את שלושה אחים בריטל, הוא מבין שאין ביכולתו לבצע את המשימה לבדו והוא יוצא לשחרר את העבד ג'אנגו (ג'יימי פוקס) כדי שיעזור לו לאתר את שלושה אחים שנשכר להרוג.הסרט גרף 11 מיליוני דולרים ועד כה במשך 3 שבועות הסרט גרף 125 מיליוני דולרים.

במקום החמישי הסרט "עלובי החיים" המגולל את סיפורו של ז'אן ולז'אן (יו ג'קמן), אשר נלקח לכלא על פשע שלא ביצע. כעבור זמן מה הוא מצליח לברוח מהכלא ומיד לאחר מכן הוא עובר שרשרת אירועים יוצאת דופן שבסיומה הוא נבחר להיות ראש העיר. ז'אן מתאהב בנערה ענייה שמחליט לדאוג לה כלכלית, אבל לאחר כמה ימים היא נפטרת וז'אן מאמץ את בתה במטרה לגונן עליה מפני סכנות העולם. הסרט גרף 10 מיליון דולר ועד כה גרף 119 מיליוני דולרים.

טבלת שוברי הקופות:

1. "כוננות עם שחר", 24 מיליוני דולרים.
2. "הבית הרדוף", 18 מיליוני דולרים.
3. "יחידת גנגסטרים", 16 מיליוני דולרים.
4. "ג'אנגו ללא מעצורים", 11 מיליוני דולרים.
5. "עלובי החיים", 10 מיליון דולר.
6. "ההוביט: מסע בלתי צפוי", 9 מיליון דולר.
7. "לינקולן", 6 וחצי מיליון דולר.
8. "מהפכה בבית", 6 מיליון דולר.
9. "המנסרים מטקסס 3D" 5 מיליון דולר.
10. "אופטימיות היא שם המשחק", 5 מיליון דולר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "כוננות עם שחר" כובש את המקום הראשון
סרטים בקולנוע