מייקל ביי יוזם תחרות עם פרס מהסרטים

קולנוע
בימאי הסרט רובוטריקים סיכם שותפות עם חברת הצ'יפס דוריטוס ליצירה התחרות "התרסקות הסופרבול". האירוע מאפשר ליוצרי סרטים שאפתנים ליצור דוריטוס משלהם, שני המתחרים הטובים ביותר ישודרו במשחק הגדול. האחד שציוניו ידורגו הגבוהים ביותר הוא זה שיזכה בפרס של פעם בחיים. הזדמנות לעבוד עם מייקל ביי על סט הצילומים לסרט "רובוטריקים 4".

מייקל ביי יוזם תחרות עם פרס מהסרטים
מייקל ביי יוזם תחרות עם פרס מהסרטים

שיה לה באף עשה זאת מספר פעמים, מייגן פוקס השוותה אותו להיטלר, ועכשיו, זאת ההזדמנות שלכם לקחת חלק בסט הצילומים לסרט "רובוטריקים 4" יחד עם הבימאי המצליח מייקל ביי.

לעבוד עם הבימאי המצליח מייקל ביי על "רובוטריקים 4" זו באמת הזדמנות של פעם בחיים, למרות שמייגן פוקס השוותה אותו להיטלר, ויש אינספור סיפורים על איך שקשה לעבוד עם מייקל ביי על הסט ובכל זאת הדרך הטובה ביותר ללמוד על עשיית סרטים היא לעשות סרטים. במסגרת התחרות שני המועמדים הסופיים לפרס הגדול ייבחרו בדרכים שונות. אחד ייבחר על ידי גולשי האינטרנט, ואילו הנבחר השני יגיע מחברת החטיפים דוריטוס בשיתוף בחירתו של מייקל ביי בעצמו.

"כשאתה מגלה מאיפה החבר'ה האלה הגיעו, אתה מגלה שזה נהדר", אומר ביי. "אם אתה רוצה לקבל תשומת לב, זו הדרך לעשות את זה". "כשהייתי סטודנט לקולנוע, הייתי הורג בשביל לקבל הזדמנות שכזו", סיפר ביי והמשיך, "כשאתה בצילומי הסט, אתה זוכה לראות איך הכל עובד בצורה מדהימה".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מייקל ביי יוזם תחרות עם פרס מהסרטים
סרטים בקולנוע