"חוף ג'רזי" סוגרת את העונה ה-6 והאחרונה לסדרה

טלוויזיה
ב-30 לאוגוסט ערוץ "MTV" הודיעה כי העונה השישית והקרובה של הסדרה "חוף ג'רזי" תהיה האחרונה שתשודר. מאז בכורת הסדרה בחודש דצמבר ב-2009.

"חוף ג'רזי" סוגרת את העונה ה-6 והאחרונה לסדרה
"חוף ג'רזי" סוגרת את העונה ה-6 והאחרונה לסדרה

תוכנית הריאליטי הפכה בין לילה את ניקול פוליזי "סנוקי", מייק סורנטינו "המצב", ג'ני פארלי "ג'וואוו", פולי דלבסיצ'ו "דיג'י פולי די", ויני גואדג'נינו, סמי ג'יאנקולה, רוני אורטיז-מגרו ודינה ניקול קורטז לכוכבי ריאליטי מוכרים בעולם כולו. התוכנית שודרה במשך 3 שנים ארוכות במגוון רחב של מקומות שונים כגון; סיסייד הייטס, ניו ג'רזי, מיאמי, פלורידה ופלורנס שבאיטליה.

פולי די היה כוכב הריאליטי הראשון שהופיע בספאין אוף. פרוייקט פולי די, הינו עוקבת אחר הצלחתו של הכוכב פולי אשר הגיע אל הסדרה מרוד איילנד. פוליצ'י ופארלי גם התחילו בצילומי הסדרה שלהם, "סנוקי" וג'יי-וואו, שצולמה בעיר ג'רסי שבניו-ג'רסי בשנת 2011. הסדרה נתפסה במקור כסדרה אשר סובבת סביב חגיגותיהם של החבורה. אותה תוכנית אגב הופסקה מהסיבה שגילו ש"סנוקי" נמצאה בהריון. בנוסף "סנוקי" וארוסה (לורנזו דומיניק) קיבלו ברכות בהישמע על בואו של התינוק, ב-26 לאוגוסט 2012 הזוג שיתף לראשונה בהולדת בנם הראשון והסיר את סיפור הכיסוי אשר היה קודם לכן באוויר.

בין העונות של סדרת "חוף ג'רזי" נחשפו אנשים נוספים אל אור הזרקורים. ויני, שהשתתף ככוכב אורח בשני פרקים בסדרה 90210 בנוסף כתב ספר על התמודדותו עם ההפרעה החברתית הכללה שליטה על שיגעון: "התוכנית שלי היא בדגש על עצירת כל הדרמה שנוצרת ולשמור על קור רוח". הוא גם הופיע כאורח בסדרה קומית של ערוץ הטלוויזיה המוכר "ABC", אשר תסריטו הפך ללהיט, הוא אף התחרה והיה אחד משתתפי הסדרה רוקדים עם כוכבים שבארה"ב (הוא ושותפתו לריקודים קארינה סמירנוף הודחו מהתוכנית בשבוע הרביעי).

רוני, אשר נעצר כמה פעמיים במהלך שידורה של התוכנית "חוף ג'רזי", התחיל בקו ייצור חדש של חולצות טישרט אשר נקראת "מכבסת ג'רזי", הוא גם קידם את תוסף הירידה במשקל "קסנדרין". חברתו של רוני סמי לסירוגין, שיחררה את הבושם הראשון שיצרה ב-2011 הנקרא בשם "סכנה". בדומה, דינה השיק את קו טיפול השיער שלה, "מוצרי וויספר".

למרות ביטול הסדרה, המשתתפים אף פעם לא שוכחים להודות על הזמן שניתן להם בסדרה. "אני יכולה להישאר בחוף ג'רזי לנצח, אני נהנת מצילומי התוכנית", אמרה דינה ב-2011, "אני כמו אנרג'יזר הארנב, אם בא להם לצלם אין לי בעיה, אני מוכנה להמשיך".

והנה עוד סדרה שחבל כי הסתיימה. רוני סיפר כי "שש העונות האחרונות היו לבלתי נשכחות, לפחות עכשיו יש לי זמן עם משפחתי, התרחקתי מנערת חלומותי ועכשיו נשארו לי רק זיכרונות מדהימים. זה בהחלט נוסטלגיה אבל אני מוכן להמשיך קדימה עם כמה דברים מרגשים שיש לי בראש". בהצהרתו ב-30 באוגוסט השנה והוסיף "אני חייב להודות ל-MTV ולכל המעריצים, כל זה לא היה אפשרי בלעדייהם".

את פרק הבכורה לעונה השישית והאחרונה של חוף ג'רזי תוכלו לראות בתאריך יום חמישי, 4 באוקטובר בשעה 10 בערוץ MTV העולמי.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "חוף ג'רזי" סוגרת את העונה ה-6 והאחרונה לסדרה
סרטים בקולנוע