מזל טוב!: מקנזי ובקארין מצפים לילד

רכילות
צמד השחקנים אשר מככבים כזוג בסדרה המצליחה "גותהאם", שלאחרונה חזרה למרקע בעונה שנייה, הפתיעו את כולם כאשר חשפו כי מצפים לילד ראשון.

מזל טוב!: מקנזי ובקארין מצפים לילד
מזל טוב!: מקנזי ובקארין מצפים לילד

בשנים האחרונות אנו נחשפים לעוד ועוד ידיעות על שחקנים אשר מפתחים מערכות יחסים הבנויה על יותר מסתם סקס מזדמן, וכל זה כמובן, קורה על רקע צילומי הסרט/סדרה בה משתתפים השחקנים. מערכות היחסות הללו נוצרות מתפקידים שלא בוחלים באמצעים ואף מחייבים אותם לקיים סקס בסצינה נטולת אורות, שלכם תגרום להזיע, ואילו להם, הדרך אל זוגיות מחוץ למסך הופכת לקצרה.

את השחקנית מורנה בקארין אתם בוודאי זוכרים מסדרת המתח עטורת הפרסים, "הומלנד", בחסותה של "חטופים", שם גילמה את ג'סיקה, אשתו של ניקולס ברודי - גיבור המלחמה אשר חוזר לביתו לאחר 8 שנים בשבי. אותה סדרה כאמור, הפכה אותה משחקנית אלמונית לאחת שכמעט זכתה בפרס האמי על תפקידה, משם כמובן, קריירתה החלה לנוע קדימה. כיום היא מככבת בסדרה המצליחה "גותהאם", שם מגלמת את דמותה של דוקטור לסלי טומפקינס, מתמחה ברפואה בחדר המתים, שלאט לאט רוקמת קשר מיוחד עם הבלש ג'ים גורדון - בגילומו של בן מקנזי, שמתחת לאפם של כולם, חולק איתה מערכת יחסים סודית, ואם זה לא מספיק מפתיע, הם גם מצפים לילד. ועכשיו?

בן מקנזי (37) ומורנה בקארין (36), אשר מנהלים מערכת יחסים זהה לזאת שעל המסך הקטן, בימים אלו גרים בדירה משותפת, שבעוד מספר חודשים טובים תתמלא בהמון דובים קטנים וחמודים. כמו כן, השניים, שכעת חשפו כי הם מצפים לילד, עדיין לא אישרו את מערכת היחסים בניהם באופן רשמי. אך למרות זאת, הם תועדו צמודים מהרגיל בטקס בפרסי האמי ה-67, שהתרחש בתחילת השבוע.


(בקרוב טבעת?. צילום: גטי אימג')

עבור מקזני, זה יהיה בנו הראשון, ואילו לבקארין יהיה זה השני. את בנה הראשון, יוליוס, היא הביאה לעולם עם בעלה לשעבר, אוסטין צ'יק (במאי סרט הדרמה "אוגוסט"), שנגדו הגישה תביעת גירושין בחודש יולי האחרון. כמו כן, בקארין, שכבר הגישה את המסמכים לבית המשפט בניו יורק במטרה לקבל משמורת מלאה, לא השיגה את מבוקשה, ופסק הדין קבע כי שני הצדדים יזכו למשמורת שווה, בעוד שהוחלט כי בנה יחיה בדירתה שבניו-יורק.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מזל טוב!: מקנזי ובקארין מצפים לילד
סרטים בקולנוע