"פני דרדפול" - פרק 8: הרוע שבפנים

טלוויזיה
לילי, היונה התמה. דוריאן, התור החושני וכמובן מיס פול, אשר קושרת את חוט השני בין סר מלקולם לבין לייל ושאר דיירי לונדון המתוסבכת. כולם מוצאים או מוציאים את הרוע שבהם כלפי חוץ. מריחים סוף עונה.

"פני דרדפול" - פרק 8: הרוע שבפנים
"פני דרדפול" - פרק 8: הרוע שבפנים

חזרה אל עבר העלילה הראשית, לאחר שוונסה ואית'ן קיבלו את מרבית זמן המסך בפרק הקודם הפעם הם נרשמו ברשימת הנעדרים, ככה זה שמקבלים כל כך הרבה זמן מסך, התשלום מגיע במזומן בפרק לאחר מכן.

לילי שלי, פופ... פופי... דו...
אבל ההתחלה היא כולה של לילי, אשר מתרפקת על הקורבן הראשון שלה ומשחקת בגוויה הטרייה שהיא העניקה לעולם המתים. נראה שהיא משועשעת מהכוח החדש שיש לה וממעמדה כחצי אלילה, מינית ועוצמתית מבחינה פיזית וגם שוב, מינית. קצת לפני יציאתה את החדר, לילי מפילה מגדל קלפים, אשר נראה, מריח ומרגיש כמו סימבוליזם להתרסקות, אשר מתחילה בסביבה הקרובה אליה.

עוברים לבנו השני של פרנקי וזה שעדיין לא שכב איתו, ג'ון קלייר מתנהג כטינאייג'ר זועם, כאשר הוא מרסק חצי ממחסנו של פאפא פרנקי, קלייר, כמו אח טוב ובעל רצון לגילוי עריות, עצבני וכועס שאחותו לא חזרה הביתה וגורם, בפעם המי יודע כמה, ליוצרו להצטער על היום שהוא הביא אותו לעולם.


(געגועים לימים של תום. צילום: מתוך "פני דרדפול")

לילי חוזרת הביתה, סוף כל סוף ומגיעה אל אביה/בן דודה/יוצרה, מתנהגת בשיא השחרור, כאילו לא רצחה לפני כמה שעות. ממשיכה במחול הפיתוי סביבו של ויקטור, אבל הפעם זה כבר מרגיש ומריח חשוד, לפחות מהצד הצופה של המסך, הסצנה מסתיימת בסידור פרחים טריים בוואזה של המשפחה, מרגיש כמו סימבוליזם נוסף, הפעם לפריחתה המתחדשת. אישה חזקה ולא חוששת.

הסגמנט של לילי מקבל את הטוויסט האחרון בסיפור כאשר ג'ון קלייר מציץ ללילי, שמתחילה בכתישה על אופיו, כיעורו ואריכות דבריו, הם מתעמתים ולילי מפגינה כוח פעם נוספת והפעם מורידה את קלייר לקרשים. אבל קצת לפני שהכל נגמר היא שוב משנה כיוון וחושפת את המודעות שלה לכך שהיא בת בריאתו של ויקטור ופה מתחיל מחול הפיתוי המפתיע סביב קלייר. לילי מתחילה לגלות סימני שיגעון גדלות ושת"פ מחודש עם קלייר כנגד יוצרם אשר מסתיים ב... ניחשתם נכון, ביתוק בתוליו של קלייר.

תפסיק לייל(יי)ל
שוב איתכם, הדמות שאי אפשר לשנוא וגם לא תמיד אפשר לאהוב, הפעם מנסה לתת לנו סיבות לאהוב אותו שוב, לייל מתפייט באוזני מיס פול על חידוש נעוריו וסוף סוף מדבר על הפיל שנח על ראשו, הצבע בשיער והפריזורה. מיס פול, מצידה, בהפגנת כוח על לייל הסמרטוטון, לא נראית מתרשת או מתעניינת, אבל חותמת את שיחתם עם המשחק החדש שהיא המציאה "נשיקה ויריקה", לא נראה שהחלק הראשון של המשחק מזיז לאף אחד מחלקי גופו של לייל לרעוד באופן שונה (שייצא כבר מהארון) מלבד שקשוקי פחד, אבל החלק השני דווקא מותיר אותו מבועת קצת יותר ואפילו הנחש הג'ינג'י והתככן מתחיל להתחרט על הרגע שקשר את גורלו בגורל מיס פול ובנותיה ורק בשביל לוודא שהוא לא חוזר בו מהחרטה, הוא פוגש את ביתה של מיס פול, שאפילו לא מנסה להבטיח לו הרים וגבעות מול אמה, במה שנראה כמו סימנים ראשונים של עריקה משפחתית.


(דחוף לחזור למספרה. צילום: מתוך "פני דרדפול")

שיר פרידה
אנג'ליק ודוריאן במיני שיחת קנאה על יחסיו המתפתחים של דוריאן עם לילי. נראה כי משהו מהאופי השטני אשר שוכן בלילי מתפרץ גם אצל דוריאן, שעושה עיניים תמות לאנג'ליק, מרים כוסית אל על, מרעיל את אנג'ליק וחושף, לראשונה כנראה, את הרוע הטמון בו באופן שאינו משתמע לשני פנים.

מלקולם באמצע
מלקולם המגולח פוגש את נציג הסקוטלאנד יארד ועובר חקירה מקיפה על ביקוריו בנוגע למינה. לייל עושה קפיצה אל עבר ביתו של סר מלקולם וממשיך לברבר ברבורים שטניים בפני פורום מעריציו, הכולל את: פרנקנשטיין, מלקולם וסמבנה. חברי הפורום מנסים להבין למה ונסה היא הנרדפת הראשית על ידי סלבס כמו לוציפר ופחות סלבס כמו אחיו של לוצי, אך בו זמנית בביתה של מיס פול, הלחשים והכשפים נוצקים אל תוך אוזנה של בובה מלקולם.

האפקט הישיר של הלחשים דוחף אחד משלל השדים הרודפים את הבית אל תוך גופו של הסר הגלוח, אבל סמבנה לא נותן לאדונו לאבד את העשתונות לזמן רב ומרחיק אותו לחדר מבודד, שם הוא חוזה ברוחות משפחתו, ומתרחק מהכישוף. מיס פול, אכולת תסכול מהכישלון הטרי על בן טיפוחיה, מרגישה שנתנה את גופה כך סתם וביתה, לא תורמת הרבה, כאשר היא נכנסת לדרוך על יבלות טריות, השתיים ממשיכות בסכסוך ההולך וגדל והקרע בינן מתעצם.


(פאק! שכחתי לסגור. צילום: מתוך "פני דרדפול")

מלקולם יוצא לסיבוב בשכונה אל בית המכשפות, חמוש באקדח ובהרבה רצון טוב, זה לא כל כך עוזר לו מול היצורים המיתיים והוא מגלה סוף כל סוף את סודותיה של אהובתו החדשה, מיס פול. השניים מתעמתים על בסיס חייה וגורלה של מיס אייבס ונראה שכוחותיה של מיס פול פגו תוקף, כאשר היא מתחילה להעלות רצונות לפגוע בבת חסותו וחולשתו האחרונה מבין מי שהוא מגדיר כבני משפחתו.

מיס פול נועלת את מלקולם בחדר, שם הוא מגלה ארונות קבורה המכילים את גופות בנו, בתו והאקסית, אשר מתעוררים לתחייה מחודשת ונותנים חותמת מרתקת לאחד הפרקים הטובים ביותר שנראו בעונה הנוכחית, אם לא הטוב שבהם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "פני דרדפול" - פרק 8: הרוע שבפנים
סרטים בקולנוע