סידני לת'רס חשפה והרוויחה 5 אלף דולר

רכילות
הבחורה הצעירה שאשר סיבכה את אנתוני ווינר בשערוריית סקס ובכך הרסה לו את ההזדמנות לזכות בבחירות לראשות עיריית ניו-יורק, יצאה למועדון חשפנות בניו-ג'רזי, משם יצאה עם סכום נאה הנעמד בסך 5 אלף דולר, לא משהו שפארה אברהם הייתה יכולה לעשות.

סידני לת'רס חשפה והרוויחה 5 אלף דולר
סידני לת'רס חשפה והרוויחה 5 אלף דולר

מסתבר שמעשיה של יוצאת הריאליטי "Teen Mom", פארה אברהם אינם משתווים לאלו של סידני לת'רס, הברונטית אשר ניהלה רומן עם אנתוני ווינר המועמד לראשות עיריית ניו יורק. פארה אומנם הרוויחה מיליון דולרים על קלטת הסקס שלה עם כוכב הפורנו היהודי ג'יימס דין, אבל מסתבר שסידני לת'רס יודעת לנצל יותר טוב את הפירסום שקיבלה כאשר נחשפה השערורייה. לא רק שהיא ניצלה את המצב כדי להודיעה שבקרוב היא מוציאה קלטת סקס, היא גם חשפה שהיא תימכר ביותר ממיליון דולרים.

לפני חודש נחשפה פרשתו של אנתוני ווינר, שהתקשר כ-5 פעמים ביום ואף שלח יותר מדי מסרונים ללת'רס במטרה לבוא על סיפוקו המיני, הוא מיצידו הרס את תדמיתו והזדמנותו להיבחר ולשרת את העם הניורקי, אפילו התנצלותו הפומבית כלפי אוכלוסיית העיר ניו-יורק לא ממש עזרה לו, אבל מי שהרוויחה מכל הסיפור הזה היא ללא ספק לת'רס אשר החליטה לנצל את הפירסום וחשפה כי היא עובדת על קלטת סקס שבקרוב תימכר לאחת מחברות הפורנו הגדולות, ואנחנו כבר יודעים שהסכום יהיה בעל 7 ספרות ואף יותר מהסכום שקיבלה פארה אברהם. בכל אופן, רצינו לספר שלת'רס ממשיכה לנצל את הפופולריות והחליטה לקפוץ לבקר במועדון חשפנות, ולא, לא בשביל לזרוק דולרים בודדים על חשפנות, אלא כדי לרקוד ולסחוט את הגברים החרמניים הנוכחים במקום, ואתם תופתעו לגלות שהיא הרוויחה סכום לא רע בכלל.

והנה, סידני לת'רס שוב מנצלת את העובדה שהיא שלחה מספר טקסטים לפוליטיקאי נשוי, שאשתו התעצבנה כאשר גילתה על כך. אחרי החשיפה על קלטת הסקס, הפעם לת'רס קפצה לבקר במועדון חשפנות הנמצא בניו-ג'רזי, לשם היא כמובן הגיע במטרה לעשות מזומנים, עם זאת, על-פי מקורב היא סרבה להתערטל בפני הנוכחים, אבל זה לא מנע מהם לזרוק לרגלה 5 אלף דולר שנכנסו היישר לכיסה.

"לא היו לקוחות במועדון במשך שעות שלמות שהיא הייתה שם", סיפר הנציג של לת'רס והסביר: "הם הזמינו אותה שלושה ימים לפני ולא פירסמו זאת. המועדון היה מאוד מוזנח וריק מגברים, סידני פשוט שמחה שהיא הרוויחה 5 אלף דולר. מנהל המועדון, שאמר כי היו רק עשרה לקוחות, הטיל את האשמה על לת'רס והוסיף כי היא סרבה לרקוד על הבמה או על הברכיים. "סידני ניסתה כמיטב יכולתה לספק את הלקוחות, סיפרה נציגה של לת'רס והוסיף, "הם הגזימו כיוון שממש רצו לחייב את הנוכחים ב-20 דולר רק כדי להצטלם איתה".

בכניסה למועדון, לא יודעת מה מחכה לה שם



החליטה שלא לחשוף את נכסיה השופעים



יצאה עם 5 אלף דולר, ועם חיוך גדול

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סידני לת'רס חשפה והרוויחה 5 אלף דולר
סרטים בקולנוע