התחדשו צילומי "ההוביט: ישימון סמאוג"

קולנוע
הבמאי פיטר ג'קסון הודיע בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו כי התחדשו צילומי הסרט "ההוביט: ישימון סמאוג", הסרט השני בטרילוגיית ההוביט בבימויו. הסרט שצפוי לצאת לאקרנים ב-11 בדצמבר 2013 צולם ברובו וכעת נותרו הסצנות העיקריות.

התחדשו צילומי "ההוביט: ישימון סמאוג"
התחדשו צילומי "ההוביט: ישימון סמאוג"

הסרט הראשון בסדרה יצא לבכורה עולמית ב-28 בנובמבר 2012 והפך לשובר קופות היסטרי משגרף 85 מיליון דולר רק בשבוע הראשון לצאתו לאקרנים והגיע סך הכל לסכום של מיליארד ו-17 מיליון דולר. הסרט צולם בטכנולוגייה שכללה 48 פריימים לשנייה וכך כם מצולם הסרט השני בסדרה.

"חזרנו לסט בשביל הצילומים האחרונים ל"הוביט". הצילומים האחרונים שלנו של טולקין, למעשה. זה ייקח כמה שבועות, אבל אנחנו מצפים מאוד לצילום סצנות חזקות עם צוות השחקנים האדיר", כתב ג'קסון בדף הפייסבוק שלו והבטיח: "הבלוג הבא שלנו יגיע בקרוב!".

פיטר ג'קסון על הסט:



בהתייחסו לכך שאלה הצילומים האחרונים של טולקין, התכוון פיטר ג'קסון לרמוז לכך שההוביט יהיה העיבוד הקולנועי האחרון של ספרות טולקין מאת פיטר ג'קסון, זאת עקב סכסוך עם בני משפחת טולקין ובעיקר עם כריסטופר טולקין האחראי לעזבונו של ג'.ר.ר. טולקין שהתנגד נחרצות להפוך את "ההוביט" לסרט וכבר מ-1999 ניהל מאבקים בבתי המשפט מול פיטר ג'קסון וחברת ההפקות שלו ולבסוף הגיעו השניים לפשרה לפיה ג'קסון יצלם את טרילוגיית ההוביט ולאחריה לא יתעסק יותר בעיבודים קולנועיים לספרי טולקין.

על פי יודעי דבר, נראה שפיטר ג'קסון וצוות השחקנים יתמקדו בסצנות האחרונות של הסרט שיכללו את קרב חמשת הצבאות המתואר בספר ההוביט. חידוש צילומי הסרט החלו למעשה ב-20 במאי בוולינגטון, בירת ניו זילנד, כשבמשך 10 שבועות הצוות יערוך סצנות שכבר צולמו בעבר ויתמקד בהשלמות ובצילום סצנות סופיות.

טריילר הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי"



מרבית צילומי הסרט "ההוביט: ישימון סמאוג" כבר נערכו במקביל לצילומי "ההוביט: מסע בלתי צפוי" והסתיימו ב-6 ביולי 2012. השחקנים בנדיקט קאמברבץ' (המגלם את הדרקון סמאוג ואת בעל האוב) ולוק אוואנס (המגלם את בארד הקשת) כבר הפכו למפורסמים מאוד בהוליווד ובימים אלה יוצאים לאקרנים סרטים בכיכובם "סטארטרק: האויב בתוכנו" (שגרף כ-70 מיליון דולר הכנסות מסוף השבוע הראשון להקרנתו) שבו קאמברבץ' מגלם את הנבל ג'ון האריסון ו"מהיר ועצבני 6", שבו לוק אוואנס מגלם את תפקיד הנבל הראשי.

איאן מק'קלן ופיטר ג'קסון בסט הצילומים

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על התחדשו צילומי "ההוביט: ישימון סמאוג"
סרטים בקולנוע