ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק אבודים בחלל

קולנוע
אולפני האחים וורנר חשפו טריילר רשמי לסרטו של אלפונסו קוארון "כח המשיכה" בכיכובם של ג'ורג' קלוני וסנדרה בלוק אשר יוצאים למשימת חלל המלווה באסון טרגי.

ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק אבודים בחלל
ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק אבודים בחלל

לאחר שכיכב בסרטו של סטיבן סודרברג "סולאריס" כפסיכיאטר הנשלח לתחנת חלל הנמצאת סביב כוכב הלכת סולאריס על-מנת לפתור התרחשויות מוזרות בקרב אנשי הצוות, ג'ורג' קלוני טס לחלל בפעם השנייה בסרטו של אלפונסו קוארון "כח המשיכה" והפעם הוא נמצא במרכז העלילה כאשר התרחשות מוזרה משאירה אותו לבד וכמעט ללא חמצן בחלל.

הפעם ג'ורג' קלוני יטוס לחלל כאסטרונאוט וותיק אשר נשלח לחלל בליווי מהנדסת רפואית מבריקה בגילומה של סנדרה בולוק כאשר זו תהיה הפעם השנייה בה היא תככב בז'אנר המדע בדיוני לאחר שהפעם הראשונה שעשתה זאת הייתה ב-1993 בסרטו של מארקו ברמבילה "איש ההרס" אשר בו כיכבה לצידו של סילבסטר סטאלון.

עלילת הסרט מתארת את טיסתם של ד"ר סטון (סנדרה בולוק), מהנדסת רפואית בטיסת המעבורת הראשונה שלה לצד אסטרונאוט וותיק מאט קובלסקי (ג'ורג' קלוני). לאחר שהשניים יוצאים לסיור שגרתי אל מחוץ למעבורת החלל, משהו משתבש והמעבורת שבה השניים הגיעו נהרסת ומותירה אותם לבד בחלל הריק. בעקבות השקט השורר הם מבינים שאיבדו כל קשר עם סוכנות החלל בכדור הארץ וכך גם הסיכוי להינצל חומקת מידיהם, אך האם הם יצליחו להינצל בכל זאת?

כמו כן, אולפני האחים וורנר אשר רכשו ב-2012 את זכויות ההפקה וההפצה של הסרט, היום אמורים לשחררו לאקרנים עוד בשנה שעברה, אך הדבר נדחה לאחר שצוות ההפקה לא סיים לעבוד על האפקטים של הסרט "כח המשיכה" שאגב מתואר כה"אווטאר" הבא. כמו כן, הטריילר מתאר את התרחשות האירועים המובילים לאסון הפתאומי.



הסרט "כח המשיכה" בוים על-ידי אלפונסו קוארון ("הילדים של מחר") אשר כתב גם את התסריט לצידו של בנו ג'ונאס קוארון. כאמור, הסרט בכיכובם של סנדרה בולוק וג'ורג' קלוני. הקרת הבכורה צפויה להתקיים באוקטובר 2013, אך המפיצים בארץ עדיין לא חשפו את מועד הפצת הסרט לבתי הקולנוע בארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק אבודים בחלל
סרטים בקולנוע