"פיוצ'רמה" בוטלה באופן רשמי

טלוויזיה
סדרת האנימציה הבדיונית מבית היוצר של "משפחת סימפסון", מאט גריינינג, המשודרת בערוצי קומדי סנטרל תרד ממסכי הטלוויזיה עם סיומה של העונה השביעית בסוף השנה.

"פיוצ'רמה" בוטלה באופן רשמי
"פיוצ'רמה" בוטלה באופן רשמי

חדשות רעות למעריצי הסדרה, רשת קומדי סנטרל הודיעה על ביטול סדרת המדע הבדיוני המונפשת "פיוצ'רמה" ; שבקרוב תרד ממסכי הטלוויזיה עם סיום העונה השביעית כאשר הפרק הבא ישודר בעוד כחודשיים ב-19 ביוני ואילו הפרק האחרון בסדרה ישודר ב-4 בספטמבר.

זו בהחלט לא הפעם הראשונה שמנסים לשים קץ ל"פיוצ'רמה&qu ot;, לראשונה הסדרה שודרה ב-1999 בערוץ FOX ולאחר כמספר שנים בשנת 2003 הסדרה בוטלה בעקבות רייטינג נמוך. הסדרה זכתה להצלחה מחודשת לאחר שהחלה את שידוריה בערוץ הילדים "Cartoon Network", ומשם ב-2007 הסדרה התגלגלה לידיה של רשת קומדי סנטרל אשר בימים אלו החליטה להוריד את הסדרה באופן סופי עקב רייטינג ירוד.

למרות שהסדרה צלחה בביקורות חיוביות רבות ואף זכתה בחמישה פרס אמי, הבשורה לא הפתיעה אותנו שרשת קומדי סנטרל החליטו לעשות את הצעדים הללו. על-פי המגזין אנטרטיימנט וויקלי, הרייטינג של "פיוצ'רמה" ; ירד באופן משמעותי כאשר ב-2010 היו לסדרה כ-2 וחצי מיליוני צופים מכורים, בעוד שבתחילת העונה השביעית אשר החלה את שידוריה ב-2012, הרייטינג צנח והשאיר את הסדרה עם 1.7 מיליון צופים.

מפיק הסדרה "פיוצ'רמה" ;, דיוויד אקס כהן אשר התראיין למגזין אנטרטיימנט וויקלי סיפר: "הרגשתי שאנחנו בסיבוב הבונוס בשתי העונות האחרונות, לכן לא אומר שהופתעתי מהחדשות הללו, ציפיתי לזה כבר לפני שנתיים. נכון לרגע זה, המזוודה שלי מחכה ליד דלת המשרד כי אני יודע שזה עניין של זמן עד שאפוטר".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "פיוצ'רמה" בוטלה באופן רשמי
סרטים בקולנוע