יום הקולנוע הישראלי

קולנוע
הקולנוע הישראלי מתפתח ומשתפר משנה לשנה ואין ספק שהוא ראוי ליום שהוא כולו שלו, ביום רביעי הקרוב הקולנוע הישראלי יקבל יום משלו.

יום הקולנוע הישראלי
יום הקולנוע הישראלי

ביום רביעי הקרוב, כל הסרטים הישראלים יעלו 10 ש"ח וזו הזדמנות מצוינת בשביל לעבור על רשימת הסרטים:

אול אין

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי : יהונתן בר אילן

שחקנים: שלומי קוריאט, צחי הלוי, יוני זיכהולץ, עומר עציון, דנה פרידר, יעל בר זוהר, דינה סנדרסון, זהר שטראוס, מיכאל הנגבי, צחי גראד, מאור כהן.



כשמיליון שקלים נמצאים בהישג יד אחת במשחק פוקר, ארבעה חברי ילדות חוצים את הארץ כדי להגיע אליו בזמן ובחתיכה אחת. בדרכם הם ייתקלו בזוג בלשים יוצאי דופן שאוהבים לחשמל את כל הנקרה בדרכם, פושע חסר רחמים מהתיכון, אקסית מיתולוגית עם אס בשרוול, ג'ינג'ית מסוכנת עם גיטרה בקייס, סוחר סמים עם הפתעה במזוודה, וגם רכב אספנות! וסוס ערבי! ויריות, מרדפים, כד אפר מחייך ושירים!


אישה עובדת

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאית: מיכל אביעד

שחקנים: לירון בן שלוש (זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי האופיר), מנשה נוי, אושרי כהן



החיים בעבודה של אורנה (לירון בן שלוש, זוכת פרס האופיר לשחקנית הטובה ביותר) הופכים לבלתי נסבלים. הבוס שלה בחברת הנדל״ן, בני, מעריך ומקדם אותה, אך בה בעת מנסה לפתותה ומטריד אותה. בעוד המסעדה החדשה שפתח בעלה לא מתרוממת, אורנה הופכת למפרנסת העיקרית לשלושת ילדיהם. כאשר עולמה מתנפץ, היא נאלצת לאסוף את שבריה, ולהילחם בדרכה שלה על עבודתה, ועל ערכה העצמי.


אל תשכחי אותי

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: רם נהרי

שחקנים: ניתאי גבירץ, מון שביט, כרמל בתו, רונה ליפז מיכאל, לב קרת, עילם וולמן, טל ברקוביץ, תום יער.



זהו היום הטוב ביותר בחייו של ניל- חבר הציע לו להצטרף ללהקת הגאראז' המצליחה שלו. זהו היום הגרוע ביותר בחייה של תום- היא מאושפזת במחלקה להפרעות אכילה, המחזור החודשי שלה הופיע מחדש, וזה אומר שהיא השמינה. בעקבות מפגש מקרי ביניהם, ניל מסייע לתום בבריחה מבית החולים ויחד הם נמלטים ממוסדות, משפחות וציפיות חברתיות. "אל תשכחי אותי" היא קומדיה שחורה על כך שבסופו של דבר צריך להיות לא נורמאלי כדי להתאהב.


אלוהי הפסנתר

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: איתי טל

שחקנים: נעמה פרייס, זאב שמשוני, אנדי לוי, רון ביטרמן, לאורה ריבלין, שמעון מימרן, אלון אופנהיים, אלי גורנשטיין, עמי ויינברג



מאז שענת זוכרת את עצמה, אין בעיניה כלי נאצל יותר מהפסנתר והלחנת יצירה היא פסגת השאיפות, אך היא מעולם לא הצליחה לעמוד בסטנדרטים המוסיקליים הגבוהים של אביה. את תקוותיה להצלחה היא תולה בעובר שברחמה, אך התינוק נולד חירש. ענת לא מוותרת, ונוקטת באמצעים קיצוניים כדי להופכו למלחין שייחלה לו. כשהפסנתרן שגידלה לא סר למרותו של הסב, תהילתו כבר אינה מובטחת. בפעם הראשונה בחייה תיאלץ ענת להתעמת עם אביה.


חולמת שתראו את הסרט שלה, נעמה פרייס | באדיבות: פייקין תקשורת


בוקר טוב ילד

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: שרון בר זיו

שחקנים: קרן מור, שרון בר זיו, אביב אלקבץ, הדר ברוך, אסיה נייפלד



עומרי הוא לוחם צנחנים שנפצע במהלך מבצע צבאי. משפחתו האוהבת וחבריו הנאמנים נלחמים כדי להשיבו לחיים. הרגעים המרגשים, המצחיקים והאופטימיים למרגלות המיטה מחברים את כולם אל עומרי וגם זה אל זה. סרטו החדש של שרון בר זיו הוא דרמה ריאליסטית, אנושית ומלאת תקווה, על כוחם של החיים. הבמאי עצמו מגלם את דמות אביו של עומרי וקרן מור את האם.


בזמ"ק

באדיבות סרטי יונייטד קינג

שחקנים: מיטל גל סויסה, גדי וילצ'רסקי, יוסי צברי, אורי יניב, מוריס כהן, דני גבע, משה פרסטר, עדי בילסקי, עידן ברקאי, דניאל כהן, בני ברוכים

טריילר:


לאחר שנקלעה לחובות, נטע נאלצת לצאת למסע מטורף עם שלישית אנשים מוזרים שהיא ממש שונאת, בעקבות כסף שהשאיר להם חבר משותף, לפני שמת. גדי הוא סטלן שבקושי זוכר מה הוא אמר לפני עשר דקות, דוד הוא אידיוט גמור ויוסף הוא קמצן כרוני עם פיוז קצר מדי. היא מוכרחה להתגבר על השנאה שלה אליהם ולעבוד יחד איתם כדי להתמודד עם כל המכשולים שעומדים בדרכם. בכיכובם של גדי וילצ'רסקי, מיטל גל סויסה, אורי יניב, יוסי צברי, מוריס כהן, דני גבע, משה פרסטר ואחרים.


בלי דם

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: יוסף אל דרור

שחקנים: דני איסרליש, אודי רוטשילד, דנה מיינרט, ששי סמוכה, נטע בר רפאל, דניאל ג׳יידלין ומירב אוסופסקי וירון ברובינסקי.

טריילר:


מאני, מורה לכתיבה בן 35, נקלע בטעות למעקב אחרי אדם אחר ונתפס בעדשת מצלמה משטרתית. הוא נקרא לבירור, שככל הנראה מנקה אותו ממעורבות, אבל מערער אותו וגורם לו להטיל ספק בסביבתו הקרובה. ניסיונותיו להחזיר את הסדר על כנו, גורמים לו דווקא להתגלגל עמוק יותר פנימה והוא נסחף לחציית גבולות החברות, גבולות האהבה, גבולות המדינה, אולי גם גבולות הסביר. את המסלול יוצא הדופן של מאני מלווים מרחוק, או מקרוב – שתי המפלצות הישראליות הגדולות: "בטחון המדינה" ו"הטלוויזיה" ;.

ברזיל אהובתי

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: חורחה גורביץ'

שחקנים: אסף גולדשטיין, אנטוניו פטרין, רום ברנע, הדס קלדרון, קמיליה אמאדו, לטיסיה איסנרד, אולה ארדמן.



רוברטו (40) גרוש בעל עסק כושל, בנו איתי (11), שמתנער ממנו ומתעב כדורגל, והסב סמואל (76), משוגע על כדורגל שמגלה שימיו ספורים, יוצאים מישראל בהחלטה של רגע למשחקי המונדיאל שמתקיימים בארץ מולדתו של הסב- ברזיל. הנסיעה הלא מתוכננת הופכת למסע מרגש שמשנה את שלושתם מן הקצה לקצה.


בשורות טובות

במאי: ארז תדמור

שחקנים: רועי אסף, נלי תגר



הסרט ״בשורות טובות״ הוא דרמה קומית המבוססת על חוויותיו של הבימאי ארז תדמור בחייו האישיים.

לירן וטלי, זוג בשנות השלושים לחייהם, החולמים להביא יחד ילד לעולם, מתבשרים יום אחד שיצטרכו לשם כך לעבור טיפולי פוריות. מה שנראה בתחילה פשוט, הופך למורכב מאד והם מגלים שכדי להיות אבא ואמא לילד, יצטרכו לעבור מסע ארוך מלא בתלאות, עם כל הקשיים הפיזיים והנפשיים הנלווים לכך, הלחצים המשפחתיים וכמובן גם האתגר שהדבר מעמיד בפני הזוגיות של השניים. האם האהבה שלהם תחזיק מעמד?


הבלתי רשמיים

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: אלירן מלכה

שחקנים: שולי רנד, יעקב כהן, יואב לוי, גולן אזולאי, שיפי אלוני, אור לומברוזו, צחי גראד, יגאל נאור



1983 וליעקב כהן, בעל בית דפוס ירושלמי נשבר מלהוריד את הראש. נדמה שהוא נולד בצד הלא נכון, עם שם המשפחה הלא נכון, ובהחלטה של רגע הוא מחליט להקים רשימה מזרחית חרדית שתרוץ לעיריית ירושלים. הוא אוסף שני חברים שלאף אחד מהם אין מושג בפוליטיקה ויחד הם מאלתרים את מסע הבחירות המפתיע, המצחיק והמרגש ביותר שהיה כאן. בלי אמצעים, בלי קשרים, בלי כסף אבל עם הרבה זעם ותשוקה. כנגד כל הסיכויים, הם מצליחים להיכנס לעירייה, רק שמאותו הרגע, הכל משתבש…

"הבלתי רשמיים" הוא סרטו הראשון של יוצר הלהיט "שבאבניקים" אלירן מלכה – דרמה קומית סוחפת בכיכובו של קאסט שחקנים יוצא דופן ובראשם שולי רנד, בהופעה נדירה ומרשימה, בתפקיד אדם אחד שרצה שינוי קטן, ושינה מדינה שלמה.

הגולם

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאים: יואב פז ודורון פז

שחקנים: חני פירסטנברג, ישי גולן



צעירה משתמשת בטקסט קבלי סודי ועתיק כדי לזמן ישות עוצמתית שתגן עליה ועל חבריה, אך היצור שמגיע חזק והרסני מכפי שהייתה יכולה להעלות על הדעת.


המוסד

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: אלון גור אריה

שחקנים: צחי הלוי, טל פרידמן, אפרת דור, דביר בנדק, עדי הימלבלוי, שלומי קוריאט, גילה אלמגור, אילן דר, עומר דרור, תומר שרון, עידו מוסרי, טל טירנגל, מיטל דוהן ועוד.



סוכן מוסד חובר לסוכנת CIA במטרה לעצור ארגון טרור המתכנן להשמיד את העולם בעזרת טלפונים סלולריים. אם ייכשלו במשימה, לא יזכה ראש המוסד להדליק משואה ביום העצמאות בשידור חי בטלוויזיה – דבר שאסור שיקרה!


הצלילה

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: יונה רוזנקיאר

שחקנים: יונה רוזנקיאר



דרמה קומית מטלטלת, אשר זכתה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע ירושלים.

כשיואב התל-אביבי חוזר לבית ילדותו בקיבוץ הצפוני להלוויית אביו, הוא מגלה שלאב הייתה בקשה אחרונה ומוזרה במיוחד שקשורה אליו ולשני האחים שלו, מהם ניתק קשר. בדרך למילוי הבקשה מוצא עצמו יואב נשאב בחזרה לעולם אשר ממנו ניסה לברוח כל השנים; אל ההוויה הקיבוצית, אימו שהגיעה לקיבוץ כמתנדבת ונשארה להקים בו משפחה, אחיו הצעיר אבישי, חייל בסדיר שאמור להתגייס לחזית הלבנונית ומגלה סימני חרדה מדאיגים, ואל איתי, האח הבכור והמיליטנטי הפוצח בסדרת חינוך ברוח שיטותיו האלימות של האב המנוח עצמו. כל אלה, לצד הפוסט טראומה שלו עצמו, נפתחים על רקע מלחמת לבנון השנייה שבדיוק פורצת וגורמת לכל הקיבוץ להשתגע – למרות שהזקנים הוותיקים ביקשו לכבות את האזעקות כדי שיוכלו לישון. בין המלחמה שבחוץ והמלחמה שבפנים, יואב נאלץ להגיב.


ימים נוראים
זוכה פרס הסרט הטוב ביותר בטקס פרסי האופיר

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: ירון זילברמן

שחקנים: יהודה נהרי הלוי, ענת רבניצקי, אמיתי יעיש בן אוזיליו, יואב לוי, דולב אוחנה, רענן פז, דניאלה קרטס, סיוון מסט.



הזוכה הגדול בפרס האופיר לסרט הטוב ביותר - "ימים נוראים" הוא מותחן פסיכולוגי העוקב אחר האירועים שהובילו לרצח ראש הממשלה יצחק רבין, מנקודת מבטו של הרוצח. הסרט חושף לראשונה את מסעו של הרוצח בשנה שקדמה לאסון, דרך הכוחות החזקים שפעלו עליו ועודדו אותו, הן במישור הפוליטי והדתי, והן במישור המשפחתי והאישי. זהו דיוקן נפשי של מתנקש פוליטי שמבקש לרצוח את הדמוקרטיה, ודיוקן של חברה שסועה.


כאן ועכשיו

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: רומן שומונוב

שחקנים: ולאד דובינסקי, זורה קרטולישבילי, רנאט חסנוב, מישל ואינברג, אדוארד חמלניצקי



דרמה חברתית המסופרת דרך אנדרי, עולה חדש צעיר משכונת מצוקה באשדוד, החווה את קשיי ההשתלבות של משפחתו בחברה הישראלית ומקים להקת ראפ במטרה לזעוק את זעקתם של העולים ולהשמיע את קולם.


מאמי

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאית: קרן ידעיה

שחקנים: נטע אלקיים, עמי אבו, דודו טסה, ריקי גל, יובל בנאי, ריאד סלימאן, ערן צור

"מאמי", סרט החדש של קרן ידעיה, הוא עיבוד קולנועי ל"אופרת הרוק מאמי" שהוצגה בישראל בשנות ה-80 והפכה לקאלט. 16 שירים שהוקלטו לייב, בעיבודים חדשים של דודו טסה וניר מימון מספרים את סיפורה הלא ייאמן של מאמי, אישה צעירה מעיירה בדרום, קופאית בתחנת דלק, שפציעתו של אהובה, ניסים מלכה, במלחמה משנה את חייה. מאמי נמלטת יחד עם ניסים המרותק לכיסא גלגלים לתל אביב הרחוקה, שם היא מקווה שהמזל יאיר להם פנים.


מוריס

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי : אורן בן סימון

שחקנים: איתן סנה (אלכס חולה אהבה), אנה קריויסקי אנוש, סיון סבג, אורן בן סימון, ירון אשכנזי, להקת השקרנים.



מוריס, משורר אורבני מחוספס, מעביר את שרביט השירה לאודליה, חברתו המאניה דפרסיבית. דרך השירה היא נרפאת, בעוד שהוא הולך ודועך. עדרי, בעל חנות ספרים קטנה ומעופשת שמאס בחייו (איתן סנה – אלכס חולה אהבה), מוריס מכיר לו את עדן, בחורה סוררת מחיי הלילה בעיר הגואלת אותו מבדידותו.


מחילה

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאים: חנן סביון וגיא עמיר

שחקנים: חנן סביון, גיא עמיר, אלון אבוטבול, נועה קולר, צחי הלוי, שירי מימון



הימים הם ימי תשובה, במרכז העלילה החברים הטובים שאול וניסן שלפני שלוש שנים יצאו לשוד שהשתבש והפריד ביניהם – שאול נכנס לכלא וניסן נמלט לחו"ל וחזר בתשובה. ביום שחרורו של שאול מופיע ניסן ומבקש בכל דרך את מחילתו לפני יום כיפור.


מילים נרדפות

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: נדב לפיד

שחקנים: טום מרסייה



סיפורו של יואב, צעיר ישראלי, אשר נוחת בפריז בתקווה שצרפת והצרפתית יגאלו אותו מהשיגעון הישראלי.


מריונטה

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: טומי לנג

שחקנים: לימור גולדשטיין, דובלה רייזר, דנה ברגר, שירן הוברמן, שרית וינו אלעד, פולי רשף, עדי ארד, אומרי עשין, אסף גולדשטיין, רוברט הניג, אדם הירש, הלנה חייט, רון אבידן.



דרמה-קומית אנושית שבמרכזה מיכל נבון, כתבת צבאית, החוקרת בעקשנות את תעלומת היעלמותו של חייל בלבנון, הבן של דנה ברגר. במקביל לקשיים המונעים ממנה להתקדם, הסוכנת המפולפלת שלה "בולי" "מלווה" את החסכונות של מיכל , לטובת הפקת תוכנית ראליטי חדשה, "הלוויה ברקיע" שמגשימה למנצח את חלומו הגדול – ההלוויה!

מיכל יחד עם הנשים הקרובות אליה – מאיה, המפיקה וטלי, צוללות להרפתקה ולגילוי עצמי של כוחות נשיים וחדשים.


נולדתי בירושלים ואני עדיין חי

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאים: יוסי עטיה, דוד אופק

שחקנים: יוסי עטיה, ליהי קורנובסקי



קומדיה רומנטית שחורה המתארת את חייו של רונן מטלון שנולד וגדל בירושלים, הוא מתחיל להעביר סיור בעקבות פיגועים מפורסמים ברחוב יפו תוך כדי שהוא מטפל באביו המבוגר והתלותי. במהלך אחד הסיורים הוא פוגש את אסיה מולאן ירושלמית לשעבר שגרה בברצלונה ותאבת חיים. הם מתאהבים ורונן נקרע בין כוחות החיים והמוות שסובבים אותו.


עיניים שלי

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: ירון שני (זוכה פרס הבימוי בטקס פרסי האופיר)

שחקנים: ערן נעים (זוכה בפרס השחקן הטוב ביותר בטקס פרסי האופיר), סתיו אלמגור



רשי, קצין משטרה ותיק ומוערך, חי עם אשתו אביגיל ובתה המתבגרת מנישואיה הקודמים. העבודה שלו תובענית והוא נחשף למקרים קשים על בסיס יומיומי. בבית המצב מתוח. רשי אינו מוכן לקבל את התנהגותה המרדנית של בתו החורגת, והשניים שרויים במצב מתמיד של עימות. הוא נאחז בתקווה שהוא ואביגיל יצליחו להביא ילד לעולם. חייו מתהפכים כאשר שני נערים מתלוננים שפגע בהם מינית; רשי מושעה מעבודתו, ונראה כאילו כל העולם מתרחק ממנו. ככל שהחקירה בעניינו מתארכת, הבושה וחוסר האונים חושפים צדדים בלתי צפויים באישיותו. סרטו החדש של הבמאי ירון שני ("עג'מי"), שזיכה אותו בפרס הבימוי בטקס פרסי האופיר, שם גם זכה ערן נעים בפרס השחקן הטוב ביותר.


עכביש ברשת

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: ערן ריקליס

שחקנים: בן קינגסלי, מוניקה בלוצ'י, איתי טיראן, איציק כהן, מכרם חורי



סוכן המוסד המיתולוגי אברהם אדרת (בן קינגסלי), יוצא למסע החשוב של חייו שבסופו ירצה להוכיח שהוא עדיין נחוץ ונחשב למרות מה שיריביו – ואוהביו – חושבים. למסע המסוכן מצורף סוכן צעיר (איתי טיראן) ושניהם מתמודדים עם הספקות, החשדות והקשיים בדרך כשמטרתם היא להגיע אל אנג'לה (מוניקה בלוצ'י) שהיא המקור למידע רגיש ונפיץ הנוגע למזרח התיכון ושראש המוסד (איציק כהן) כה זקוק לו. הצלחת המשימה תביא להם תהילת עולם, כישלון יסלק אותם מהבמה בבושת פנים. מסע של חשדנות ואיבה הופך למסע של הישרדות, היכרות ושינוי כשבכל רגע נתון תפיסות העולם המוכרות להם עשויות להשתנות להתהפך עליהם.


ויש גם קצת הוליווד, קינגסלי ובלוצ'י | צילום: Imdb.

עכו חלומות

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: דניאל וקסמן

שחקנים: היית׳ם עומרי, לירז צ׳רכי, דניאל וקסמן, מייסרה מסרי, יהודה לזרוביץ׳, ריאד סולימאן, סיימון זקאק, כארים קארא, צביקה קונפילד.



הבמאי דניאל וקסמן עוקב בסרטו אחר עזאם סלאמה, במאי תיאטרון פלסטיני שמביים בעכו הצגה אוטוביוגרפית. ההצגה מגוללת את סיפור אהבתם של אמו הזמרת הפלסטינית לילה ואביו היהודי ד"ר אלפסי. ההצגה נתקלת בהתנגדות מצד גורמים יהודים וערבים ומעולם לא עולה בפני קהל.

הסרט הוא העדות היחידה להצגת חייו של עזאם.


קולות רקע

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: יבגני רומן

שחקנים: ולדימיר פרידמן, מריה בלקין



בני זוג מבוגרים שהיו קולות הזהב של הדיבוב הסובייטי, עולים לישראל בשנת 1990 מברה״מ המתפרקת, ומנסים לפתוח פרק חדש במדינה שלא ממש זקוקה להם או לכשרונם הייחודי.


נקווה שבסרט לא יעשו קולות רקע

קצפת ודובדבנים

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: גור בנטוביץ'

שחקנים: גור בנטוביץ', מאיה קניג, צחי גראד, אלון אבוטבול, יובל שרף | דובר קוסאשווילי והדס בן ארויה (שזכו בפרסי שחקני המשנה בטקס פרסי האופיר).



לילה מטורף בחייו של צורי שוסטק (גור בנטביץ'), במאי שנמלא חרדות עם צאת סרטו החדש לאקרנים. הוא מתגנב להקרנה בבית קולנוע רק כדי לגלות שמעט הצופים שהגיעו לצפות בסרטו מרוכזים יותר בטלפונים שלהם מאשר במסך, התנאים ירודים, הכרטיסים לא נמכרים ונדמה שהוא היחיד שאכפת לו מכך. צורי יוצא לשרשרת הרפתקאות לילית בניסיון להציל את היצירה הגדולה שלו, שנראה שהעולם לא מצליח להבין את ערכה. בימוי: גור בנטוביץ', שחקנים: אלון אבוטבול ("המטרה: לונדון", "המגשר"), צחי גראד ("מי מפחד מהזאב הרע", "מישהו לרוץ איתו"), יובל שרף ("הערת שוליים", "פלאות"), רוית רוזן "טינקרבל" ("ההסדר", "בקרוב יקרה לך משהו טוב") ושני הבמאים, שעברו צד; מהלך שזיכה אותם בפרסי שחקני המשנה - דובר קוסאשווילי וגם הדס בן ארויה.


ב-10 ש"ח תוכלו אפילו לשבת במושב | צילום: גיא רז, באדיבות טרנספקס


תל אביב על האש

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: סאמח זועבי

שחקנים: קייס נאשף, מאיס עבד אלהדי



זוכה פרס התסריט הטוב ביותר (עבור סאמח זועבי, במאי ותסריטאי הסרט). סאלם (קייס נאשף), הוא פלסטיני ממזרח ירושלים, היפסטר שעובד בצילומי הטלנובלה הפופולרית "תל-אביב על האש". מדי בוקר הוא עובר דרך מחסום ישראלי בדרכו לעבודה ברמאללה. אסי (יניב ביטון), מפקד המחסום, מגלה שסאלם עובד בטלנובלה שאשתו אוהבת, ומסכים לייעץ בכתיבת דמותו של קצין ישראלי בסדרה וזאת בתנאי שהסדרה תסתיים כמו שאשתו רוצה – בחתונה. שיתוף הפעולה הסודי בין השניים עובד נהדר, עד שהספונסרים הערבים מתערבים ומבקשים לכתוב סוף אחר לסדרה. לכוד בין הקצין הישראלי לספונסרים, סלאם צריך למצוא בדחיפות פתרון מקורי שיחלץ אותו מהצרה שאליה נקלע.



סרטי ילדים ונוער


הרפתקה בשחקים

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: ליאור חפץ

שחקנים: אמיר טסלר, הילה נתנזון, אריה צ'רנר, ריקי בליך, נתי רביץ, דור הררי ואורי בלופרב.



יותם ונועה בני ה-13 נדהמים ממזלם הטוב כשהם מוצאים במגרש גרוטאות מטוס קרב נדיר מימי מלחמת העצמאות. הם חוברים למוריס, קשיש בודד ונרגן שהיה טייס בעברו, ומחליטים להגשים חלום: להטיס אותו במפגן האווירי ביום העצמאות. בדרך הם יצטרכו להתמודד עם משפחותיהם שיעשו הכל כדי שלא יעלו למסלול ההמראה.


פול גז

באדיבות סרטי יונייטד קינג

במאי: קובי מחט

שחקנים: תובל שפיר, קווין רובין, נדב גדג', עדן סבן, נאיה בינשטוק, דניאל גרנט, רחלי נחום, זוהר ליבה, אורי פפר, ואביגיל אריאלי.



סיפורו של תומר בן ה-17 (תובל שפיר) העובר עם אמו ליישוב קטן בקצה המדבר. זה קורה בדיוק חודש לפני אליפות המדינה לנוער ברכיבת אופנועי שטח, בה נמרוד השחצן (קווין רובין) – מנהיג הישוב – אמור לזכות. ההגעה של תומר משנה את כללי המשחק אפילו בלי להתכוון. מה שמתחיל בהתנכלויות כלפיו מצד נמרוד וחבורתו תוך מאבק על לבה של עמליה היפה, הופך לדרמה בהילוך גבוה כשתומר פוגש את אלברט – אופנוען מזדקן ומסתורי שמתבודד בביתו ומנותק מהסביבה כבר 30 שנה.

מפגש מקרי ביניהם הופך לחברות אמיצה, במהלכה תומר מקלף מאלברט את סודות העבר, ואילו אלברט הופך למאסטר שמלמד את תלמידו הצעיר לרכוב על אופנוע ומכין אותו לקרב של חייו על המסלול.


אז מי יהיה הסרט הישראלי שתבחרו בו ביום רביעי?
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על יום הקולנוע הישראלי
סרטים בקולנוע