טריילר פארק: מוכנים לקיץ? היכון רוץ!

קולנוע
סקרלט ג'והנסון בקומדיה פרועה • ספיידרמן שב הביתה • אידריס אלבה במותחן המבוסס של ספריו של סטיבן קינג וסיזר מלך הקופים חוזר • בחרנו לכם רק חלק קטן מהסרטים הצפויים בקיץ • כל הפרטים בפנים

טריילר פארק: מוכנים לקיץ? היכון רוץ!
טריילר פארק: מוכנים לקיץ? היכון רוץ!

עוד מעט יוצאים לחופש הגדול ואין כמו להעביר את הימים או הערבים, תלוי מה בך לכם, בבתי קולנוע ממוזגים. מרוב שיש כל כך הרבה סרטים מלאי אקשן, סטייל, קופים ואימה, בחרנו לכם כמה סרטים

"לילה קשוח" עולה לאקרנים ב-15.6.2017
אז נתחיל מהסרט החדש בכיכובה של סקרלט ג'והנסון המגלמת את ג'ס ב-"לילה קשוח". הסרט אמור ליפול על משבצת הסרט הקורע של הקיץ ומספר את סיפורן של חמש חברות טובות, המתאחדות עשור לאחר סיימו את לימודיהן בקולג'. הן מגיעות למסיבת רווקות במיאמי וכל סוף השבוע מקבל תפנית לא צפויה כשהן הורגות בטעות את החשפן. אנחנו חשבנו שזה קצת מזכיר את "מסיבת רווקות" אבל שווה לו צ'אנס. קומדיה תמיד בריאה לנפש. קאסט: קייט מקינון ("מכסחות השדים"), ג'יליאן בל ("רחוב ג'אמפ 22") וזואי קרביץ ("X-מן ההתחלה").

טריילר לילה קשוח:


"בייבי דרייבר" עולה לאקרנים ב-29.6.2017
סרט אקשן קליל ומצחיק עם אנסל אלגורט ("אשמת הכוכבים"), קווין ספייסי וג'ון האם. אלגורט מגלם את בייבי, נהג שודים צעיר הנעזר במוזיקה כדי לנהוג. יום אחד בייבי פוגש את נערת חלומותיו ורוצה לזנוח את חייו הפרועים. קווין ספייסי, ראש ארגון הפשע עבורו עובד בייבי, לא מתכוון לשחרר אותו בכזאת קלות. נשמע קצת הסרט "21" שגם היה עם קווין ספייסי פוגש את "עקיצה ב 60 שניות" ועל כן החלטנו ששוה לבדוק את הסרט על המסך הגדול.

טריילר בייבי דרייבר:


"ספיידרמן: השיבה הביתה" עולה לאקרנים ב-6.7.2017
אחד הסרטים המצופים מהעולם הקולנועי של מארוול. את פיטר פרקר החדש בדמותו של טום הולנד פגשנו לראשונה ב"קפטן אמריקה מלחמת אזרחים" ומאז עינינו נשואות ומחכות ליולי לראות את החבר השכונתי במיתוג החדש. נקודת ההתחלה של הסרט היא לאחר שפרקר סיים את הקרב הגדול עם הנוקמים בקפטן אמריקה והוא חוזר הביתה לדודה מיי, מריסה טומיי. רוברט דאוני ג'וניור מגלם את המנטור החדש של פרקר והכל עטוף בהומור וכמובן הנבל החדש Vulture, שאותו משחק מייקל קיטון.

טריילר "ספיידרמן: השיבה הביתה":


"כוכב הקופים: המלחמה" עולה לאקרנים ב-13.7.2017
ממשיכים לפרק השלישי בסדרה עם סיזר והקופים שהפעם נאלצים להיכנס לעימות עם צבא של בני אדם בראשותו של קולונל חדש, וודי הארלסון. לאחר שהקופים סופגים אבדות קשות, סיזר נאבק עם האינסטינקטים האפלים שלו ויוצא למסע נקמה למען בני מינו. הסרט מגיע לשיא בקרב בו סיזר עומד פנים אל מול פנים עם הקולונל, מה שיקבע את גורל שני המינים. קאסט: אנדי סרקיס ("עלייתו של כוכב הקופים"), סטיב זאן (קפטן פנטסטיק) וטובי קבל ("וורקראפט").

טריילר "כוכב הקופים: המלחמה":


"ולריאן ועיר אלף הכוכבים" עולה לאקרנים ב-20.7.2017
עיבוד קולנועי לנובלה הגראפית "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" של הבמאי לוק בסון. הסיפור מתחרש במאה ה-28, כאשר ולריאן (דיין דהאן) ולורלין (קארה דלווין) מגלמים צוות סוכנים מיוחד של ממשלת הטריטוריות האנושיות. הם יוצאים למשימה בפיקודו של קלייב אואן, שמגלם את שר ההגנה, אל תוך העיר אלפא, המאגדת בתוכה תושבים מאלפי גלקסיות הפזורות ביקום. סביב אלפא ישנו כוח אפל מיסתורי המאיים על הקיום של עיר אלף הכוכבים. ולריאן ולורלין חייבים להציל לא רק את אלפא, אלא את עתיד היקום כולו. קאסט: איתן הוק, ג'ון גודמן, קלייב אואן וריהאנה.

טריילר "ולריאן ועיר אלף הכוכבים":


"המגדל האפל" עולה לאקרנים ב-10.8.2017
הסרט מבוסס על סדרת ספרים הנושאת את אותו השם של הסופר סטיבן קינג. אידריס אלבה הוא האביר האחרון בשם רולנד התקוע בקרב נצחי עם וולטר אודין, הידוע גם כאיש בשחור, הלא הוא מת'יו מקונוהיי. רונלד יוצא נגד אודין על מנת למנוע ממנו לכבוש את המגדל האפל, אשר מחזיק את היקום כולו. מדובר באפוס קלאסי של טוב ורע הנפגשים בקרב אולטימטיבי תחת ההנחה כי כל העולמות והיקומים נשענים על יקום אחד בלבד. יקום בו מה שקורה, קובע את גורל שאר היקומים.

טריילר "המגדל האפל"


*באדיבות פורום פילם וא.ד.מטלון
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טריילר פארק: מוכנים לקיץ? היכון רוץ!
סרטים בקולנוע