"ספיידרמן": מארוול וסוני משנים כיוון

קולנוע
מערכת היחסים הטרייה של מארוול וסוני נתקלה בויכוח הראשון שגרם לאסא באטרפילד להגיד שלום ולא להתראות לאיש העכביש (לפחות עד לאתחול הבא בעוד כמה שנים). חדשות טובות למעריצי "הבלתי אפשרי" ו"הליצן".

"ספיידרמן": מארוול וסוני משנים כיוון
"ספיידרמן": מארוול וסוני משנים כיוון

אם חשבתם לרגע, מערכות יחסים זה לא דבר קל, גם לא בקולנוע, וגם לא בין מארוול לסוני שכולנו חשבנו שזה יצליח להם בידידות. אבל זה בטח לא דבר קל כשאתה מגדל תינוק, ובטח לא שהתינוק הוא אחד הסרטים המצופים ביותר בקולנוע בימים אלו. לפי הדיווחים, סוני לא אהבו את הליהוק של באטרפילד וזה גרם להרבה מתח בין המפיקים האחרונים. לבסוף מארוול נכנעו והדבר הוביל לבחירה המדוברת מיתר המועמדים הנוספים.

אז נכון שסך הכול המשבר הזה מאחוריהם, אבל זה קצת גורם לחשש לגבי העתיד של שיתוף הפעולה הזה שאם הבעיות מתחילות כבר בליהוק הראשון, מה יקרה לסדרה בת שלוש-ארבע סרטים. כנראה שמארוול וסוני באמת מחזיקים משהו ממש גדול בידיים שלהם, אבל אל תשכחו את מה שספיידי אומר "עם כוח גדול באה אחריות גדולה".

"ישנם כמה דיונים שעל חלקם אנחנו פחות מסכימים אבל זה הכול במטרה להביא את הספיידרמן הכי טוב עד עכשיו", אמר קווין פייג', מפיק סרטי מארוול, במטרה להרגיע ולהסביר את הרוחות. "אנחנו עובדים ביחד כמה חודשים, אנחנו רוצים לעשות דברים שלא יכולנו לעשות בסרטים האחרים, ואני חושב שזה מה שסוני מצפים מאיתנו לעשות, אבל בשורה התחתונה זה סרט של סוני המופק ע"י מארוול".


("אנחנו רוצים לעשות דברים שלא יכולנו לעשות בסרטים האחרים" - קווין פייג')

אבל בואו נדבר על משהו באמת חשוב, הליהוק החדש, טום הולנד הוא הפיטר פארקר החדש. הולנד ישחק את פיטר פארקר הצעיר ביותר מבין השלושה, לבקשתם של מארוול כפי שדיווחנו. הולנד הוא השחקן הבריטי השני שמשחק את איש העכביש אחרי אנדרו גארפילד שתפקד מעולה בשני הסרטים הנוראיים הקודמים. להולנד הצעיר יחסית (בן 18) יש הרבה לחץ וחשש על כתפיו כשהוא צריך לא רק להתאזן עם גארפילד וטובי מגוויר, אלא גם להתעלות עליהם בשביל ליצור את הספיידרמן הטוב ביותר.

התפקיד המוכר ביותר של הולנד עד היום הוא בסרט "הבלתי אפשרי" בכיכובה של נעמי ווטס, אבל הוא גם שיחק בסרטים כמו "לוק" עם טום הארדי או "ככה אני חיה עכשיו" שלא הגיע למסכים אצלנו ובו שיחק הולנד את החבר של סאסורי רונן. בסופו של דבר, זהו ללא ספק שובר הקופות הראשון שלו.


(בלי לחץ, אתה רק צריך להיות הספיידרמן הטוב ביותר - טום הולנד הוא איש העכביש)

אבל מי שנכנס לנעלי הבימוי הוא אלמוני אף יותר וזה הוא ג'ון ווטס. ווטס הוא בימאי האימה השני שמביים סרט של ספיידרמן, לאחר סם ריימי האגדי, והבמאי האלמוני יחסית הראשון שמביים סרט של ספיידרמן. סרטו המוכר ביותר של ווטס עונה לשם "ליצן" שהופק ע"י אלי רות' ("הוסטל"), ולמרות שהסרט לא יצא לאקרנים בארץ (בשל החרם על סרטי האימה המטופש), מדובר בסרט לא רע בכלל.

סך הכול הסרט הזה הוא רק הסרט השלישי באורך מלא שווטס מביים לאחר מספר פרוייקטים עצמאיים ומספר פרוייקטים אחרים לטלוויזיה. לא כזה ברור איך ווטס הצליח להגיע ישר לסרט בסדר גודל כזה, אבל אנחנו יכולים להרגיע את ווטס ואתכם בזה שנאמר שלא משנה כמה הוא יוכל לפשל בסרט הזה, הוא לעולם אבל לעולם לא יצליח לפשל יותר ממארק ווב.


(עדיין לעולם לא יצליח לפשל כמו מארק ווב - ג'ון ווטס)

לפני שטום הולנד יתחיל לעבוד עם ווטס, הוא קודם כל ייפגש עם האחים אנתוני רוסו וג'וזף רוסו ועם שלל הכוכבים של מארוול בסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". לפי הקומיקס של קשת סיפורי "מלחמת האזרחים", לספיידרמן עומד להיות תפקיד משמעותי ביותר בסרט בתור מי שיקשר בין הצדדים, אם כי מארוול חשפו שיכול להיות שתפקידו של איש העכביש בסיפור יינתן לדמות אחרת שתקבל סרט ב-2018 וזה "הפנטר השחור" שכבר היה של מארוול מההתחלה.

הסרט השלישי של קפטן אמריקה, או כמו שהשחקנים קוראים לו- הנוקמים 2.5, ייצא ב-6 למאי של השנה הבאה. לפני הסרט הזה, מארוול ישחררו סרט נוסף השנה שיהיה שייך לגיבור-העל "אנטמן" שייצא ב-16 ביולי 2015 ויסגור את השלב השני של מארוול שהתחיל בסרט "איירון מן 3".

סרט הסולו של ספיידרמן צפוי לצאת ב-28 ביולי של 2017. שמועות חזקות מציעות שמתיו מקונוהיי וג'ים קארי במגעים לגבי הנבל של הסרט שלפי הצעת המעריצים יהיה הרוצח הפסיכופט שקיבל כוחות על דומות לשל ספיידרמן - קריינג'. שמועות נוספות טוענות כי הכותרת של הסרט תהיה דומה ל"קפטן אמריקה: הנוקם הראשון" ותהיה "ספיידרמן: הנוקם החדש".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ספיידרמן": מארוול וסוני משנים כיוון
סרטים בקולנוע