הבורר עונה חמישית

טלוויזיה
לאחר שנים של המתנה בכיליון עיניים לעונה הרביעית של הסדרה המגה נחשבת מאת רשף לוי, הנה להם 12 פרקים אשר חלפו במהירות הבזק, לא ברור אם היו לפרקים טובים או שבכלל נמרחו כדי להביא לסוף כל כך לא צפוי והזוי כמו שהיה.

הבורר עונה חמישית
הבורר עונה חמישית

כמו הכותרת של הכתבה הזו כך גם המציאות הקשה, עונה חמישית לסדרה "הבורר" היא לא מילה גסה, הבקשות ברחבי הרשת ממשיכות לזרום, קהל המעריצים של הסדרה הכל כך נחשבת פשוט בהלם, וכל זאת לאחר שאחת הדמויות הכי מרכזיות בסדרה נורה, למוות או לא, את זה כנראה יחליטו בחדר קטן (וככל הנראה חשוך) של חברת הוט וערוץ 3.

האומנם "הבורר" הנה סדרה מצליחה, אבל החשש ההולך וגבר הוא שרשף לוי והאחראיים האחרים לסדרה פשוט ירו לעצמם ברגל, הפרקים היו פחות טובים, אבי היה פחות אבי הטחול, עינבל כבר לא איתנו (לא שהיא הייתה גם ככה מרכזית משהו), הבורר בדיכאון, בולדוג עבר לאכול חלב ובשר, אפילו נומי כפית כבר לא הכי דתייה, וכל מה שנשאר היה לאבד את נדב.

אם תהיה עונה חמישית יוסי לא יהיה שם



"הבורר" היא ללא ספק הסדרה הישראלית הטובה ביותר בכל הזמנים, אך גם את זאת ניתן לקטלג ולחלק לעונות, כאשר הראשונה שבה היא ללא ספק הטובה ביותר מבין כל העונות, בעונה השנייה היה יותר מיץ של צחוקים ומשם הדרך הייתה קצרה לעונה נוספת באישור האנשים הממונים על כך בחברת הוט. אז נכון, "הבורר" היא הסדרה הישראלית הטובה ביותר, אך אפשר להרגיש שבעונה הזו רשף לוי מעט פיספס, לא ברור עד כמה הקהל ציפה או התכונן לסיום עונה שכזו, אלא שכעת יהיה קשה להביא עונה חמישית, וכי כמו שקולות רבים נשמעים להם בעבור עונה חמישית, נשמעים להם קולות נוספים אשר פשוט "מתביישים" בסדרה או במילה יותר פשוטה "התבאסו" על הסדרה ועל יוצריה.

רשף לוי



עושה הרושם שרשף לוי ואנשיו עבדו קשה כדי ליצור מצב, שאותו קהל אשר מאוהב בסדרה, יפעיל לחץ כבד על חברת הוט, כזה שזאת תאשר עונה נוספת שגם ככה עולה לה יותר מידי. לא ברור עדיין לאן הדברים התגלגלו, ומה התרחש במשרדים של חברת הוט, אבל מה שבטוח הוא שרשף לוי ממש לא עייף מלעבוד על הסדרה הזו, אחרת, למה העונה הרביעית הסתיימה כמו שהיא הסתיימה?

גם הוא לא יהיה שם, ניקולה



אם אמרנו שאבי הוא כבר לא אותו הטחול, בפרק האחרון לעונה הרביעית של הסדרה, "הבורר" הוציא את כל השפנים מהכובע, ובמכה, אבי חזר להיות אבי ("התגעגעתי" - תוך כדי ירייה בקפח), נומי כפית חוזרת שוב בתשובה, ואפילו ברוך צועק לשמיים את המילה "לא" (שככל הנראה הגיעה עד לאותו חדר קטן של חברת הוט), אבל בשורה התחתונה, זוועה, הפרק האחרון הוא פשוט זוועה, רשף לוי ואנשיו למקצוע יכלו לסיים את כל הסיפור ובכל זאת החליטו למשוך עוד קצת, הרי עונה שלמה לא הספיקה במשיכות, אז החליטו לעשות משיכה אחת קטנה ונוספת, כדי שאולי יהיה לנו רצון לראות עוד, או אולי שלא.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הבורר עונה חמישית
סרטים בקולנוע