וין דיזל מצא את יעודו לאחר זיכיון "מהיר ועצבני"

קולנוע
"מהיר ועצבני 7" הוא הסרט האחרון בזיכיון "מהיר ועצבני", וכעת מתברר שוין דיזל יפיק ואף יככב בזיכיון חדש מז'אנר מדע בדיוני העונה לשם "החיילים של סאן".

וין דיזל מצא את יעודו לאחר זיכיון "מהיר ועצבני"
וין דיזל מצא את יעודו לאחר זיכיון "מהיר ועצבני"

עושה הרושם כי לאחרונה וין דיזל התחבר לז'אנר המדע הבדיוני, לא רק שהסרט "רידיק" בו הוא מככב יוצא לאקרנים בעוד כחודשיים, לפני ימים אחדים הוא אישר באופן רשמי כי ידובב את "גרוט" בסרטו של ג'יימס גאן "שומרי הגלקסיה". ואם זה לא מספיק, אמש על-פי דיווחי "ההוליווד ריפורטר", דיזל ישתף פעולה עם התסריטאי אראש אמל אשר יכתוב זיכיון מדע בדיוני חדש בשם "החיילים של סאן".

כמו כן, עלילת הסרט מתרחשת בעתיד אפוקליפטי בו פלשו לעולמם של בני האדם גזע חייזרים בשם האורקים. הסרט כאמור מתמקד בצוות חיילים אשר נשלח למקסיקו כדי לחפש מערה בה מוסתרת זהב, אך הם נאלצים לעזוב משימה זו כדי להדוף את החייזרים. עם זאת, אולפני יוניברסל פיקצ'רס אשר היו אחראים על הפקת סרטי "רידיק" וזיכיון "מהיר ועצבני" בהם כיכב וין דיזל, יפיקו את הסרט "החיילים של סאן" בשיתוף עם חברת ההפקה של דיזל "One Race Films". לא רק שדיזל יקח חלק בהפקת הזיכיון, הוא גם יככב בו. על-פי הדיווחים נאמר כי יוניברסל מקווים ללהק כוכבים מוכרים בדומה לזיכיון "בלתי נשכחים" של סטאלון.

מצא בית חדש



התסריטאי אראש אמל יחסית חדש בתעשייה ההוליוודית, התסריט הראשון שכתב היה לסרט המתח "אקס-פטריוט" בו כיכב אהרון אקהרט בשנה שעברה, עם זאת, בחודש דצמבר יעלה לאקרנים הסרט "הנסיכה ממונקו" שאת תסריטו כתב אמל. ובשנה שעברה דווח כי אמל ייטול חלק בכתיבת תסריט לסרט "אני אגדה 2" בו יככב וויל סמית'.

רק נקווה שהזיכיון החדש יהיה יותר טוב מסרטו של מ. נייט שאמאלאן "העולם אחרי" בו כיכב וויל סמית מוקדם יותר השנה. אחרי הכל תקציב הסרט נעמד בכ-130 מיליון דולרים, שזה סכום דיי רציני, בעוד שהרווחים אשר נאספו מרחבי העולם נעמדו בכ-60 מיליון דולרים, מה שהוביל את "העולם אחרי" לאסון קופתי כאשר עלה על מסכי הקולנוע לפני כשלושה חודשים. מה שבטוח הוא שמ. נייט שאמאלאן לא יהיה אחראי על בימוי הזיכיון החדש, אנחנו ממליצים לו לצאת לפרנסיה, זמנו כבר עבר.

כמו כן, בימים אלו וין דיזל אחד מהשחקנים העמוסים ביותר בתעשייה, ועושה הרושם שהוא הולך להיות עוד יותר עסוק כאשר יתפקד כמפיק ואחד מקאסט הסרט "החיילים של סאן". בקרוב הסרט "רידיק" בו מככב דיזל יגיע אל בתי הקולנוע. ומה שחשוב שבקרוב מאוד הוא ישתתף בצילומי הסרט "מהיר ועצבני 7" של ג'יימס וואן ("לזמן את הרוע") אשר יגיע לאקרנים בשנה הבאה.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וין דיזל מצא את יעודו לאחר זיכיון "מהיר ועצבני"
סרטים בקולנוע