"לזמן את הרוע": הסיפור הבא כבר כאן

קולנוע
אחרי ההצלחה הקופתית והביקורתית של סרט האימה הדל תקציבי "לזמן את הרוע", נודע כי מגיע סרט ההמשך וכעת ישנם שמועות חדשות לפיהן נמצא מקרה זוועתי שעליו תתבסס העלילה. זהירות ספויילרים!

"לזמן את הרוע": הסיפור הבא כבר כאן
"לזמן את הרוע": הסיפור הבא כבר כאן

סרט האימה דל התקציב "לזמן את הרוע" הוא ללא ספק מותחן האימה המוצלח של שנת 2013, הוא זכה לביקורות מרשימות מעשרות מבקרים חשובים בתעשייה האמריקאית. גם ההצלחה הקופתית שלו הייתה לא רעה - גרף כ-138 מיליון דולרים ברחבי העולם. אחרי ההצלחה שלו זה כבר לא היה סוד שאולפני ניו-ליין סינמה נתנו האור ירוק בפיתוח סרט המשך. אך כעת מתברר שנמצאה עלילה חדשה שאף היא תבוסס על פרי עטם של צמד החוקרים אד ולורן וורן.

אז כפי שלמדנו להכיר הסרט "לזמן את הרוע" אשר התבסס על סיפורם האמיתי של חוקרי התופעות העל-טבעיים אד ולורן וורן (בגילומם של פטריק וילסון וורה פרמיגה בסרט). מתברר שבמאי הסרט ג'יימס וואן מצא מקרה פוטנציאלי חדש בלונג איילנד שגם הוא מתייחס לאירועים אמיתיים אשר קרו באזור העתיק של אמיטיוויל שגם אירוע חריג זה נחקר על-ידי הצמד וורן.

יותר מצמרר מזה?



האתר AICN שטוען כי לאחרונה צוות ההפקה "נפגש בסודיות מוחלטת בביתו של לוריין וורן" וזאת מאחר ולא היה להם את הבסיס לעלילת סרט ההמשך: "המקרה הבא מתרחש בשנות ה-70 המאוחרות ומתמקד בשתי אחיות שהתגוררו באנפילד שבאנגליה - שהמקרה שלהם נמצא באחת הקלטות של לורן וורן, שטענה כי ראתה את אחת האחיות מרחפת באוויר בעוד שהשנייה נמצאה מעוותת בצורה הזויה בכל חלקי גופה כ-20 דקות מאוחר יותר". וורן גם טענה שהשד דיבר ישירות אל בעלה בהזדמנויות רבות, והיא ציטטה מקרה זה כאחת החוויות המפחידות ביותר בקריירתה.

האמיטוויל הוא אחד המקומות שאף אחד לא ירצה להתקרב לשכונותיו בגלל שיש יותר מדי סיפורים על מקרים חריגים שהתרחשו במקום ואף גבו את חייהם של מספר לא מבוטל של משפחות עם ילדים קטנים. "אימת אמיטוויל" הוא רק הוכחה אחת מיני רבות של אותם המקרים החריגים שקרו שם. ועושה ההרושם שסרט ההמשך של "לזמן את הרוע" הולך להיות יותר מצמרר מהראשון, ואנחנו בטוחים שצמד התסריטאים קארי וצ'אד האיס ישתוללו עם התסריט.

ייתכן מאוד שמכאן והלאה זיכיון "לזמן את הרוע" יהפוך לסדרה מוצלחת בדומה ל"פעילות על טבעית" שכבר הוציאה לנו את האוויר מהמפרשים אחרי כל הסרטים (ארבע עד כה) הדל תקציביים. אנחנו לא יכולים לחכות כדי לראות מה יקרה בסרט ההמשך, שלצערנו לא יכלול את הבמאי "ג'יימס וואן אשר ביים את הסרט הראשון, כך שייתכן מצב דיי גדול שלצופים יהיה קשה להחליט אם לצפות בסרט ההמשך מאחר שוואן אשר היה אחראי על בימוי הסרט הראשון לא יקח חלק בבימוי הסרט השני.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "לזמן את הרוע": הסיפור הבא כבר כאן
סרטים בקולנוע