וין דיזל חוזר לזיכיון "טריפל איקס"?

קולנוע
לאחרונה כוכב "מהיר ועצבני" החל לעדכן את עוקביו לטוויטר ואת מיליוני מעריציו בפייסבוק באופן קבוע, ואמש הוא עשה זאת שוב כאשר העלה תמונה הלקוחה מהסרט "טריפל איקס", ואחת נוספת הקשורה ל"מהיר ועצבני 7", אז למה הפעם דיזל רומז?

וין דיזל חוזר לזיכיון "טריפל איקס"?
וין דיזל חוזר לזיכיון "טריפל איקס"?

בחודשים האחרונים כוכב סרטי האקשן "מהיר ועצבני" עדכן באופן רציף את מעריציו העוקבים אחריו מדי יום ברשתות החברתיות (פייסבוק וטוויטר), וזאת כי הוא רוצה שמיליוני מעריציו יהיו מעודכנים בפרויקטים הבאים שבו הוא יככב. וין דיזל, שרק לאחרונה חגג יום הולדת 46, רמז לפני כשבוע על הצטרפותו ליקום של מארוול, וייתכן מאוד שזה יקרה בסרטו של ג'וש ווידון "הנוקמים 2" או בשמו האנגלי החדש "The Avengers: Age Of Ultron".

ביום ראשון האחרון וין דיזל מתח את 44 מיליוני מעריציו אשר בפייסבוק לאחר שהעלה תמונה הלקוחה מסרט הפעולה "טריפל איקס" (XxX). בתמונה הוא מופיעה לצד הכיתוב "זנדר קייג' נמצא בחיים". למי שלא הבין מדובר בדמותו של דיזל שאותה גילם בסרט "טריפל איקס" אשר יצא לאקרנים ב-2002. התמונה לא חושפת דבר, אלא רומזת כי וין דיזל ישוב לגלם את זנדר קייג' בסרט השלישי בזיכיון "טריפל איקס".

האם זה באמת ייצא לפועל?



החדשות המגיעות מכיוונו של דיזל לא ממש מפתיעות (אותנו לפחות), כי במאי הסרט הראשון רוב כהן סיפר בעבר כי בכוונתו לעבוד על הסרט השלישי כשבתפקיד הראשי יככב דיזל בכבודו ובעצמו. בנוסף לכך הוא גם סיפר שהסרט יופץ לבתי הקולנוע בגרסת ה-3D. אם שאלתם מדוע דיזל לא כיכב בסרט השני, זה בגלל שאולפני סוני לקחו את הזיכיון לכיון קצת שונה והחליטו לרענן את העלילה החדשה עם שחקן כמו אייס קיוב אשר שיחק את התפקיד בצורה נהדרת.

וכעת נעבור לחדשות עוד יותר טובות, לפני כמספר שעות וין דיזל העלה לפייסבוק תמונה נוספת המציגה אותו בתוך מכונית פעלולים שבעזרתה הוא ילמד פעלולים חדשים שאותם נזכה לראות ב"מהיר ועצבני 7" אשר יגיע בשנה הבאה. כמו כן, לצד התמונה דיזל כתב: "בחודש הקרוב אתחיל בנהיגת פעלולים לקראת 'מהיר ועצבני 7'. נ.ב. בקרוב אעדכן אתכם בעדכונים נוספים ויותר מעניינים, זוהי תקופה מאוד מרגשת עבורי". עושה הרושם שדיזל בתקופת שיא בחייו הנפלאים, בהחלט נדאג לעקוב אחריו וכמו גם לעדכן אתכם במידת הצורך. אז מה דעתכם על העדכונים החדשים?

מתכוננן ל"מהיר ועצבני 7", ואתם?

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וין דיזל חוזר לזיכיון "טריפל איקס"?
סרטים בקולנוע