צפו: "משחקי הרעב" גרסת הריאליטי

טלוויזיה
בסוף החודש תעלה לשידור סדרת ריאליטי חדשה בשם "הלכידה" המבוססת על "משחקי הרעב", שלאחרונה הרשת האמריקאית "The CW" חשפה קטע וידאו אשר נותן הצצה ראשונה על המתמודדים.

צפו: "משחקי הרעב" גרסת הריאליטי
צפו: "משחקי הרעב" גרסת הריאליטי

אז נתחיל עם אחד הסרטים המדוברים והמצופים ביותר של השנה, "משחקי הרעב: התלקחות", החלק השני בטרילוגיית זיכיון "משחקי הרעב" אשר נכתב על-ידי הסופרת האמריקאית סוזן קולינס. הסרט כאמור בבימויו של פרנסיס לורנס ("אני אגדה") ובכיכובם של זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס וג'וש האצ'רסטון אשר חוזרים לביתם לאחר שזכו בתחרות המשחקים שחלה אחת לשנה, ומגלים שכל המחוזות החלו להתנגד למשטר המקשה עליהם לחיות חיים נורמטיבים. הסרט עתיד להגיע לבתי הקולנוע בחודש נובמבר, ועד שהוא יגיע, תוכלו לצפות בסדרת הריאליטי החדשה "הלכידה" של רשת "The CW" המבוססת על הסרט "משחקי הרעב".

ביום רביעי האחרון רשת "The CW" חשפו קטע וידאו מורחב של סדרת הריאליטי החדשה "לכידה", המתרחש על אי בודד ובוחן את היכולת הפיזית של 12 צוותים שכל אחד מהם מתחלק לשתי מתמודדים שבכל בפעם שניים מהם נשלחים "לצוד" את המתמודדים האחרים. תוכנית הריאליטי החדשה היא בעצם שילוב של הישרדות עם עלילת הסרט "משחקי הרעב", שבסופו של דבר הצוות המנצח, או זה שנשאר אחרון, זוכה ב-250 אלף דולר.

בדומה לתוכנית מציאות "הישרדות", גם כאן המתמודדים יצטרכו להיות חזקים נפשית ויותר מכל פיזית, כי זה לא פשוט להתמודד עם הקשיים שהמתמודדים יעברו ללא תמיכה. מה שכן, אפשר לומר שיהיה גם דם, לא ידוע אם הרבה, אבל יהיה. כמו כן, 12 המתמודדים "יצודו" את המתחרים השונים בשטח פתוח וייתכן מאוד כי בדרכם אף יתקלו בחיות בר מאוד מסכנות כמו תנינים ונחשים. וכל זה מגיע ישר אל מסכי הטלוויזיה של הצופים בבית.



הרבה זמן שרשת הטלוויזיה האמריקאית "The CW" מנסה להוציא לפועל סדרת ריאליטי אולטימטיבית בדומה לסרט "משחקי הרעב", וכעת עושה הרושם שסוף סוף זה הולך לקרות. לאחר שהרשת נכשלה עם הפיילוט לסדרה "The Selection", הם הלכו על כיוון קצת שונה והתוצאה לפניכם. אגב, אם תהיתם מדוע לא שמעתם על הסדרה, זה בגלל ששמה המקורי היה "הציד" - The Hunt, אשר שונה לאחרונה ל"הלכידה" (בתרגום חופשי ל-Capture).

מלבד הטריילר הראשון שפורסם לפני מספר ימים, רשת "The CW" חשפה גם כרזה חדשה המציגה את המתמודדים והניצודים הנמצאים מלפנים. סדרת הריאליטי החדשה והדיי מסקרנת, צפויה להגיע אל מסכי הטלוויזיה בארה"ב ביום רביעי, ב-31 ביולי בשעה 9 בערב. נכון לרגע זה עדיין לא ידוע איזו חברת תקשורת ישראלית (Yes או HOT) תרכוש את זכויות השידור, אך ברגע שנדע זאת, אנחנו נדאג להעדכן אתכם בהקדם.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: "משחקי הרעב" גרסת הריאליטי
סרטים בקולנוע