"ההוביט: ישימון סמאוג" ישוחרר עם "איש הפלדה"

קולנוע
בזמן שכולם מחכים בקוצר רוח לצאתו של "איש הפלדה" לאקרנים הצפוי להיות לשובר הקופות הגדול של הקיץ, אולפני ההפקה של טרילוגיית "ההוביט" אישרו כי הטריילר הראשון של "ההוביט: ישימון סמאוג", ישוחרר יחד עם יציאתו של "איש הפלדה" לבתי הקולנוע.

"ההוביט: ישימון סמאוג" ישוחרר עם "איש הפלדה"
"ההוביט: ישימון סמאוג" ישוחרר עם "איש הפלדה"

הבכורה העולמית של הסרט "איש הפלדה" תהיה ב-14 ביוני שבין היתר תהווה את יריית הפתיחה לקראת הספירה לאחור של "ההוביט: ישימון סמאוג" אשר ייצא לאקרנים בדצמבר 2013. על פי דיווחי המועצה הבריטית לסיווג סרטים, אורכו של הטריילר יהיה כשתי דקות.

ההוביט: מסע בלתי צפוי - הטריילר הראשון:



כפי שדיווחנו מוקדם יותר, צילומי הסרט "ההוביט: ישימון סמאוג" ו"ההוביט: לשם ובחזרה" נמצאים כרגע בשלבי סיום. הבמאי עצמו, פיטר ג'קסון, אישר כי ישחרר בקרוב קטע וידאו של מאחורי הקלעים בשלבי סיום הצילומים שהבטיח לצופים, עדיין לא ברור אם ייחשף הדרקון סמאוג במלוא הדרו בטריילר שצפוי לצאת בקרוב.

בינתיים, אולפני האחים וורנר וחברת נוקיה הפיצו טריילר מורחב וסופי לקראת יציאתו הקרבה לאקרנים של "איש הפלדה". יש לציין, כי בניגוד ל"ההוביט: מסע בלתי צפוי", הטריילר הצפוי יוצא מעט פחות משנה לפני יציאת הסרט לאקרנים, בעוד שהטריילר הראשון של "ההוביט: מסע בלתי צפוי" יצא לאקרנים כשנה לפני יציאת הסרט לאקרנים.

"איש הפלדה" - טריילר סופי:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ההוביט: ישימון סמאוג" ישוחרר עם "איש הפלדה"
סרטים בקולנוע