סופרמן חוגג 75 שנים

קולנוע
בימים אלו כוכבי הסרט "איש הפלדה" ואולפני האחים וורנר אשר אחראים על הפצתו, מקדמים את הסרט אם בפרסומות, קליפים הזויים, וגם בציון 75 שנים להולדתו של הדמות הנצחית.

סופרמן חוגג 75 שנים
סופרמן חוגג 75 שנים

על-פי "ההוליווד ריפורטר", זאק סניידר ובמאים נוספים עובדים על סרטון קצר בן 2 דקות אשר מתאר את תולדותיה של הדמות הנצחית המלווה בגרסאות שונות של סופרמן מסדרות וסרטים שיצאו בשנים האחרונות. כמו כן, הסרטון יוצג בפסטיבל "קומיקון" 2013 אשר עתיד להתקיים בסוף השנה ב-3 לספטמבר בסן דייגו. המעריצים המושבעים יזכו לראות את הסרטון רק לאחר שהוא יוצג בפסטיבל "קומיקון".

דמותו של סופרמן הופיעה לראשונה בחוברת הקומיקס "סופרמן" אשר יצאה לאור ב-1938, ולאחר תקופה קצרה הדמות המהוללת מהר מאוד הפכה לאייקון תרבותי אשר סחפה מעריצים רבים מרחבי העולם. דמותו של סופרמן היוותה השראה רבה וזאת מאחר שהוא נלחם נגד הנבלים הגדולים ביותר אשר נוצרו אי פעם, בהם נלחם סופרמן שתמיד חיפש אחר הצדק האינסופי שזאת ראינו בסרטים רבים ובסדרות שונות אשר השפיעו רבות על התרבות האמריקאית.

הלוגו המציין את 75 השנים



"סופרמן הוא ללא ספק הגיבור הגדול ביותר בעולם, וסביר להניח שגם דמות קומיקס המשפיעה ביותר בכל הזמנים", אמרה דיאן נלסון, נשיאת חברת קומיקס DC. "נוכחותו עדיין נשמעת בתרבות האמריקאית ב-75 השנים האחרונות שבהם הוא ממשיך להוות לסמל עולמי הפועל למען הצדק".

"זה היה כבוד גדול עבורי לקחת חלק ב'איש פלדה' אשר ממשיך את המסורת של סופרמן עבור המעריצים הוותיקים, וכמו גם עבור הדור החדש של חובבי הקולנוע", אמר זאק סניידר. "אני כל כך נרגש לחלוק איתם {האחים וורנר} את הסרט ולהיות חלק מהחגיגה הזאת".

גם סופרמן צריך לאכול לא?



כאמור סרטו של זאק סניידר "איש הפלדה" המגוללת את תולדות חייו של קלארק קנט/סופרמן (הנרי קאוויל), יגיע אל בתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 20 ביוני 2013. ולמי שעדיין לא צפה בטריילר, הגיע הזמן לכך...

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סופרמן חוגג 75 שנים
סרטים בקולנוע