דוויין ג'ונסון סוגר חשבון עם "הקרודים"

קולנוע
כפי שאולפני פרמאונט צפו כך קרה, "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" אשר יצא לבתי הקולנוע (ארה"ב) בסופ"ש האחרון גרף כ-51 מיליון דולרים ומשאר רחבי העולם הכניס עוד 132 מיליון דולרים.

דוויין ג'ונסון סוגר חשבון עם "הקרודים"
דוויין ג'ונסון סוגר חשבון עם "הקרודים"

סרט הפעולה "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" אשר היה אמור להגיע לבתי הקולנוע בקיץ 2012 נדחה על-מנת להקרינו בגרסת התלת מימד. וההחלטה של אולפני פרמאונט השתלמה מאחר והסרט גרף כ-51 מיליון דולרים במשך ארבע ימים וזאת בזמן בזמן חג הפסחא (ארה"ב), ובשאר רחבי העולם הסרט גרף יותר מ-132 מיליון דולרים. בעקבות כך הסרט "" כבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות מה שמוריד את "הקרודים" למקום השני.

קומדיית האנימציה מבית דרימוורקס "הקרודים" בה מדובבים ניקולס קייג', ריאן ריינולדס, ואמה סטון, הכניסה רווחים בס"כ 26 מיליון דולרים בירידה של 39 אחוזים מהכנסות הרווחים של הקרנת הבכורה אשר התקיימה בשבוע שעבר.

סרט הדרמה "וידויים של יועצת נישואים" של הבמאי המצליח טיילר פרי הגיע למקום השלישי עם רווחים של 22 מיליון דולרים לאחר שהוקרן ב-2000 בתי קולנוע בלבד. הסרט "וידויים של יועצת נישואים" הינו מותחן דרמטי בכיכובן של ג'ורני סמולט, לאנס גרוס וקים קרדשיאן, הסרט עוקב אחר מיליארדר אשר מפתה יועצת נישואים וגורר אותה ליחסים אינטימיים, דבר אשר גורם לה לבגוד בבעלה ואף לשנות את עתיד חייה.

סרטו של אנטואן פוקואה ("רחובות ברוקלין") "המטרה: הבית הלבן" נחת במקום הרביעי עם רווחים של 14 מיליון דולרים ובירידה משמעותית של כ-54 אחוזים מההכנסות של שבוע שעבר. כזכור בסרט כיכבו ג'רארד באטלר בתפקיד שומר הראש האישי של נשיא ארה"ב שאותו גילם השחקן אהרון אקהרט.

סרטו של סם ריימי "ארץ אוז" אשר נחשב ללהיט השנה, עדיין בחמישייה הפותחת של שוברי הקופות וגם לאחר כ-4 שבועות הסרט מצליח להכניס רווחים נאים בס"כ 11 מיליון דולרים (ארה"ב) ועד כה 412 מיליוני דולרים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על דוויין ג'ונסון סוגר חשבון עם "הקרודים"
סרטים בקולנוע