שוברי קופות: "ארץ אוז" כובש את צופיו

קולנוע
פנטזיית ההרפתקאות של סם ריימי, "ארץ אוז" אשר הוקרן בסופ"ש האחרון ברחבי העולם, גרף 80 מיליון דולר וכבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות.

שוברי קופות: "ארץ אוז" כובש את צופיו
שוברי קופות: "ארץ אוז" כובש את צופיו

אולפני וולט דיסני, מפיק הסרט ג'ו רות' והבמאי הידוע סם ריימי הופתעו לגלות כי סרטם החדש "ארץ אוז" כבש בקלות את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות והכניס סכום נאה של 80 מיליון דולר בצפון אמריקה, בעוד שברחבי העולם מעריכים כי הסרט יכניס 150 מיליון דולרים נוספים בהמשך הדרך. "ארץ אוז" הינו הסרט השלישי אשר הצליח להגיע לסכום בלתי מבוטל וכל זאת בחודש מרץ הנחשב לחודש חלש בתעשיית הקולנוע. הסרט הראשון אשר הגיע לסכום דומה היה סרטו של טים ברטון "אליס בארץ הפלאות" אשר גרף סכום של 116 מיליון דולרים, בעוד שהסרט השני היה "משחקי הרעב" אשר גרף 150 מיליון דולרים.

סרטו של בריאן סינגר "ג'ק צייד הענקים" גרף כ-10 מיליון דולרים וירד למקום השני עם ירידה של כ-63 אחוז במכירת הכרטיסים בבתי הקולנוע השונים. עד כה הסרט גרף 43 מיליון דולרים בשבוע השני להקרנתו.

הקומדיה החדשה מבית היוצר של סת' גורדון, "חשבון משותף" שבו מככבים צמד השחקנים ג'ייסון בייטמן ומליסה מקארתי, ירד גם הוא למקום השלישי וגרף כ-6 מיליון דולרים ועד כה סכום כללי של 117 מיליון דולרים ברחבי העולם כולו.

סרט המותחן החדש מבית נילס ארדן אופלב "האישה מאחורי הנקמה" ובכיכובם של קולין פארל ("זכרון גורלי") ו-נומי ראפאס ("פרומתיאוס" ) הגיע למקום הרביעי עם סכום של 5 מיליון דולרים כבר בשבוע הראשון להקרנתו.

גם דוויין ג'ונסון (דה רוק) מככב ברשימה זו בסרט "מלשין", רק שהוא ירד למקום החמישי עם הכנסות של 5 מיליון דולרים והקדים את סרט הקומדיה "+21" אשר הגיע רק למקום השישי עם סכום נאה של כ-5 מיליון דולרים.

טבלת שוברי הקופות:

1. "ארץ אוז", 80 מיליון דולר.
2. "ג'ק צייד הענקים", 10 מיליון דולר.
3. "חשבון משותף", 6 מיליון דולר.
4. "האישה מאחורי הנקמה", 5 מיליון דולר.
5. "מלשין", 5 מיליון דולר.
6. "+21", 5 מיליון דולר.
7. "מקום מבטחים", 3 מיליון דולר.
8. "אופטימיות היא שם המשחק", 3 מיליון דולר.
9. "הבריחה מכדור הארץ", 3 מיליון דולר.
10. "גירוש השדים האחרון חלק 2", 3 מיליון דולר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שוברי קופות: "ארץ אוז" כובש את צופיו
סרטים בקולנוע