מי רוצה להיפטר מהבוס?

קולנוע
סת' גורדון אשר ביים לאחרונה את סרט הקומדיה המצליח "חשבון משתף", חוזר לביים את סרט ההמשך של הקומדיה המצליחה "איך להיפטר מהבוס" שהוקרן ב-2011.

מי רוצה להיפטר מהבוס?
מי רוצה להיפטר מהבוס?

עד כה אושרו ליהוקם של ג'ייסון בייטמן אשר מככב בסרט הקומדיה החדש "חשבון משותף" לצידה של מליסה מקארתי. גם שחקן הקולנוע צ'ארלי דיי שמוכר מקומדיית המצבים האמריקאית "פילדלפיה זורחת" לוהק, וכמובן החלק השלישי והבלתי נפרד מהחבורה, ג'ייסון סודיקיס שכיכב לצידו של ג'סטין לונג בסרט הקומדיה "סרט 43" שנחל לכישלון מוחלט, לוהק גם הוא.

לראשונה אולפני ניו ליין סינמה הודיעו על הפקת סרט ההמשך "איך להיפטר מהבוס 2" בחודש ינואר של 2012, אך סת' גורדון היה עסוק בבימוי סרט הקומדיה "חשבון משותף" ולכן הפרויקט נדחה. אבל השבוע מגזין "הוליווד ריפורטר" אישר את פרויקט הסרט שיצא לדרך בקרוב עם הפתעה קטנה מצידו של הבמאי, שכמובן ליהק במפתיע את שחקן הקולנוע הנערץ ג'יימי פוקס אשר כיכב לאחרונה בסרט הפעולה "ג'אנגו ללא מעצורים", שבעקבות הצלחתו בסרט, לוהק לסרטו של מארק ווב "ספיידרמן המופלא 2".

ג'ון פרנסיס דיילי וג'ונתן מ. גולדשטיין אשר כתבו את תסריט הסרט הראשון "איך להיפטר מהבוס" נשכרו בשנית ע"י חברת ניו ליין סינמה שאחראים על הפקתו של הסרט. כזכור, עלילת הסרט הראשון עקבה אחר שלושה חברים: ניק הנדריקס (ג'ייסון בייטמן), דייל ארבוס (צ'ארלי דיי) וקורט בקמן (ג'ייסון סודייקיס) אשר מאסו מהבוסים שלהם ולאחר החלטת פה אחד, הם מחליטים להרוג את הבוסים אחד של השני שאותם גילמו השחקנים ג'ניפר אניסטון, קולין פארל וקווין ספייסי.

יש כאלה שיגידו שהסצנות המצחיקות הצליחו לחפות על העלילה המשעממת, אך בניגוד לכך, יהיו אחרים שיגידו שהסרט היה זוועתי ולא היה שווה את הכסף אשר הושקע בקניית כרטיס לקולנוע. עם זאת, הסרט "איך להיפטר מהבוס" גרף 209 מיליון דולר ברחבי העולם. אז כן, יכול להיות שהוא הצליח בקופות אך מבחינת הביקורות השליליות, הצופים אמרו את המילה האחרונה, כך שאם יהיה שווה ללכת לסרט ההמשך?, אנחנו לא בטוחים בכך.

חברת הסרטים ניו סינמה ליין החליטה להתחיל את צילומי הסרט "איך להיפטר מהבוס 2" בסוף הקיץ של 2013 במטרה להפיץ אותו לבתי הקולנוע בתחילת 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי רוצה להיפטר מהבוס?
סרטים בקולנוע