מהעבר אל העתיד: "סטורם"

קולנוע
בריאן סינגר אישר את ליהוקה של השחקנית האלי ברי לסרט ההמשך "אקס-מן: ימים של עבר עתיד" המבוסס על ספר הקומיקס של חברת מארוול באותו השם.

מהעבר אל העתיד: "סטורם"
מהעבר אל העתיד: "סטורם"

האלי ברי שלאחרונה כיכבה בסרט המדע בדיוני "ענן אטלס" המבוסס על רב המכר של הסופר הבריטי דיוויד מיטשל, תופיע בסרטו המדובר של בריאן סינגר "אקס מן: ימים של עבר עתיד" שאישר את ליהוקה באופן רשמי בחשבון הטוויטר שלו.

"לא יכול להיות יותר טוב מזה, האלי חוזרת לגלם את "סטורם" בפעם הרביעית ב"אקס-מן: ימים של עבר עתיד", צייץ סינגר, "אני מקווה שהיא תוכל לשפר את מזג האוויר במונטריאול".

האלי ברי המככבת בסרט המתח החדש "הקריאה", חוזרת לגלם את דמותה של "סטורם" המצטרפת לחברי האקס מן אשר חוזרים בזמן כדי למנוע ממגנטו וקבוצת המוטאנטים שלו להרוג סנטאור חשוב, אשר בעתיד יגרום לכליאתם של המוטאנטים במחנות ריכוז הנשלטים ע"י רובוטים.

לאחרונה לוהקו גם השחקנים פיטר דינקלייג' המוכר מסדרת הטלוויזיה המצליחה "משחקי הכס" שיגלם את דמותו של "פאק". וכמובן זוכת פרס האוסקר, ג'ניפר לורנס ("אופטימיות היא שם המשחק") שאישרה את השתתפותה בסרט בשבוע שעבר ותחזור לגלם את דמותה של "המיסטיק" לצידו של מייקל פאסבנדר כמגנטו.

לצידה של האלי ברי יככבו יו ג'קמן, ג'ניפר לורנס, מייקל פאסבנדר, ג'יימס מקאבוי, ניקולס הולט, עומאר סיי, אלן פייג', אנה פאקווין, פיטר דינקלייג', פטריק סטיוארט, איאן מק'קלן ולוקאס טיל. כאמור, הסרט "אקס-מן: ימים של עבר עתיד" ייצא לבתי הקולנוע בבכורה עולמית בחודש יוני 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מהעבר אל העתיד: "סטורם"
סרטים בקולנוע