קופר על ההפסד באוסקר: "לא ביג דיל"

רכילות
בראדלי קופר שהיה מועמד לפרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט "אופטימיות היא שם המשחק", התראיין למגזין הבריטי "GQ'' וסיפר מדוע אינו מעוניין בפרס האוסקר.

קופר על ההפסד באוסקר: "לא ביג דיל"
קופר על ההפסד באוסקר: "לא ביג דיל"

בראדלי קופר שהפסיד את פרס האוסקר (לשחקן הראשי הטוב ביותר) לשחקן דניאל דיי לואיס על תפקידו בסרט "לינקולן", סיפר שפרס האוסקר לא היה מועיל לו בשום צורה.

בראדלי קופר שאיבד את אביו לפני שנתיים סיפר: "אני ממש לא רציתי לזכות בפרס האוסקר, זה לא היה משנה לי כלום בחיים, וזה גם לא היה חלום שרציתי להגשים", עוד הוסיף, "מאז מות אבי אני למדתי לבחון את החיים מחדש, ולהבין מה באמת חשוב ומה לא. היה לי קשה עם מותו של אבי כי הוא היה מעורב בחיי במשך 36 שנים, ועכשיו הוא אינו". עוד הוסיף קופר, "לפני שהוא מת אני הייתי לידו, ראיתי את נשימתו האחרונה ואז הוא נעלם לי. מאז חיי השתנו והתחלתי לראות את הדברים בצורה הרבה יותר טובה".

בהמשך הראיון בראדלי סיפר כי מותו של אביו היה סוג של קללה וברכה כאחד: "אבי נתן לי שתי מתנות: האחת שהוא הביא אותי לעולם, ואילו השניה שהוא נתן לי את הזכות להיות איתו ברגעים האחרונים של חייו".

"כשראיתי איך אבא שלי מת, הבנתי שזאת הדרך שבה כולנו נמות". סיפר בראדלי, "באותו רגע השכלתי להבין הרבה דברים חשובים שלא היה להם משמעות בחיי. בעקבות מותו של אבי הצלחתי לשלוט בכעסים שלי והבנתי שהדבר החשוב הוא להסתכל קדימה ולומר לעצמך מה הדבר שבאמת חשוב לך".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קופר על ההפסד באוסקר: "לא ביג דיל"
סרטים בקולנוע