ג'ניפר לורנס חוזרת בכחול

קולנוע
לאחר שזכתה בפרס האוסקר על תפקידה בסרט "אופטימיות היא שם המשחק", ג'ניפר לורנס חוזרת לגלם את דמותה של המיסטיק בסרט ההמשך "אקס-מן: ימים של עבר עתיד".

ג'ניפר לורנס חוזרת בכחול
ג'ניפר לורנס חוזרת בכחול

מדווחי האתר E! עולה כי בריאן סינגר ליהק את זוכת פרס האוסקר ג'ניפר ללורנס לסרטו "אקס-מן: ימים של עבר עתיד". ע"פ הדיווחים לורנס תחזור לגלם את דמותה של המיסטיק אשר יכולה לשנות את צורתה לכל דמות שבה תחפוץ.

בראיון שנערך עם לאתר הרכילות E! ג'ניפר סיפרה: "אני כל כך מתרגשת לקראת צילומי הסרט, סוף סוף אני אלבש את חליפת הגוף הכחולה שאגב גרמה לי לגירויים רציניים בכל הגוף בצילומי הסרט הקודם "X-מן: ההתחלה".

בהמשך לראיון ג'ניפר הוסיפה: "התסריט נמצא אצלי, אבל אני עדיין לא יכולה לקרוא אותו". אמרה לורנס, "בריאן כבר נתן לי את התסריט, אבל הוא אמר לי שאני אוכל לקרוא אותו רק ביום שני".

הסרט בבימויו של בריאן סינגר מתסריטו של מתיו ווהן שאגב היה זה שביים את הסרט הקודם "X-מן: ההתחלה". הסרט יופק ויופץ ע"י אולפני הסרטים פוקס המאה ה-20.

לצידה של ג'ניפר לורנס יככבו יו ג'קמן, מייקל פאסבנדר, ג'יימס מקאבוי, ניקולס הולט, אלן פייג', אנה פאקווין, פיטר דינקלייג', איאן מק'קלן, פטריק סטיוארט ולוקאס טיל. הסרט "אקס-מן: ימים של עבר עתיד" ייצא לבתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'ניפר לורנס חוזרת בכחול
סרטים בקולנוע