מי הוא אויבו של ספיידרמן?

קולנוע
שחקן הקולנוע כריס קופר לוהק לסרטו של מארק ווב "ספיידרמן המופלא 2" שבו הוא יגלם את דמותו של נורמן אוסבורן, אביו של הארי אוסבורן (דיין די-האן).

מי הוא אויבו של ספיידרמן?
מי הוא אויבו של ספיידרמן?

האתר "וראייטי" מדווח כי שחקן הקולנוע כריס קופר המככב בסרט המתח החדש "המוצא האחרון", הצטרף לסרט ההמשך "ספיידרמן המופלא 2" שבו יגלם את נורמן אוסבורן יו"ר חברת אוסקורפ, ואת דמותו של הגובלין הירוק, אויבו המושבע של ספיידרמן.

הגובלין הירוק ידוע כאחד האויבים החזקים של ספיידרמן, הוא נחשף לראשונה בחוברת הקומיקס "ספיידרמן המופלא" שנכתבה ע"י סטן לי והופצה בחודש יולי 1964.

ע"פ הדיווחים כריס יגלם את נורמן אוסבורן אשר ישמש כמנטור של פיטר פארקר. בנוסף, נאמר שכריס יככב בדמותו של הגובלין הירוק בסרט ההמשך "ספיידרמן המופלא 3" שצפויי לצאת לבתי הקולנוע ב-2015.

זו לא הפעם הראשונה שתפקיד מהסוג הזה מוצע לכריס, בתחילת 2005 הבמאי כריסטופר נולאן הציע לו את תפקידו של ג'ים גורדון בסרט "באטמן מתחיל", אך סירב להצעה כי לא התחבר לתפקיד.

הסרט "ספיידרמן המופלא 2" מצולם בימים אלו ומבויים ע"י מארק ווב. בסרט מככבים אנדרו גארפילד, כריס קופר, ג'יימי פוקס, שיילין וודלי, פול ג'יאמטי, דיין די-האן ופליסיטי ג'ונס. הסרט צפויי לצאת לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 01 במאי 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי הוא אויבו של ספיידרמן?
סרטים בקולנוע