ג'יימי פוקס מצטרף אל "ספיידרמן המופלא 2"

קולנוע
מדיווחים חדשים עולה כי כוכב הסרט "ג'אנגו ללא מעצורים", ג'יימי פוקס, יככב בסרט ההמשך של מארק ווב, "ספיידרמן המופלא 2" בדמותו של "אלקטרו".

ג'יימי פוקס מצטרף אל "ספיידרמן המופלא 2"
ג'יימי פוקס מצטרף אל "ספיידרמן המופלא 2"

אפשר לומר שבשנים האחרונות קריירת המשחק של ג'יימי פוקס נמצאת בתנופה, לפני שהתחיל את קריירת המשחק שלו, את דרכו הוא התחיל כזמר R&B. אלבומו הראשון יצא בשנת 2004 ואלבומו השני בשנת 2005 שאגב זכה ב-4 פרסי גראמי. אך מהר מאוד חלומו להיות זמר מצליח נזנח לטובת קריירת המשחק. סרטו הראשון בו כיכב היה "צעצועים" לצידו של רובין וויליאמס. בהמשך דרכו כשחקן, ג'יימי בלט בסרטים; "אזרח שומר חוק", "אל תלחצי אני בדרך" ו-"איך להיפטר מהבוס". עד כה הסרטים בהם שיחק ג'יימי היו מז'אנר הדרמה, קומדיה ומתח.

ג'יימי פוקס הולך להוכיח לכם שהוא יודע לשחק גם בסרטים מבוססים קומיקס. אתר "וראייטי" מדווח כי ג'יימי פוקס נמצא במגעים ועל סף הצטרפות לסרט ההמשך "ספיידרמן המופלא 2". והחדשות הטובות הם, שהוא יככב בדמות הנבל - "אלקטרו". למי שלא זוכר, אלקטרו או בשמו מקסוול דילון, שנפגע על ידי ברק. כתוצאה מכך, הוא ניחן ביכולת שליטה באנרגיה חשמלית על כל צורותיה, בנוסף הוא יכול להשתמש בחשמל כדי להגביר את כוחו הפיזי כדי לשלוט במכונות.



לאחר הדיווח על הצטרפותו, ג'יימי שיתף בטוויטר; "בליל כל הקדושים התחפשתי ל-"אלקטרו", החליפה יושבת עלי כמו כפפה". הסרט "ספיידרמן המופלא 2" עתיד לצאת לאקרנים בארה"ב, בתאריך 4 למאי 2014. כרגע אין תאריך רישמי על יציאתו לאקרנים בארץ, אך כשהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימי פוקס מצטרף אל "ספיידרמן המופלא 2"
סרטים בקולנוע