חדשות - מטריקס

רכילות
במסגרת הטרנד בהוליווד שבו לא מעלים רעיונות חדשים אלא פשוט ממשיכים או ממחזרים הצלחות, ככל הנראה הולך להיות סרט רביעי בסדרת הסרטים של "מטריקס".

חדשות - מטריקס
חדשות - מטריקס

אחת האחיות - לנה וואשובסקי מעוניינת להמשיך את ההצלחה בעקבות הטרילוגיה האגדית של מטריקס. עדיין אין פרטים כמו על מה בדיוק הולך להיות הסרט או מתי הוא עתיד לצאת, אך כרגע יש כבר שלושה שחקנים שלוהקו לסרט הרביעי בסדרה. הכוכב הבלתי מעורער של הסדרה - קיאנו ריבס שיחזור לתפקידו בתור ניאו, קרי אן מוס שתחזור לגלם את טריניטי ושחקנית חדשה בשם דניאלה הרפז, שלמרות השם המאוד ישראלי היא דווקא לא ישראלית. בורסת השמועות החלה ואחת השמועות המובילות היא שלורנס פישבורן, ששיחק את מורפיוס, ככל הנראה לא יהיה חלק מהקאסט ויוחלף בשחקן צעיר יותר.


יחסר לנו? פישבורן | באדיבות Imdb

ההפקה אמורה להיות תחת "האחים וורנר" וחברת ההפצה "וילג' רודשואו" תהיה אחראית על הפצת הסרט. יו"ר "האחים וורנר" - טובי אמריך הכריז על הסרט שאמור לבוא, בהכרזה הוא ציין שהוא שמח להיכנס מחדש למטריקס. ככל הנראה לנה תביים את הסרט ותיעזר במפיק המפורסם גרנט היל ("טיטאניק") היא גם תהיה חלק מצוות הכתיבה ביחד עם התסריטאים אלכסנדר המון ("אי האהבה") ודיוויד מיטשל (הסדרה "That Mitchell and Webb Look").


עפים על עצמם עם הרביעי | באדיבות Imdb

שלושת סרטי המטריקס הקודמים נכתבו ובוימו ע"י האחיות וואשובסקי והכוכבים בהם היו קיאנו ריבס וקרי אן מוס, הם הגיעו להכנסות של 1.6 מיליארד דולר, ואשובסקי הגיבה להכרזה ואמרה שרוב הרעיונות שהיו בסרטים הראשונים מקבלים אפילו יותר תוקף בהווה ושהיא שמחה לעבוד שוב על הדמויות המוכרות ועם החברים המוכשרים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
 — לפני 5 שנים
הצעה לשיפור  —  מאחר ונראה שהנושא הכספי משחק תפקיד הייתי מציע שישלמו להן כסף לא לעשות את הסרט. חבל להרוס את הדבר המופלא הזה. מעניין אם בעלילה גם ניאו עובר ניתוח שינוי ***?
כתוב תגובה משלך על חדשות - מטריקס
1
סרטים בקולנוע