חדשות - היפהפייה והיחפן

רכילות
הקאסט החדש לסרט היפהפייה והיחפן, הככובים שמרוויחים הכי הרבה, מה איבד טום הולנד ועוד...בפינת החדשות שלנו.

חדשות - היפהפייה והיחפן
חדשות - היפהפייה והיחפן

בהמשך למסורת הרימייקים של השנה האחרונה כמו "אלאדין" ו"מלך האריות", דיסני פירסמו את הקאסט של היפהפייה והיחפן. את ליידי תדבב השחקנית העולה - טסה תומפסון ("קריד"). את טרמפ ידבב ג'סטין ת'רו ("הנותרים"). את טראסטי ידבב סם אליוט ("כוכב נולד"), את ג'קי תדבב אשלי ג'ונסן ("בטי המכוערת"), את פג תדבב ג'אנל מונה ("אור ירח"), את בול ידבב "בנדיקט וונג" ("דוקטור סטריינג'").


ממשיכים למחזר


המרוויחים הגדולים
המגזין המוכר "פורבס" פירסם את רשימת עשירת השחקנים המרוויחים ביותר בשנה האחרונה, את הרשימה מוביל כוכב WWE לשעבר דווין "דה רוק" ג'ונסון ("מהיר ועצבני: הובס ושואו") עם משכורת של 89.4 מיליון דולר, את השלישייה סוגרים ת'ור - כריס המסוורת' ("הנוקמים") עם משכורת של 76.4 מיליון דולר ואיירון-מן רוברט דאוני ג'וניור ("הנוקמים") עם 66 מיליון דולר, את הרשימה סוגרים איש הנמלה פול ראד ("הנוקמים") 41 מיליון דולר והנסיך המדליק מבל-אייר וויל סמית ("גברים בשחור") עם סכום קטן של 35 מיליון דולר ואם הצלחתם לשים לב מה משותף ללא מעט אנשים ברשימה, הם נוקמים.


מפציץ במשכורת, דווין ג'ונסון


גם הבמאי לא ממופה
ב2020 עתיד לצאת הסרט "בלתי ממופה" המבוסס על סדרת משחקי הוידאו המצליחה אשר עוקבת אחרי מסעותיו וטיוליו של ניית'ן דרייק, צייד אוצרות ומומחה לקרב מגע שמאמין שהוא צאצא של מגלה הארצות האגדי סר פרנסיס דרייק (האיש השני שהפליג סביב העולם), מי שאמור לגלם את דרייק הוא לא אחר מספיידרמן - טום הולנד כששמועות גורסות שגם בריאן קרנסטון ("שובר שורות") אמור לככב בסרט, אבל כמו כל דבר טוב, יש גם דבר רע והבמאי של הסרט, דן טרכטנברג ("דרך קלוברפילד 10") אמור לסיים את תפקידו בסרט וכרגע ההפקה מחפשת במאי חדש.




ללא אם, אבל עם אחלה אב
למי שהתגעגע לאדוארד נורטון, הוא חוזר בגדול עם סרט שהוא מביים וגם מככב בו, לסרט קוראים Motherless Brooklyn והוא מבוסס על ספר שכתב ג'ונתן לתם שכתב גם את Light and the Sufferer. הסרט מספר על בלש בשנות ה-50 בשם ליונל אסרוג (נורטון בעצמו) אשר חוקר את מקרה הרצח של המנטור שלו פרנק מינה (ברוס ויליס). לא רק נורטון וברוס וויליס הם השמות הגדולים, כי אם גם אלק בולדווין ("זה מסובך"), וילם דפו ("הקדושים מבוסטון), איתן סופלי (שיחק עם נורטון בסרט המצוין "אמריקה X"), לזלי מאן ("הדייט שתקע אותי"), גוגו מאבתה-ראו ("בלתי הפיך"), מייקל קנת' ויליאמס ("הסמויה") ובובי קנוויל ("אימפריית הפשע")

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חדשות - היפהפייה והיחפן
סרטים בקולנוע