חדשות - קריסטן סטיוארט

רכילות
קריסטן סטיוארט נלחמת במפלצת מים, הסיוטים של ג'יימס מק'אבוי, הרכש מה"כתר" ועוד...בפינת החדשות השבועית שלנו.

חדשות - קריסטן סטיוארט
חדשות - קריסטן סטיוארט


מפלצות מים
אחרי שנלחמה בערפדים, במלכה מרשעת ואפילו בסוכני ממשלה, קריסטן סטיוארט ("דמדומים") מוצאת את עצמה נלחמת לצד טי ג'י מילר ("דדפול") ווינסנט קאסל ("ברבור שחור") במפלצת מימית כאשר הצוללת שלהם מתרסקת בקרקעית הים, כל זאת בסרט הבא שלה "מתחת למים" שעומד לצאת בינואר 2020.

סיוטים
למי שלא מכיר את השם סטיבן קינג, מדובר בסופר אגדי שלא מעט מסיפוריו וספריו הפכו לסרטים מוכרים, בין היתר: "חומות של תקווה", "מיזרי", "הניצוץ" וכמובן הסרט "זה", לא מעט מספריו או סרטיו של קינג גרמו לסיוטים למיליוני אנשים ברחבי העולם וג'יימס מק'אבוי לא שונה מאותם מיליונים. השחקן הסקוטי המוכשר שמפורסם מתפקידו בתור פרופסר X מ"אקס-מן" ושלל הדמויות שעשה בסרטים "ספליט" ו"מר גלאס" עומד לגלם את ביל בסרט "זה: חלק 2" והוא מודה שהוא קרא את הספר של קינג על מנת להתכונן לתפקיד, לאחר שסיים את קריאת הספר החלו אצל מק'אבוי סיוטים, זאת דווקא הפעם השנייה שמק'אבוי קורא את הספר, בפעם הראשונה כשהוא קרא אותו בגיל 15 לא היו לו סיוטים.


סיוטים? מעניין למה | באדיבות Imdb

להרוג את איב - העוזרים החדשים להרג
הצילומים לעונה השלישית של הסדרה המצליחה "להרוג את איב" מתחילים והקאסט מקבל חיזוק מלכותי מהקאסט של הסדרה "הכתר" בדמותם של הארייט וולטר ודני ספאני, השניים שיחקו גם בסרטי "מלחמת הכוכבים" אך לא באותם הסרטים.

הי-מן - הסדרה
בשורות טובות לחובבי הי-מו ובמיוחד לכאלו שיש להם גם מינוי לנטפליקס. קווין סמית' הידוע בעיקר כבוב השקט מהצמד ג'יי ובוב השקט הטיל פצצה חיובית בכנס ה"פאוור-קון" האחרון שהיה ואמר שהוא מתכנן להפיק סדרה עבור הגיבור הכמעט נשכח, למי שלא מכיר, הי-מן הוא דמות מוכרת שנוצרה בקומיקס העונה על השם "הי-מן ושליטי היקום", לאחר הקומיקס גם נוצרה סדרה מוצלחת מאוד בין השנים 1983-1985. כרגע עדיין אין תאריך להפקת הסדרה.


מחכים לסמית' | באדיבות Imdb

צעצוע שמכניס הרבה כסף
סדרת הסרטים של "צעצוע של סיפור" מכניסה לא מעט כסף לאולפני "פיקסאר", לפני שלושה ימים הסרט הרביעי בסדרה הגיע לרווחים של מיליארד דולר, זהו כמובן הסרט הכי מרוויח בסדרה.

מתאגרף עם מערכת המשפט
מייקל בי ג'ורדן שמוכר לכולנו בעיקר בזכות תפקידיו כבן של אפולו קריד בסרטי "קריד" הולך לקבל תפקיד קצת שונה אבל לא פחות אמוציונלי בסרט "Just Mercy" המבוסס על סיפורו האמיתי של בריאן סטיבנסון, עורך דין ולוחם זכויות אדם שהגיע לאלבמה על מנת לעזור לאנשים אשר האושמו בצורה לא צודקת בעבירות שונות. בסרט יככבו גם ברי לארסן ("קפטן מארוול), ג'יימי פוקס (ג'אנגו ללא מעצורים") והבן של הראפר "אייס קיוב" אושיי ג'קסון ג'וניור ("הישר מרחובות קומפטון").
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חדשות - קריסטן סטיוארט
סרטים בקולנוע