תגובות
 — לפני 5 שנים
הסרט הגרוע שראיתי בחיי  —  אני חושב שבחיים לא ראיתי סרט כזה מזעזע , מגעיל , פשוט עושה חשק להקיא . אני חושב שכדי להינות מהסרט הזה צריך להיות קצת מטורף או לא נורמלי כי מה שהסרט מציג זה פשוט לוקחים בן אדם והורסים לו את החיים . המשחק גרוע , התסריט משעמם , לא מותח , לא מפחיד , לא מעניין .
 — לפני 8 שנים
בזבוז זמן מוחלט  —  השליש הראשון של הסרט ראוי לצפייה רק למי שרוצה לראות סרט פורנו רך, ע"י קאסט קצת טוב יותר משל פורנו ממוצע. שאר הסרט כ"כ מיותר כולל כמה סצינות מופרכות לחלוטין. מי שממש ממש רוצה לראות את הסרט בשביל העלילה המטופשת שלו, יכול להסתפק בטריילר. זה פחות או יותר כל הסרט.
 — לפני 8 שנים
Thanks guys
 — לפני 8 שנים
ל18  —  הכלב הוא בולדוג צרפתי. ד"א סרט לא מומלץ בעליל גרוע ביותר.
 — לפני 8 שנים
ואוווו  —  לא מסכימה עם רוב התגובות כאן--- לדעתי הרבה מעבר לסרט קליל, נחמד, מהנה. סרט גאוניי!! שמבהיר את הפואנטה שלו בצורה דיי ברורה אז לא ככ ברור לי למה יש עליו דעות ככ קיצוניות. גרם לי באמת לתהות לגבי טבע האדם ועד כמה זה קל להרוס למישהו את החיים. מי שלא הרגיש ככה- הפסיד. האמת שלא היו לי ציפיות גבוהות מהסרט הזה וגם לא הבנתי למה שקיאנו ריבס ישחק בו כי מה הקשר. אבל בסופו של דבר הליהוק התברר גאוני ואין מישהו שהיה יכול לשחק את התפקיד הזה יותר טוב ממנו אז... כל הכבוד על המקוריות 10:) שמחה שאחרי תקופה ארוכה סופסוף לא נרדמתי בסרט.
 — לפני 8 שנים
סרט גרוע ביותר  —  סרט נוראי, בזבוז זמן
 — לפני 8 שנים
מישהו יודע איזה סוג כלב זה בסרט
 — לפני 8 שנים
סרט מעולה
 — לפני 8 שנים
וואו  —  הסרט הכי חסר תועלת שראיתי
 — לפני 8 שנים
התחלה טובה הסוף רע  —  נראה כאילו הבמאי השקיע כל כך הרבה מאמץ ומחשבה בתחילת הסרט עד שלא נותר בו פרי הדימיון לסופו וכך זה גם נראה ... לצערי היו רגעים חולניים במיוחד שלא כל אחד יכול לשרוד הלכתי עם החבר שלי והוא התביית בכסא שלו בשבילי זה היה סרט סביר לא השאיר לי טעם של עוד אולי בפעם הבאה הבמאי יחליט להשקיע גם בסוף ;) לצפות פעם אחת בלבד ולא לבוא עם ציפיות !
טען תגובות נוספות
24
סרטים בקולנוע