תגובות
 — לפני 11 שנים
סרט מעפן, לא מומלץ.
 — לפני 11 שנים
שלגיה המון טעויות ולא מסונכרון טוב פעמים  —  מסרטים בשנים האחרונות תמיד התאכזבתי עם שלגייה בסנכרון שלה, תודה לדייויד
 — לפני 11 שנים
תודה
 — לפני 11 שנים
Thanks
 — לפני 11 שנים
תודה רבה! מקווה שהסרט טוב.
 — לפני 11 שנים
מס' 32, תודה.  —  התחלת יפה, סיימת בטיפשות מוחלטת של חוסר ידע. וזה לא מפתיע, הרי התגובות שלך מתיימרות להיות חסרות בסיס כל פעם שאתה עובר את גבול 3 השורות. לידיעתך; לא, אני לא מקבוצה ואני לא מתרגם. אתה יודע מי אני? אני האדם היחיד שאולי כן איכפת לו משלגיה וכן מאמין שהיא מסוגלת ליותר. ואני מגיב כאן ושם לא בכדי. לך וחפש את שאר התגובות שלי. אה, שכחתי, לא בשביל זה אתה כאן, הרי איש צדק אתה. אל תדאג לה יותר מדי, היא יודעת טוב מאוד למה ומה היא מתרגמת, בכמה נכונות ואם זה באמת מהלב. אם לי היא לא חייבת כלום אז לפחות שתהיה אמיתית עם עצמה, אחרי זה עם הגולשים. שוב, דיבורים, הצהרות וניתוחי האישיות שאתה מציג פה, לא מרגשים אותי. אחרי שתהיה שלם עם מה שאתה כותב, אולי אוכל להבין אותך. עכשיו נסה להתנסח במינימום 3 שורות, כדי להראות עד כמה ענייני אתה.
 — לפני 11 שנים
מס' 34 (לשעבר) תפנים...  —  אני לא קורא את תוכן התגובות שלך במלואן כיוון שאני לא מנהל אתך דיון. לעומת זאת, אתה תמשיך לקרוא את התגובה שלי ותפנים... לא יודע מה הבעיה שלך ושל הקדושה מעונה שלך, מעניין שכבר 2 תרגומים ברצף יש שני מתרגמים לאותו הסרט ומתוך 4 אנשים השם שלה מופיע פעמיים. אם אתה מוכן לבינוניות בתרגומים ושיזלזלו ברמת ההבנה שלך אז אני משתתף בצערך. כנראה שיש לי מעט כבוד ולכן אני אומר את האמת גם אם אינני צדיק כאמור. אל תרבה במילים, אם בכלל. חכמה לא באה ממך. ואנשים טיפשים שאוחזים במציאות מדומה, זה לא התחום החזק שלי. ולכן, אל תנסה לנהל איתי דיון שאני הוא הנושא, כיוון שאני מעלה כאן נושא כאוב אף יותר מתוכן התגובות שלי. אך טיפשותך מעוורת אותך. אל תנסה לחפש איזו צורה יש לבן-אדם שמגיב. תנסה להבין אם אכן יש בסיס לדבריו.
 — לפני 11 שנים
ל 28  —  כבר ראיתי שכותבים לה ביקורות בעבר והיא תוקפת את הגולשים. לי אישית כצופה נמאס מהזלזול הזה. או שתתרגם בכיף ובאהבה או שלא תתרגם בכלל. כבר תקופה ארוכה שהיא מוציאה תרגומים מצוקמקים ואני לא אשם בכך. מזל שלאחרונה יש תחליף לתרגומים שלה. תהרוג אותי כי זו דעתי? לא נראה לי אחי. שתתרגם דברים לא מבוקשים ואז תקבל את ה"שששש." שביקשת, חוצפן.
 — לפני 11 שנים
ל 27  —  חבל שבמקום לתת ביקורת בונה, תוקפים אותה. היא זו שמשקיעה אז בבקשה , שששש.
 — לפני 11 שנים
25 26 בחיזוק!  —  חבל ששילגייה לא יודעת לקבל ביקורת וישר תוקפת..
טען תגובות נוספות
16
סרטים בקולנוע