סרט במתנה!צפייה ישירהסרטים בקולנועבקרוב בקולנועבתי קולנועטריילרים חדשיםחדשותמצא לי סרטביקורות
סרטים
בתי קולנוע
צפייה ישירה
חדשות
טריילרים
סדרות
קהילות
התוכן שלי
נוספים
התחבר
חדש בקולנוע
עיון בביקורותתוצאות 1 - 20 מתוך 1,000
נוסף לאחרונה
מילת חיפוש
דירוג
שנת יציאה:
  עד  
פוריוזה (2021)
כש"גרין סטריט חוליגנז" פוגש סרט אקשן בינוני..
מצד אחד יש פה סיפור מעניין, רעיון טוב ושחקנים לא רעים בכלל, אבל מרגיש שקצת "מרחו" אותו יותר מידי ואפשר היה לקצר ואז הסרט היה הרבה יותר זורם.
אבל יחסית לסרט פולני שנמצא בנטפליקס, אין יותר מידי תלונות.
6.5/10
  לפני חודש
Bronx (2020)
סרט צרפתי שהוא בעצם הוליוודי, לא הוליוודי של מייקל ביי אבל הוליוודי כזה שבו האקשן והיריות יותר חשובות מהסיפור, זה מעניין, אבל זאת לא הצלחה גדולה.

6/10
  לפני חודשיים
עיר החטאים (1991)
כל פעם יוצא לי לשמוע את כריס רוק, באחד ממופעי הסטנדאפ הקאלטיים והישנים שלו, מדבר על New Jack City ואני כמעט בטוח שראיתי את החרא הזה מתי שהוא, אבל הפעם, אחרי הרבה שנים ואחרי הרבה (מאוד) סרטים, החלטתי לתת לו צ'אנס שוב, בשביל להבין על מה מדובר. אייס טי, רוק וגם ווסלי סנייפס הבלתי נלאה, כולם יושבים שם בקאסט והאמת שיש רגעים שהעלילה נראית סבירה. אבל הרבה מאוד רגעים גם של חוסר אמינות בסיסית, ברמה הנמוכה ביותר.

חורים עלילתיים שנראים כאילו העכברים מהסרט כרסמו בתסריט, רמת אמינות לא קיימת במשחק של חלק מהשחקנים. אפקטים בזויים למדי, אבל לזה אני לא אייחס חשיבות, נוכח התקופה. לא בכדי הסרט הזה מרפרף ללא הרף אל "פני צלקת" האגדי של פאצ'ינו. הוא רוצה להיות כמוהו, של השחורים, אבל חסרים לו כל כך הרבה אלמנטים וביניהם איכות כללית וכאמור, רמת אמינות בסיסית וכזו שנוגעת לטיב הביצוע של השחקנים.

יש המון רגעים מביכים ואין הרבה רגעים שבהם חשתי מתח מסוים. יש לסרט מסר שהוא רוצה להעביר והוא ברור וחד, אבל מסתכם בהיותו סרט בינוני למדי ודי נשכח, חוץ מהעובדה שרוק היה שם באחד התפקידים הראשונים שלו. לסנייפס יש את בלייד ולאייס טי אולי נשארו הצמות, בצבע אפרפר יותר.

5.5 והייתי נדיב עם ההיסטוריה שיש לסרט הזה.
  לפני 5 חודשים
הדו-קרב האחרון (2021)
לא מבין את הביקורות האוהדות והציון הטוב לסרט הזה, על פניו יש בו הכל, סיפור מעניין, שחקנים מצוינים, במאי מצוין ושילוב נוסף של דייפלאק (דיימון את אפלק) אבל..וזה אבל גדול..הוא נמרח, נסחב ויש לו לפחות שעה מיותרת...מלבד זה שגם מפספסים כל מיני קרבות שאפשר היה קצת להשקיע בהם יותר.
מצאתי את עצמי ברוב הזמן משתעמם, במיוחד בהתחלה.

6/10.
  לפני 5 חודשים
הדו-קרב האחרון (2021)
ידעתי שאצטער על פספוס הקרנת טרום הבכורה של הסרט הזה, אבל מכבי חיפה ניצחו באותו היום, ככה שלפחות התאזנה אצלי תחושת ההחמצה עם טעם מתקתק. במקום לראות את הסדר הכרונולוגי של סרטי רידלי סקוט ולהתפעם בתחילה, רק בשביל להגיב בנחרת "סתם" בפעם השנייה, הלך לי סדר העניינים הפוך וצפיתי קודם ב"בית גוצ'י" ורק חודשיים כמעט לאחר צאת הסרט הזה, הגעתי לצפות בו, כאשר אני מצפה לגדולות ונצורות, למרות שאני יודע שהוא די התרסק על הפרצוף בקולנועים ברחבי העולם.

אבל המבקרים אהבו ולא סתם. בהחלט מדובר באחד מהסרטים המרשימים שנעשו בשנה החולפת והיו לא מעט כאלו. הסרט הזה בהחלט נכנס לרשימה עם ביצוע פשוט מרשים ל-MeToo הקדום ביותר שאפשר היה למצוא והכל גם על בסיס סיפור אמיתי. מה יכול להיות לא טוב? רגע, שכחתי להוסיף שאפלק, דיימון, אדם דרייבר וג'ודי קומר יושבים תחת המטרייה של רידלי סקוט. וכן, אפלק ודיימון גם כתבו את התסריט וזה לא קרה בערך מאז שהם כתבו תסריט זוכה אוסקר "בסיפורו של וויל האנטינג" והתוצאה...מרשימה ביותר.

סיפור המסגרת ועיקר העלילה מספר על שני אבירים, אשר להם אדון אחד, שמעדיף אחד מהם על השני והמועדף מואשם על ידי עמיתו (אם אפשר לקרוא לאביר נוסף קולגה) באונס אשתו. הם יוצאים לדו קרב על כבוד האישה (בטח, נחרתי בבוז) כבר עם תחילת הסרט ואז סקוט מעביר את הצופים לשלב הגרסאות, מבלי לומר ולהוכיח מי בעיניו הוא הצודק (כלומר, הוא רומז על כך, אבל אם תשאלו אותו...הוא כנראה יבקש מכם להחליט לבד). ישנה הטיית בכל הנוגע לאמת של הסרט מצידו של הבמאי, אבל הוא עוטף את הכל בבקשה אל הצופים להבין שהם אלו שצריכים להיות אלו שמתפתחים עם הסרט ולא הדמויות, אשר נטועות במקומן וכבולות לתכתיבי מציאות עקומה ומיושנת.

כל אביר מקבל שלושת רבעי שעה בכדי לספר את סיפורו, דרך ראות עיניו ולבסוף הגרסה הנשית, אשר כבר מתערבבת עם ההווה ומעבירה אותנו, הצופים, כצפוי, אל שדה הקרב. סקוט לא מצליח לייצר דרך לגרום לצופים להאמין במשהו אחר מעבר לאמת אבסולוטית אחת, אבל הוא מציג את מעמד האישה, הנחות כל כך, בעיניי סביבה גברית פטריארכלית ורעילה, שמתעניינת אך ורק בכבוד הגבר והאישה...מושא המריבה בלבד, אבל שקופה במקרה הטוב וסובלת במקרה הרע מאוד.

דרך מאלפת להציג את מה שידעתם כבר מזמן בעידן מודרני, שמנסה לתקן את עוולות העבר, אבל אין כמו שעתיים וחצי, שעשתה להם טוב העובדה שחילקתי את הצפייה בדיוק על פי חלוקת הסיפורים, שמורידים מספר פטישים של בדיקת מציאות עכשוויות אל מול המחדל שהיה פעם. בימוי נפלא, מחושב וארוג היטב. תצוגות משחק נפלאות ועל אף הבלונד המוזר של אפלק, השיער הארוך מדי והמאוס, כרגיל של אדם דרייבר והמולט!!! של מאט דיימון, אי אפשר שלא להתרשם מצמד השחקנים שהולכים ראש בראש בסרט וגם בתצוגת המשחק וכן, משתווה להם גם קומר הנפלאה, שעבורי בתור צופה סרטים בעיקר ופחות בסדרות, היא תגלית פנטסטית לשנה האחרונה (הייתה ב"לשחרר את גיא" הנהדר).

הספקתי לשכוח את "בית גוצ'י" כבר והסרט הזה, בניגוד אל ההוא, ממש לא מש ולא זז מהראש כבר הרבה אחרי שצפיתי בו. מרתק לראות אם הנפילה באקרנים תקבל ציפוי זהוב בקרוב...לא לפספס.
  לפני 7 חודשים
גורד שחקים (2018)
מסכים עם קודמי לביקורת, עוד סרט אקשן הוליוודי מלא בפיצוצים שנשען על השחקן הראשי שלו (דוויין ג'ונסון) וממש לא משקיע בעלילה.
יש קבוצה בפייסבוק בשם "זה לא קרה וגם לא יקרה" וזה בערך מתאר כמעט כל סצינה בסרט.
מצד שני, זה סרט אקשן שכל תפקידו הוא לא לשעמם את הצופה והוא בהחלט לא משעמם.
יוצרי הסרט הבינו שג'ונסון הכרימזטי יכול להחזיק סרט שלם בו הוא מכין חביתה אז בטח שהוא יכול להחזיק את הצופים בעניין כשהוא מנסה להציל את המשפחה שלו מבניין בוער וזה יחסית מצליח.

6/10
  לפני 7 חודשים
הנוסע (2018)
קופי פייסט מכל סרט אחר של ליאם ניסן בשנים האחרונות, הפעם הוא שוטר לשעבר וסוכן ביטוח שבדיוק מאבד את עבודתו, הוא יושב ברכבת חזרה לביתו ומקבל הצעה מיוחדת מורה פרמיגה, אם הוא היה מכיר את הפילמוגרפיה שלה הוא היה יודע שהיא בדרך כלל מתעסקת עם אימה ולא היה מסכים, אבל ליאם ניסן רצה עוד סרט אקשן ולכן הסכים.
בסופו של דבר עוד סרט אקשן גנרי אבל מעניין, בתכלס זה מה שהסרט הבטיח וגם קיים.

6.5/10
  לפני 7 חודשים
לא לנשום 2 (2021)
לא באמת ציפיתי שסרט ההמשך ללהיט של לפני חמש שנים ישתווה לו ברמתו ואכן הסרט הנוכחי לא עומד ראש בראש עם קודמו, אבל עומד בזכות עצמו, איכשהו, בתור סרט אימה אלים ומדמם שלא כותב שום דבר חדש בז'אנר. הפעם הטורף הופך לנטרף ושוב חוזר לטרוף, כפי שמצופה ממנו.

יש כאן ניסיון לסיפור גאולה וכפרה של האנטגוניסט של הסרט הראשון, כי בינינו...הוא היה הדמות המעניינת מהסרט הראשון והוא אכן מתהדר לו בילדה, אשר הוא נקרא לדאוג לה ולדאוג לכל צרכיה. הוא מאמן אותה לקראת הגרוע מכל, שלאיש אין מושג מהו ונראה כמו כל אב חרדתי מדי, שרוצה לדאוג לרווחת בתו.

יש כאן טוויסט שהוא מעבר לעלילתי, כי אם טוויסט של הפיכת דמותו של האנטגוניסט לפרוטגוניסט והמהפך מתבצע באופן מספיק טוב, בשביל למשוך סרט שלם, שבמסגרתו יש בחורים רעים יותר ממנו, אשר רוצים ברעתו וגרוע מכל, ברעתה של בת טיפוחיו. קשה להאמין שתעודדו את האיש הנוראי והמפלצתי מהסרט הראשון, אבל זה יקרה במהלך מרבית שלבי הסרט הנוכחי.

רודו סייאגס, שכתב את התסריט לסרט הראשון יחד עם פדה אלברז (הבמאי של הסרט הראשון), לוקח את המושכות הפעם לידיו ונעזר בכישורי הכתיבה של עמיתו לסרט הנוכחי ובכך הם מחליפים תפקידים ודי יוצאים מרוצים מכל העניין. הסרט עובד, גם אם לא באופן חלק כמו זה שלפניו ואפילו ייתכן שתצא מכל הסיפור הזה טרילוגיה.

בסך הכל הוא עומד היטב בכל הקריטריונים של מותחן אימה, גם אם פחות טוב, כאמור, מזה הראשון. משאיר במתח במרבית חלקיו, משתמש באלימות גראפית מוקצנת ולא מורח בזמן ריצה לא הגיוני - סך הכל מדובר בשעה וחצי של פעילות ושלום על ישראל.

אולי לא שווה קולנוע כמו זה שלפניו, אבל בהחלט שווה צפייה ואת הזמן שלכם. זרם לי טוב....מקווה שגם יזרום לכם.
  לפני 8 חודשים
מלחמתו של רוברט דה ברוס (2018)
לכאורה יש כאן את כל המרכיבים הנכונים כדי לרתק את הצופה אל המסך, ועדיין יש תחושה שהסרט יכל להתרומם לפסגות גבוהות יותר. הוא לא רע בסך הכל, אבל ההתחלה האיטית נמרחת יותר מידי זמן וגם ההמשך הוא מסורבל לסירוגין. סיפורו של רוברט דה ברוס הסקוטי במאה ה-14. לאחר שרצח טוען לכתר וצובר לעצמו לאויבים, הוא נמשח למלך הסקוטים ונלחם נגד המלוכה האנגלית הכובשת וגם מול יריבים מבית. בזמן שאישתו וביתו נאלצות להמלט על נפשן, הוא מקבץ סביבו צבא קטן של נאמנים ויוצא לקרב כמעט אבוד מראש על חירותה של סקוטלנד. הדבר הטוב הם הנופים היפים והפולקלור הסקוטי. לא לבעלי קיבה רגישה בגלל סצינות מאוד אלימות.
  לפני 9 חודשים
בקט (2021)
ג'ון דיוויד וושינגטון, המוכר גם בתור הבן של דנזל, לא מצליח לצאת מתדמית כלשהי שהוא העמיס על עצמו. הוא התחיל נפלא אצל דה רוק ב"בולרז" והמשיך טוב אצל ספייק לי ואפילו נולאן ניסה להפוך אותו למגה סטאר ביצירה המתוסבכת שלו - "טנט". כל אלו ועוד לא מצליחים להוציא אותו מהיותו סוג של שחקן נישתי, שכמה שהוא לא מתאמץ להיות טוב, משהו בדרך מתפספס. אולי זה הצל הגדול של אבא ואולי הוא מנסה להוכיח משהו, אבל יכולות המשחק שלו לא מצליחות להגיע לטופ מסוים.

הוא די הסריח בסרט עם זנאדיה וגם בסרט הנוכחי הוא נראה כאילו הוא תחת מתקפת עצירות חסרת תקדים וחסרת מעצורים (או שלהפך) ובמשך כמעט שעתיים הוא תקוע עם פרצוף עצוב, סובל ומיוסר, גם אם זה בצדק, משהו לא דופק כאן בהופעה שלו, מעבר לכך שהוא דופק לעצמו הופעה ביזארית, בהתאם לסרט ביזארי, שגם בעצמו לא מצליח להתרומם מעבר לבינוניות.

על פניו לוושינגטון יש את כל הכלים מסביב להצליח. יש משהו בעלילה שלא מנתק את הצופה, אבל עם זאת ועם סייגים רבים, גם לא מצליחה לשבות אותו. זה מתחיל בסיקוונס ארוך ומתיש של זוג מאוהב הכי קלישאתי שיכול להיות, כאשר הוא ואליסיה וויקנדר מעלים את סף הניסיונות להקאה מצד הצופה למקסימום הנתפס ובדיוק כאשר אתם מפללים לכך שאחד מהם ייהרג בתאונת דרכים או משהו בסגנון, בדיוק הנ"ל מתרחש ולשמחתנו הרבה אנחנו מאבדים את משקל הנוצה של וויקנדר, שמסיימת את חלקה בסרט אחרי רבע שעה בלתי נסבלת.

זהו לא ספויילר, כיוון שהופעתה והתאונה שמחסלת את הופעתה הם המקגאפין שהסרט צריך בשביל להתקדם הלאה, במסלולו המוזר והבלתי מוסבר, כמעט עד הסוף. יוון על האש והממשל הרמוס שלה, המצב הכלכלי או משהו שמנסים להגיד יוצרי הסרט - זה לא עובד להם בכלל ויוצא בסופו של דבר איזה שהוא מותחן פושר, שאותי באופן אישי השאיר ער, אבל לא בטוח כמה עוד כמוני יחשבו ככה על הסרט.

בקט חסר המזל נקלע לסיטואציה הביזארית ביותר שאפשר היה לחשוב עליה באמצע חופשה ובארץ זרה, ללא הבנה מינימאלית של השפה, הוא לא מצליח להבין למה הוא על המוקד. בין ניסיונות חיסול לבריחה, הוא מגלה לא מעט תכונות אופי של שורד ותושיה בלתי מוסברת לאחד האדם, אבל זרמתי עם זה. משהו רציני בסרט לא מצליח לעבוד.

בין אם מדובר בהופעה הפושרת של וושינגטון ה(לא כל כך)צעיר ובין אם בקאסט אשר מקיף אותו ואמור להוות סדרה של עוגנים. וויקאנדר בהופעה די מביכה מקבלת עשר דקות, בויד הולברוק ("נרקוס") מקבל רבע שעה ותפקיד חלש למדי ו-וויקי קריפס, אותה גיליתי לראשונה ב"זמן" של שאמאלאן, בעוד הופעה בינוניות, שלא מסבירה למה היא ממשיכה להיות מלוהקת לסרטים הוליוודיים חמים, כביכול.

זה מעניין, אני אתן לסרט הזה את העובדה הזו, אבל לא מספיק בשביל להחזיק כמעט שעתיים, עמוס חורים בעלילה ומינימום הגיון בסיסי, בשביל למתוח את הצופה. עוד ניסיון של נטפליקס לגייס ערימה של שחקנים ולתת להם את המינימום בשביל להצליח. מה שכן, נראה שהשחקנים מתיישרים על פי הדרישות המינימאליות ומוכיחים פעם נוספת שאולי יצירות מקור או קנויות ומוזמנות של נטפליקס, יעזרו לבתי הקולנוע להוכיח את נחיצותם בעולם של סטרימינג.

קולנוע הוא אירוע, נטפליקס הוא ההולמרק החדש, כפי הנראה. סרט נחמד ותו לא. לא סבלתי, אבל בטח שלא התענגתי. אפשר לוותר. אפשר לראות. Up 2 U.
  לפני 9 חודשים
בשם המלך 3 (2014)
סרט שלישי לסדרת סרטים הכל כך מטופשת הזו
מאז 2009 וסיום נמלטים דומיניק פראסל די חיפש את עצמו ולבסוף איך שהוא הוא בסרט 3 בסדרת סרטים
שלא בדיוק מצאה לה מקום …
אויה בויל שם לו דרקון כנראה מהשראת ימי הביניים והסרט הקודם הנורא בסדרה (שני עולמות מ2011)
אומנם הוא הכי קצר בסדרה והוא לא נמרח כמו השתיים האחרים, אך הסרט לא ממריא ונותן פוש אם לשתי הקודמים אלא חיקוי של השניים

ציון 5
במדד
  לפני 9 חודשים
בשם המלך 2: שני עולמות (2011)
אחד הסרטים הגרועים שראיתי בחיי
ראו הוזהרתם ושום מילה מיותרת
פשוט שעה וחצי שלקחו לי מהחיים
ככה סרטים לא צריכים להיעשות
שום הקשר לא קשור ונראה שהבמאי לא ממש מבין מה הקונספט שם בדיוק
ציון 2.5 והייתי נחמד כי אני אוהב את דולף לונדגרן
  לפני 9 חודשים
בשם המלך: אגדת המצור (2007)
אין ספק שבשם המלך 1 הוא הטוב מבין 3 הסרטים ושתי סרטי ההמשך ביחד עם דולף לנדורן ודומיניק פראסל אך הוא כשלעצמו לא מלהיב במיוחד ג׳ייסון התפקיד פשוט לא יושב עליו, לא מתאים לו והוא בכל זאת קרן אור בסרט שהאפקטים נלקחו מתיכון מקיף ג׳פתח תקווה.. בקיצור 4.5 במדד
  לפני 9 חודשים
לפני הסערה (2020)
הבמאי מיכאל פוליש הוא יחסית במאי די מנוסה, יש לו סרטים משנות ה-90 ואיכשהו הוא עדיין הצליח לחרב את הסרט למרות שהרעיון שלו די טוב ויש לו גם קאסט לא רע בכלל (גיבסון, הירש, בוסוורת'), אבל משהו שם איטי מידי וביותר מידי מקרים יש סצנות משעממות.
גם מל גיבסון באובר אקטינג שם ביותר מידי סצנות (די עם השיעול המזויף מל גיבסון...די...לא צריך את זה בכל סרט).

בקיצור, יש סרטי אקשן הרבה יותר טובים.
5/10
  לפני 9 חודשים
לא לנשום 2 (2021)
המשך מיותר לסרט אימה סולידי.
לדעתי הכותבים עשו סלט ואמרו בואו נתן לצופים להחליט מי הטובים, מי הרעים, נזרוק הכל לבפנים, נערבב ומה שיהיה יהיה.

אין סדר וארגון, אין פואנטה, אין מתח.
  לפני 9 חודשים
לכודים תחת אש (2019)
הסרט מתחיל בצורה יחסית חלשה, קצת יותר מידי דיבורים, הדמויות לא ממש כאלה שקל לחבב, אבל ככל שעובר הזמן ומתקדמים לאמצע הסרט כך הוא מתחיל להיות יותר מעניין וכשמתחיל האקשן, הוא שווה את ההמתנה, אפשר לדבר על המשחק הטוב של מספר השחקנים ועל הסיפור המעניין, אבל מה שבאמת טוב בסרט הוא האקשן.
בהחלט שווה צפייה.

7.5/10
  לפני 10 חודשים
עין תחת עין (2019)
מאז הסרט "תא 211" כשאני רואה את השם לואיס טוסאר אני משתדל לראות את הסרט, בדרך כלל זה לא מאכזב אותי אבל דווקא פה הסרט לא ממש זרם.
הסרט מדבר על מאפיונר שחולה במחלת ניוון שרירים והוא מודע לכך שימיו ספורים, הוא מעדיף לבלות את הימים האחרונים בבית אבות, האח הראשי (לואיס טוסאר) הוא כמעט היחיד שלא אכפת לו מכך שמדובר במאפיונר ולכן הוא צמוד אליו, אבל לאט לאט אנחנו מגלים שהאח לא נקי ממניעים משלו.

הסרט לא ממש מצליח לסחוף ויש לא מעט קטעים משעממים, יש גם הגזמה בפרטים, יותר מידי סצנות מוקצנות שלא תורמות לעלילה ויותר מידי מריחה של זמן למרות שאורך הסרט לא גדול מידי.

בסך הכל סרט די בינוני.
6/10
  לפני 10 חודשים
גשם של פלדה. (2017)
בסך הכל סרט אקשן לא רע שנותן נקודת מבט שונה קצת על יחסי דרום קוריאה וצפון קוריאה, כמובן שזה סרט אקשן לא מציאותי (מצד שני המציאות שלנו מספיק מטורפת), אבל זה תמיד טוב לראות דברים מנקודת מבט של הקוריאנים).

האקשן בסרט הוא טוב ומעניין וכל עוד יש אקשן הסרט מחזיק את הצופה חזק, הבעיה היא בקטעים שאין אקשן, שם לפחות אני מצאתי את עצמי יותר מידי פוזל לכיוון הטלפון.

בסך הכל סרט נחמד.
6.5/10
  לפני 10 חודשים
סכנה ברורה ומיידית (1994)
סרט בכיכובם של הריסון פורד ווילם דפו המצוינים, הסרט שם דגש או ליתר דיוק מנסה לשים דגש על קונספירציות, קומבינות, העדפות חברים ושימוש לא נכון בתקציבים בנוגע לארצות הברית, לא ברור אם מדובר בביקורת על הממשל או סתם ניסיון למצוא תסריט מעניין ובחלק מהזמן באמת מדובר בתסריט מעניין, אבל הוא קצת נמשך ונמתח מעבר למצופה וכמובן שמכיל קצת יותר סצנות לא הגיוניות וקלשיאתיות, אבל בסך הכל הוא לא רע, זה בטח לא יהיה מהסרטים היותר טובים של דפו ופורד אבל גם בטח לא מהרעים שבהם.

סך הכל סרט סביר ונחמד.
6.5/10
  לפני 11 חודשים
גלדיאטור (2000)
אחרי הרבה זמן וכשאני לא זוכר כמעט שום סצנה, החלטתי לראות את הסרט מחדש וכמובן...שהיה תענוג.
קרואו פיניקס ונילסן מובילים סרט מרתק בטירוף שגם אחרי 21 שנים (איך שהזמן טס) מצליח להטיס את הזמן למרות אורכו הרב (קצת מעל שעתיים וחצי).

ללא ספק אחד מסרטי החובה לחובבי הקולנוע.

9/10
  לפני 11 חודשים
סרטים בקולנוע
הכל עבר בשלום, המיניונים 2: עלייתו של גרו, תוכנית פריצה, החלטה לעזוב, אלביס, בוטיק פריז, בלאק-פון, הפלא מפריז, לומדת לעוף, החשוד העיקרי, משני צידי החוק, שיעורים בפרסית, שנות-אור, האדם הגרוע בעולם, חומוס FULL טריילר, טווח אפס, לעבור לגור עם הבת שלי, עולם היורה: עולם חדש, הבורגרים של בוב - הסרט, התחרות הרשמית, שלום ולא להתראות, אהבה בשחקים: מאווריק, יום האם, קדימה, קדימה, רדופה, אחוזת דאונטון: עידן חדש, אייפל, בת המלך, גברת האריס נוסעת לפריז, מערבולת, שעת נקמה, כלב מי שמנגן 2, אמה, הזאב והאריה הגדול, אפריקה, הורסת בלי חשבון, החיים המחשמלים של לואי וויין, משחקת באש, שדה פרג, איפה אנה פרנק, דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף, האיש שלא היה, קולות רקע, קיארה, גלגל המזלות, השורד, משחק המלכים, נקמה ללא מעצורים, שרלוט, הכול בכל מקום בבת אחת, מלך הצפון
בקרוב בקולנוע
סאמרלנד, סופרנובה, לונאנה: יש יאק בכיתה, תור: אהבה ורעם, אף פעם לא מאוחר, שירת סרטני הנהר, בתנועה, עת למות, ארנגול ושודדי האוצר האבוד, פשע הוליוודי, הגיבורים של סנטופיה – מיה ואני, בדיחה של ממלכה, נכחד, נראתה לאחרונה בחיים, ליגת סופר-פטס, הגיבור, אש האהבה, רכבת הקליע, פשעי העתיד, מי בא לחג, טרף, אין מצב, אבטחה צמודה, Salem's Lot, כרטיס לגן עדן, אל תדאגי יקירתי, בלונדינית, סמייל, החתול של שרק: משאלה אחת ודי, ספיידרמן: ממד העכביש 2, משולש העצבות, קרוקודיל לייל, ההזמנה, האלווין סוף, ציפור לבנה: סיפור פלא, הפלאש, סינמה סבאיא, משחק הניצודים, התפריט, עולם מוזר, אווטאר: דרכם של המים, אקוומן 2 הממלכה האבודה, מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם, ג'ון וויק: פרק 4, שומרי הגלקסיה: חלק 3, רובוטריקים: עליית החיות, משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות – חלק ראשון

TOP 500
סטטיסטיקות
28,961 סרטים, 3,038 סדרות, 7,171 עונות, 121,449 פרקים, 402,206 אישים, 595,705 משתמשים, 267,337 הודעות, 29,061 ביקורות, 100,409 תמונות, 7,275 וידאו
מידע כללי ועמודים נוספים
שפה
סרטים © 2022