סרט במתנה!צפייה ישירהסרטים בקולנועבקרוב בקולנועבתי קולנועטריילרים חדשיםחדשותמצא לי סרטביקורות
סרטים
בתי קולנוע
צפייה ישירה
חדשות
טריילרים
סדרות
קהילות
התוכן שלי
נוספים
התחבר
חדש בקולנוע
עיון בביקורותתוצאות 1 - 20 מתוך 1,000
נוסף לאחרונה
מילת חיפוש
דירוג
שנת יציאה:
  עד  
לב לא שפוי (2009)
שני דברים טובים: האחד, משחק מעולה של ג'ף ברידג'ס.השני, לקח חשוב לחיים לכל אחד מאיתנו. הסרט עצמו לא מיוחד או יוצא דופן, אך גם הפשטות שלו מצליחה לנגוע.סיפורו של באד בלייק, זמר ויוצר בתחום מוסיקת הקאנטרי שזהו שם הבמה שלו. ימי ההצלחה שלו הם זיכרון רחוק וכיום הוא תקוע בקריירה מדשדשת ומופיע במקומות קטנים וזניחים ומשתכר מעט. חוץ מזה, באד הוא שתיין ומעשן כבד והבעייה הכי גדולה שלו, שאף פעם הוא לא הצטיין בקבלת החלטות נכונה בחייו. לכן הוא גרוש 4 פעמים ולכן הוא לא לא נמצא היכן שצריך היה להיות בתחום המקצועי.ההזדמנות שלו לשינוי מגיעה, כאשר הוא פוגש ז'ן העיתונאית שבאה לראיין אותו. למרות שהיא צעירה ממנו בהרבה, הם מפתחים קשר ובאד גם מתקרב לבנה הקטן ומשמש לו כאב. אור נוסף בקצה המנהרה מגיע, כאשר הוא מקבל הצעה לעבוד יחד עם זמר צעיר ומצליח שעימו שיתף פעולה בעבר. כעת, כשהחיים מאירים את פניהם ואתה מקבל הזדמנויות לשינוי, השאלה היא מה אתה עושה עם זה. יכול להיות רלוונטי לכל אחד מאיתנו, כי בשלבים שונים בחיינו אנחנו חווים משברים שונים והדרך ליציאה מהם תלויה הרבה בנו. יש המגדירים "מזל" כ"כשהזדמנות פוגשת מוכנות". שווה לחושב על זה. לסיכומו של דבר, המסר הזה יחד עם מוסיקת הקאנטרי הנהדרת, הנופים היפים והניב הדרומי, וכמובן המשחק הנפלא, יוצרים חוויה נחמדה בסך הכל.
  לפני 4 ימים
משתגעים על מרי (1998)
מרחק הזמן משנה את ההסתכלות. ב 20 השנים פלוס מאז צאת הסרט לאקרנים ראינו אינספור קומדיות רומנטיות וההשוואה היא תמיד לסרטים מאותו הז'אנר. בשורה התחתונה הוא חביב אבל לא מיוחד ואולי גם מוקצן מידי וחוץ מזה גם ארוך מידי. לאחר שטד מסייע לאחיה האוטיסט של מרי היפהפייה בזמן שהותקף, היא מסכימה לצאת איתו לנשף סיום התיכון בו הם לומדים. למרבה הצער, באותו היום כשהוא מגיע לאסוף אותה מבית הוריה, קורית תאונה מביכה ולא נעימה שמטרפדת את כל הסיפור. 13 שנים לאחר מכן, טד שעדיין חושב על מרי, שולח חוקר ביטוח לאתר אותה. העניין הוא שמדובר באיש נוכל ושקרן, שכשרואה את מרי, רוצה אותה לעצמו.כיום מרי היא רופאה ומצליחה בחיים וגרה במיאמי.החוקר מספר לטד שקרים כדי שהוא יוכל להיות בן הזוג שלה. החוקר הנכלולי מאמץ את השיטות שלמד, מצוטט לשיחותיה וכך הוא יודע על איזה כפתורים ללחוץ. אבל, שקרים סופם להתגלות, וטד עושה דרכו למיאמי כדי לפגוש את מרי ובדרך נקלע לאפיזודה לא נעימה בלשון המעטה. כששניהם נפגשים סוף סוף, מתברר לו שלמרי יש עוד מחזרים חוץ ממנו ומהחוקר.סיבות טובות לראות את הסרט הן קמרון דיאז המדהימה והסקסית וגם מוסיקה נעימה לאוזן שמתנגנת לה פה ושם, נופים יפים וכמה קטעים מצחיקים. בסופו של דבר, סרט לא גדול אבל שווה צפייה. ציון 7.5.
  לפני 3 שבועות
המרד על הבאונטי (1962)
כמה זמן שהסרט הזה ישב אצלי על המדף הוירטואלי....מחכה להזדמנות הנכונה שאני אחליט להתייחס לשלושת השעות שלו בשיוויון נפש ולהיזכר למה אני כל כך אוהב קולנוע, אפילו אם הוא ארוך ומפורט מאוד מאוד. סרטים של שלוש שעות, שלא פורסים את מלחמות "הנוקמים" בת'אנוס נחשבים בדרך כלל לעניין מייגע, אבל לפני כמה עשורים אחורה (ולא יותר מדי) זו הייתה נחשבת נורמה ועניין די רגיל וגם לתוך כל העובי הזה היו יוצקים תכנים אינסופיים ונהדרים.

אז חיכה לו הסרט בסבלנות וניגשתי אליו ביראה מסוימת, של כבוד, אבל גם של........אוווווווף, שלוש שעות. ואלו היו שלוש שעות (מקוטעות אמנם) נפלאות, שלא שיעמם לי לרגע והפעמים היחידות שהסתכלתי על השעון, היו בכדי להבין כמה שעות נשארו לי עד שהבית מתעורר.

מרלון ברנדו בתפקיד נהדר, שאמנם קצת מעלה חשדות, עקב מבטאו המוזר, הבריטי והלא שייך, לעיתים זר מדי ועם זאת, היה בו קסם. את טרוור האוורד, שגילם את קפטן בליי, רציתי לחנוק במו ידיי וזה סימן טוב, שהוא תפקד באופן די מושלם והפירוט, כמה שאהבתי את הפירוט..... כל טקס או סערה קיבלו נתח מכובד, כל מרדף וכל סיטואציה נמתחה לגבולות היכולת שלה וזה היה עשוי טוב.

כמה אני אוהב סרטים שגורמים לי לרוץ לאינטרנט, על מנת לשאול את הרב גוגל מה היה שם באמת... ואני מודה שמעבר לכך ששמעתי שיש סרט כזה, לא ידעתי על המקרה המפורסם והסרט נתן יופי של שיעור ומבוא לקריאה ואולי גם להאזנה, בנוגע לאחד ממקרי המרד המפורסמים בהיסטוריה של האנושות כולה.

אין מה לספר, כי אם ידעתם על המרד, זה מה שתקבלו ואם לא ידעתם או שמעתם (כמוני), אז למה שאספיילר לכם על המקרה? קלאסיקה על זמנית, שאי אפשר להפסיק לצפות בה ורצוי במקטע אחד, אם יש לכם איזה ערב פנוי ושלוש שעות להרוג, מבלי ליפול למלכודות שינה ונמנום. צילום נפלא לאותם השנים ובכלל, משחק נהדר ועבודת בימוי מהימנה, אמינה ומהוקצעת, שמביאה את הסיפור כמו שהוא למסך ורק מקריאה נוספת, לאחר מכן, אפשר להבין כמה הסרט נאמן למקור וגם משתמש בקמצוץ קומי ורומנטי, על מנת להגיש בתיבול נעים יותר לצופים.

לא לפספס, קלאסיקה שרק דחפה אותי ללכת עוד קצת אחורה בזמן, לגרסה המקוצרת עם קלארק גייבל וצ'ארלס לוטון - שאגיע, אגיע.
  לפני 4 שבועות
סרז'יו (2020)
לא ברור אם באמת אין הרבה "בשר" בסיפורו של סרג'יו דה מלו או שפשוט הבמאי גרג ברקר פספס משהו והצליח ליצור משהו בינוני ולא יותר מכך ממשהו שיכל להיות הרבה יותר גדול.

אין שום מילה רעה על ואגנר מורה או אנה דה ארמיס שכרגיל עושים עבודה טובה ויש להם כימיה לא רעה בכלל, אבל כמו לא מעט סרטים, אם היו מקצרים את זמן הסרט היו מקבלים תוצר יותר טוב, אך משום מה פעם אחרי פעם הבמאים/תסריטאים מתעקשים להאריך את סבלנו (בחלק מהמקרים) במקום לגלח כמה חלקים נכונים וליצור סרט טוב.

ה-6.1 אחד שהסרט קיבל ב-Imdb נראה כמו ציון הוגן.
  לפני 4 שבועות
סרז'יו (2020)
תודה לאל שאני מכיר את ואגנר מורה מסרטי "יחידת עילית" ולא בתור אסקובר של "נרקוס", אחרת הייתי משייך את עצמי לאלו שנסחפו אחריו רק בגלל תפקיד אחד. ואגנר מורה שאני מכיר וגם קראתי עליו, לא היה לוקח תפקיד כזה, בטח אחרי ההייפ שהיה מצוי בו בזכות הסדרה המצליחה של נטפליקס, אבל כנראה שהוא הרגיש שהוא חייב להם משהו וגם לבן ארצו, שנחשב לאחד הנציגים הבכירים שלהם באו"ם מאז ומתמיד ועל כן הוא הסכים לקחת על כתפיו תקפיד לטיני ועוד ברזילאי, דובר אנגלית ולצאת לדרך לשעמומון של שעתיים.

מורה מתפקד בתור סרז'יו ווירה דה מלו, נציג האו"ם בשנות האלפיים בעיראק והסרט מכניס את הצופים מיד לשעת כושר ודריכות, כאשר דה מלו מצוי בסכנה ומשם עובר לאלף פלאשבקים ממיליון ורבע תקופות, מה שיוצר רצף לא קוהורנטי ודי מתיש ומעייף. זה מרגיש כמו בזבוז של מורה ואנה דה ארמאס בתפקידים לא מאתגרים ולא כל כך מעניינים, בסרט שנעשה בשביל לעשות כבוד, אבל לא מספר סיפור מעניין ולא מושך.

הסרט חוזר לכל מיני תקופות בחייו של דה מלו, בלי אחיזה בתקופה אחת מסוימת, חוץ מזו שבה מצוי הקו העלילתי הכאילו מרכזי, אבל אני לא מאמין שעד לקראת סוף הסרט מישהו יידע לשים את האצבע ולומר מה הקו היותר דומיננטי, מרוב עומס של ענפים עלילתיים. סרז'יו היה בעל מגבלות רבות, אבל הוא מוצג בתור אוהב אדם, גם אם לא במיוחד את משפחתו.

זה מרגיש בשלבים לא מועטים כמו סרט מתייפייף, על אדם שהוביל (כמעט) ארגון די מתייפייף, שאנחנו הישראלים לא כל כך אוהבים בשנים האחרונות ובכלל. הסרט והאיש מוצגים ביותר מדי שלבים בתור מנותקים מהמציאות, כמו שאנחנו כאן בארץ רואים אותם וקשה להזדהות, בעיקר אם מדובר באוכלוסייה המקומית. נוצר סרט דוקומנטרי לפני 11 שנים ואותו לא ראיתי, אבל נראה שאם הייתי רוצה לדעת את סיפורו המלא של דה מלו, אולי עדיף כי הייתי צופה בדוקו.

הסרט הנוכחי לא מצליח להתמקד כמו שצריך בסיפור אחד ואם הוא מנסה לספר סיפור רחב, הוא כושל גם בזה. הוא חשוב לידיעה הכללית, בתור אזרח העולם, אבל לא מספיק ואם היה רוצה לספר סיפור בצורה מספקת, הרי שלפי הקצב שלו, הוא נזקק לפחות לשלוש שעות תמימות. הוא מובל על ידי שני שחקנים מאוד מוכשרים שהולכים לאיבוד ומתבזבזים בו בלא מעט שלבים. מעבר לכך מדובר בסרט בינוני פלוס שמצליח לרגש רק לקראת סופו ומעבר לכך הוא די משמים, לא אחיד וכמעט מיותר, מעבר לעובדה שהוא צריך לתת במה לאדם שהיה לו חלק חשוב בהיסטוריה של האו"ם.
  לפני 4 שבועות
דיוקן של נערה עולה באש (2019)
לא ידעתי מה אני עומד בדיוק למצוא בסרט הזה והאמת...טוב שכך. ראיתי שעדת המבקרים הארצית והעולמית הרטיבה, קראתי מה היה לכולם (או לרובם) לומר ונשארתי עם הדעה הפרטית שלי, שמדובר בסרט נפלא, מבחינה וויזואלית ועלילתית. הוא לא מיועד לכל צופה, לא כולם אוהבים את סוג הקולנוע הזה, אבל מי שכן......בהחלט ימצא את עצמו מתמסר לשעתיים שלמות, בחסותן של שתי נערות וחצי.

אפשר להאמין לעיתים, שמאי הנשים הזה תצמחנה האמזנות הבאות, אבל מדובר בקצב אחר לחלוטין, סיפורים שונים ובעיקר מקום מפלט מעולם גברי, לוחץ ודוחק. ולריה גולינו (לנצח תיזכר בתור זוגתו של טום קרוז מ"איש הגשם") היא אם לבת צעירה ויפיפייה בשם אלואיז, אותה היא רוצה לשאת לבחור אמיד מאיטליה ומכיוון שאין הוא יכול לעמוד על טבעה (=יופייה), נדרשת תמונה.

מכיוון שבשנת 1770 מצלמות סלפי והודעות וואטסאפ עדיין היו בגדר חלום רחוק, הולכים על דיוקן. רק שאת הדיוקן צריך לצייר במשך כמה ימים והאחרון שעשה בייביסיטר לנערה המצוירת, כשל כישלון קולוסאלי והעביר את השרביט הלאה, למריאן הצעירה גם כן והיא בת של צייר נודע לשעבר וזוכה להזדמנות בעולם הגברי, לייצר את עבודתה בעצמה ולצייר את הדיוקן של אלואיז.

מריאן מצטרפת בתור בת לוויתה של אלואיז ומהר מאוד הקשר מתהדק והן מוצאות את עצמן במספר סיטואציות, שלא העלו על דימיונן, שאחת מהן כואבת במיוחד ודווקא קשורה לעוזרת הצעירה, אשר מתגוררת איתן ומשרתת את צמד הבנות.

זהו סרט פמיניסטי, עמוס בשלל מסרי ניגוח לעולם הגברי וחיזוק העולם הנשי, אבל מעל הכל הוא סרט יפיפייה, מדויק, שפשוט עשוי בצורה מעוררת התפעלות על ידי סלין סיאמה, הבמאית הצעירה שהייתה עד לא מזמן בת זוגתה של אדל האנל (המגלמת את אלואיז). סיאמה, בת הארבעים, בסרטה הרביעי בסך הכל, מפגינה כישורים יוצאי דופן, כאשר היא מצליחה לפנות לכמה פלחים של הקהל, על מנת לאחד תחת קונספט עלילתי ובמקביל גם לאחד תחת טיב הכלים שיוצרים יצירה מהפנטת מבחינה וויזואלית-רגשית.

זה סרט שלוקח את הזמן שלו בשביל לבנות את העלילה, אתם תקבלו לא מעט זמן מסך של בד הקנבס ושל נגיעות קטנות, לחישות ואפס תווים מוזיקליים וגם אפס גברים על האי, בו מתרחשת העלילה של הסרט, כאשר הם רק מקיפים את האזור ו"שומרים" על הנערות, לבצע את כל העולה על רוחן.

נעמי מרלאן מגלמת את מריאן ואדל הנל את אלואיז, שתיהן בעלות יופי מהמם ומשכר וגם עם איכויות משחק יוצאות מן הכלל והן פשוט מרימות את הסרט, דרך מבטים, חיוכים ושאר מחוות. גולינו בתפקיד קטן מכדי שנצטרך לזכור אותה. לואנה באז'רמי בתפקיד סופי, העוזרת, תורמת את חלקה ומדובר בסרט שכאמור לא כולם ישרדו אותו במלואו, אבל מי שכן - הולך לקראת חוויה מרתקת ונפלאה.
  לפני חודשיים
הדייט שהביך אותי (2014)
היחיד שהגיע די אפוי מבחינת בחירת הסרטים שלו לסרט הזה היה מייקל בי ג'ורדן, כאשר אפרון וטלר עוד קצת חיפשו את עצמם עם תפקידים בסרטים שהיו על גבול המגוחכים ואז הגיע הסרט עם אחד התרגומים המביכים, שידע הקולנוע בהגיעו לארץ הקודש.

באמת שלא רציתי להיתקל בו כבר הרבה זמן, אבל זפזופ בשעת לילה מאוחרת במיטה וניסיון למצוא עם מה להרדים את עצמי ואת אשתי עשו את העבודה ולחצתי על כפתור ה-VOD, שחורץ את גורלי וזה היה די גרוע, שזה נמשך במשך כמה לילות, הסרט פשוט לא הצליח להיגמר. נרדמנו הלוך וחזור ובסוף......הוא היה די מחורבן.

זכור לי בשלב מסוים שהוא גם היה מצחיק, כי.......טלר ואפרון. you know! אבל בעיקר זו נקודת ציון מביכה למדי עבור שלושת הכוכבים מהסרט, כאשר שניים מהם סירבו להיפרד מהמבוכות וחזרו לשתף פעולה באחד מסרטי גיבורי העל עמוסי החרפה בהיסטוריית סרטי הקומיקס.

אני מדבר על מיילס טלר ועל מייקל בי ג'ורדן, שניסו לשפר את "ארבעת המופלאים" הנוראי והצליחו לחרבן אותו עוד קצת, עם סגל לא פחות נוצץ מזה שהשתתף בסרט הזה.

רציתם לדעת בערך מה קורה כאן? שלושה חבר'ה שאוהבים להשכיב נשים ולא להתחייב, מוצאים את עצמם בצומת דרכים, במסגרתה הם התחייבו אחד לשני שלא להתחייב ולאט לאט.......מתחייבים, אבל נבוכים מדי בשביל לספר זה לזה. נשמע קלוש? משהו מומצא? אידיוטי? כל אמריקאי? אכן כן...כל התשובות נכונות. זה באמת אחד הסרטים הדביליים שראיתי לאחרונה והשתדלתי להימנע מכאלה כמו מאש...

באמת לא מובן מה דוחף שחקנים שנמצאים בעליית מדרגה בקריירה שלהם להשתתף בכזה זבל נדוש ולעוס. כולם היו בעמדת מקפצה למקומות גבוהים יותר וככל הנראה יכולים היו לבחור משהו הרבה יותר מכובד וטוב ובכל זאת, בחרו להכתים את שמם בסרט המטופש הזה.

המפיצים בישראל באמת הוכיחו שיש אנשים שעדיף שיישארו בחל"ת, כי אפשר לתת את המכלול של התפקיד שלהם לילד בן 10. בגלל שהיה "הדייט שתקע אותי", אז צריך למחזר את התבנית של השם המתורגם של הסרט? לא ברור בכלל ומתסכל בכל פעם מחדש.

אבל היי....הסרט הזה במילא לא יצליח לחלץ יותר מכמה צחוקים וכן, יש בו שחקנים גדולים וגם שחקניות נפלאות (אימוג'ן פוטס ומקנזי דיוויס, שכיכבה לאחרונה ב"שליחות קטלנית" האחרון והוכיחה שבחירת תסריטים גרועים הוא תחביב מועדף עליה) ושום דבר לא יצליח להרים את הסרט הזה מעבר לרמה הנמוכה שלו.

אפשר לוותר בהחלט......
  לפני 3 חודשים
השמיים הם הגבול (2019)
עוד סרט שלוקח נושא שלא ממש חושבים עליו או מכירים אותו ומעניק לו את אור הזרקורים - הפעם זה מצליח קצת פחות.
עוד סרט שלוקח את צמד השחקנים פליסיטי ג'ונס ואדי רדמיין ומעניק להם דקות רבות ביחד - הפעם זה מצליח פחות.

יש לא מעט קטעים טובים בסרט אבל גם לא מעט כאלה שאפשר היה לחוך באווירה ולהפריח אותם בכדור פורח, בסך הכל סרט נחמד שמרגיש שדי מיצה את הפוטנציאל שלו כיוון שלא היה כל כך הרבה מההתחלה.

6.5/10
  לפני 3 חודשים
ארין ברוקוביץ' (2000)
איזה סרט טוב ראיתי אותו לפני כמה שנים ואהבתי ועכשיו ראיתי אותו שוב והוא עדיין טוב כמו שאני זוכר אותו, מבוסס על סיפור אמיתי ונראה לי שהוא התחיל קטע של סרטים כאלה.
  לפני 4 חודשים
סיפורו של רחוב ביל (2018)
אולי בגלל שזה של בארי ג'נקינס ("אור ירח" המופלא), אולי בגלל האוסקר של רג'ינה קינג ואולי בגלל לא מעט ביקורות משתפכות שכבר שמעתי וקראתי, אבל משהו בסרט הזה פוספס או לא ירד עד הסוף. זה סיפור אהבה, זה סיפור של תקופה ואווירה והרבה הרבה פחות סיפור עם עלילה. איפה שהוא עוד חיפשתי קצת מעבר לשלל הדימויים, התקריבים, המוזיקה והאווירה הנוארית, אבל משהו היה חסר כאשר בשלב מסוים נראה שג'נקינס הולך קצת לאיבוד עם עצמו ועם היצירה שהוא בחר ליצור.

סיפורם של זוג מאוהב שממש בהתחלה מופרדים בעל כורחם ומתפצלים - היא הביתה והוא לכלא. היא תעשה את כל מה שהיא יכולה בשביל לחלץ אותו מהכלא ואמה תעשה אפילו עוד קצת יותר מזה. ברקע ישנו הפחד של האדם השחור מהאדם הלבן, הדפיקה הגדולה של אותם הלבנים את השחורים וחוסר האכפתיות וההקרבה של קהילה חלשה יותר אל מתחת לגלגלי האוטובוס הקהילתי והחברתי והמסרים, ברובם ברורים. ג'נקינס מתעכב על הדמויות המרכזיות בשביל לייצר חיבור רגשי, כפי שכבר עשה ב"אור ירח" וכמובן משתמש במניפולציות של זמנים - קדימה ואחורה בזמן, כפי שגם עשה בחלק מהזמן ביצירת המופת שלו, שזכתה באוסקר.

משהו פה חסר, אולי זו העלילה ואולי הקצב האיטי של הסרט, שגם נמרח בשלבים מסוימים רק בשביל ליצור חיבור או בשביל לייצר את האווירה המדכאת של הגזענות וחוסר האונים ועם זאת עדיין מדובר בסרט טוב, די מרשים ששוקע עמוק בלב ופשוט חסרים בו אלמנטים להיות הרבה הרבה יותר טוב.

מה שהביא אותי מההתחלה לצפות בסרט היה הרצון להבין ולצפות בתפקיד שהביא לרג'ינה קינג (שהיממה אותי ב"השומרים", פשוט היממה) את האוסקר הראשון והיחיד בתולדותיה ולאחר הצפייה בסרט חייב לציין שעדיין לא הבנתי בדיוק את הייחודיות של ההופעה שלה על פני ההופעות של איימי אדאמס ("סגן הנשיא") או אלו של אמה סטון ורייצ'ל ווייז (ששיחקו ב"המועדפת") ועם זאת, השנה ההיא (2018) הייתה שנה שהוקדשה לתיקון של חברי האקדמיה אל מול טרוניות אפרו-אמריקאיות של שנים רבות (מהרשלה עלי וסרטו - "ספר ירוק" לקחו בענק ואפילו ספייק לי קיבל הכרה עם התסריט של "שחור על לבן"), ככה שאפשר לחיות עם העובדה ששחקנית עצומה שכזו, שבאמת גילמה בסך הכל תפקיד ראוי, קיבלה את האוסקר.

בסך הכל מדובר בסרט ראוי ועשוי היטב, לא בטוח שמתאים לכל סוגי הקהלים, אבל אם אתם בעלי סבלנות, חובבי סרטי אווירה וסרטים עם מסרים על חשבון עלילה וכמובן הופעות נפלאות של שחקנים לא מוכרים ועוד קאדר לא קטן של תותחים הוליוודיים מכל הרמות, הולך להנות בענק מהסרט.
  לפני 4 חודשים
אלאדין (2019)
האמת שבאתי עם חוות דעת שלילית וסקפטיות מטורפת בכל הנוגע למה שוויל סמית' והחידוש האלאדיני יביא לפתח ביתי ו....הופתעתי בענק.
זה לא המצויר ולעולם לא יהיה אפשרי להשוות את האנרגיות המטורפות של רובין וויליאמס המנוח לאלו, האנרגטיות והייחודיות לכשעצמן, של וויל סמית',
אבל סרט הלייב אקשן של גאי ריצ'י עומד בפני עצמו היטב ועל אף שנראה כאילו ערימת נשים כופפו לו את היד להכניס יותר ויותר רלוונטיות נשית, הוא עושה זאת בחן ובלי לגרוע מאומה.
העלילה היא אותה עלילה, כמעט שכפול בלא מעט חלקים והביצוע, בניגוד למלך האריות, לא מאבד מיליגרם של קסם, כאשר גם הקטעים שבמסגרתם צריך וויזואליות מחוץ לקופסא הריאליסטית עובדים היטב...
כמה שדיברו על תפקידה הנהדר של נעמי סקוט (שבינתיים החלה לצבור לעצמה תפקידים הוליוודיים נוספים) ועל הביצועים הבאמת נפלאים של וויל סמית', אי אפשר להתעלם מכוכב הסרט - מנה מסעוד.
המצרי-קנדי הצעיר מתפקד היטב בתור אלאדין ושוב, למרות שפה ושם פרטים השתנו זה לא רע ובעצם משווה לסרט הזה קצת יותר אופי, שמנסה אולי להתנתק מאופיו הייחודי של סרט המקור.
נהדר, מומלץ וכמובן לבוא עם ראש פתוח....לא תצטערו.
  לפני 5 חודשים
מה הסיכוי? (2019)
סרט פשוט וכיפי. המשחק מצויין, הצילום מעולה, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה הקומית-רומנטית, רוב הבדיחות חכמות ומצחיקות, העריכה לא רעה בכלל והדיאלוגים שנונים וחמודים אך התסריט והעלילה צפויים, לא מחדשים הרבה, לעיתים קלישאתיים, די שגרתיים, לא מרשימים במיוחד ולא יותר מסבירים פלוס. סת רוגן משחק שוב אותו תפקיד, שרליז ת''רון כנגד כל הסיכויים מצליחה להיות גיבורת קומדיה רומנית עכשווית ממש לא רעה בקיצור, דרך מצוינת להעביר את הזמן. ציון 8 יאאלה חברים אני חתכתי.
  לפני 5 חודשים
דוקטור ז'יוואגו (1965)
לסרט טוב אין תאריך תפוגה. עברו 55 שנים מאז צאתו לאקרנים והוא יהיה רלוונטי ומרגש גם בעוד 50 שנים. אומנם הצילום ופס הקול מיושנים, הוא ארוך ואיטי במקומות מסויימים, אך הוא מרתק למסך לכל אורכו.יש בו את כל המרכיבים שהופכים סרט לניצחי. עלילה מעניינת, שנוגעת לדברים שמעסיקים בני אדם בכל העולם, שזה אהבה לא ממומשת בין גבר לאישה, גורל, מלחמות, הכמיהה לחירות ולחופש. לכל זה צריך להוסיף משחק מצויין, מראות ויזואליים נהדרים וכמובן את המוסיקה הנהדרת של מוריס ג'אר שמוסיפה את המימד המיוחד שלה.נקודת ההתחלה היא מפגש שיוזם אחיו למחצה של הגיבור הראשי ד"ר ז'יוואגו, שהוא קצין בכיר בצבא הסובייטי עם אחייניתו, כדי לוודא שהיא אכן ביתו של אחיו.הוא גם מספר לאחיינית את הסיפור של שני הוריה.הכל מתרחש ברוסיה של תחילת המאה ה-20 ונע על ציר הזמן שבין הזרעים שנזרעו לקראת המהפכה הבולשביקית, מלחמת העולם הראשונה, והמהפכה של 1917.במרכז העלילה שני אנשים עם סיפור חיים קשה. ד"ר יורי ז'יוואגו שגדל ללא אב ושאימו נפטרה בהיותו ילד קטן. הוא אומץ ע"י משפחה חמה ואוהבת. בעת היותו איש בוגר וגבר, למד רפואה ובמקביל גם כתב שירים.יורי מתחתן עם ביתם של הזוג שגידל אותו. דמות שנייה מרכזית היא לארה.בחורה צעירה יפהפיה בת 17. לארה גרה עם אימה אצל איש אמיד, רע ומניפולטיבי שחושק בה, בזמן שהיא עצמה מאורסת לפעיל פוליטי. על רקע המשברים שפוקדים את רוסיה, יורי ולארה נפגשים בנקודות זמן שונות ומתאהבים. הכבלים שמונעים מהם לממש את אהבתם הם כבדים וגדולים, וקשורים לא רק לכך שלשניהם יש בני ובנות זוג וילדים בשלב מאוחר יותר, אלא גם לשינוי פניה של רוסיה שהופכת אותם לנרדפים ע"י השילטונות. אין ספק שמדובר בקלאסיקה ובסרט שמותיר רושם עז גם בחלוף כל כך הרבה שנים.חובה לראות!
  לפני 6 חודשים
המלך ואני (1956)
סרט ממש חמוד ואנושי, כל ילד חייב לראות
  לפני 6 חודשים
אליטה: מלאך קרב (2018)
סרט מצוין, הגיע הזמן שיביאו סיפורי מנגה יפנים לקולנוע ויתחילו לדלל את גיבורי-העל. הסרט מציג טכנולוגיה חדשנית של אפקטים שלא נראו לפניכן על המסך. אליטה נראית אמיתית לגמרי למרות שזה אפקטים, כמעט שלא רואים שמדובר בלכידת תנועה ממוחשבת של שחקנית אמיתית. העלילה מעניינת ומותחת, הרבה תפניות, הטובים רעים והרעים טובים. כל מי שהולך לזה בגלל שזה סרט של ג''יימס קמרון אז תדעו - טיטאניק ואווטאר סרטים יותר טובים ויותר מיועדים לקהל יעד כמו שלנו. אליטה זה סרט שעבור חלקכם יהיה קשה לעכל, אבל זה בגלל שהוא שונה ומיוחד. מחכה להמשך. ציון 9 יאאלה חברים אני חתכתי.
  לפני 7 חודשים
דלתות מסתובבות (1998)
סרט נחמד ביותר שכמו שקודמי רשם בביקורת, רלוונטי ומעניין גם שנים רבות אחרי שיצא לקולנוע, בהחלט מומלץ למי שאוהב את הז'אנר.

7/10
  לפני 9 חודשים
נעורים בקצב מהיר (1982)
למי שאוהב ומגרד כל סרט בז'אנר הזה, ללא שום ספק אחד הכיפיים, הלא צפויים והסוחפים, זה מרגיש כל כך אמיתי לאורך כל השעה וחצי לא מעט בזכות שון פן הגדול, הסטלן הכריזמטי "ג'ף פיסקולי", מככב באחד התפקידים הראשונים ואף אפשר לומר בלי לחשוב על זה אפילו, באחת מקומדיות הנעורים / סטלנים היותר מבריקות שנעשו לטעמי.

מספק כל מה שאפשר, מוזיקה חביבה, כוסיות, סיפור התבגרות נועז, מתרחש בתיכון בדרום קליפורניה וההומור משכנע בטח יחסית ל-80 אחוז מהסרטים הללו וצילום נהדר, אני לא אגיד שזה עד כדי כך מושלם כי בז'אנר הזה לא קיים, (כולל את "אמריקן גראפיטי") אבל אין שום שמץ של חרטה לאחר הצפייה גם כאן. קחו לתשומת לבכם שהזכרתי רק את שון פן, הגיבוש בסרט הזה מושלם ולדעתי מסמל תרבותית את אותה תקופה באמצעות תפניות שהיו מעל הציפיות שלי

בהחלט פספוס לטעמי אם לא ראיתם.
ציון סופי: 6 וחצי מתוך 10 (נוטה ל-7)
  לפני 9 חודשים
דלתות מסתובבות (1998)
המחמאה הכי גדולה שאפשר לתת זה שהסרט הזה רלוונטי גם אחרי יותר מ 20 שנה מאז צאתו לאקרנים. הוא עומד במבחן הזמן למרות שמאז יצאו אינספור קומדיות רומנטיות. בנוסף לניחוח הלונדוני המוכר, מתווסף גם מסר פילוסופי. הלן היא בחורה נאה וצינית שחיה בזוגיות עם ג'רי הנכלולי והשקרן. באותו יום שהיא מפוטרת מעבודתה, היא מפספסת בשנייה האחרונה את הרכבת התחתית. מאותו רגע העלילה מתפצלת. במצב הרגיל, היא נפצעת כאשר גבר מנסה לשדוד אותה, מוצאת עבודה כמלצרית וחושדת בג'רי שהוא בוגד בה. במצב דמיוני, היא עולה על הרכבת ומכירה שם את ג'יימס, אבל גם מגלה עם חזרתה לביתה את ג'רי שוכב עם אישה אחרת.היא מחליטה לעזוב אותו ונהיית מחוזרת על ידי ג'יימס, שהוא מה שנקרא "בחור טוב" בניגוד לג'רי. בהתחלה הלן מחבבת אותו אך לא נמשכת אליו. שתי העלילות מתקדמות במקביל עד הסוף שבעצם סוגר את המעגל. הנושא לדיון הוא האם יש כזה דבר שנקרא גורל, או שכל מה שקורה לנו בחיים הוא תוצאה של מעשינו ביחד עם צירופי מקרים.בסוף אין ספק לגבי הדיעה של יוצרי הסרט בנוגע לסוגיה.מה שצריך לקרות לנו קורה בצורה כזו או אחרת. סרט סימפטי ואוהבי הקומדיות הרומנטיות יהנו גם כאן מהמתקתקות המיוחדת של הז'אנר הזה. ציון סופי 7.5.
  לפני 11 חודשים
תיבת פנדורה (1929)
יש שיאמרו "שירת הברבור" של הקולנוע האילם ואולי הסרט אילם הכי מלוטש שתראו אי פעם (מצד ליהוק הדמות הראשית), המצלמה לא עוזבת אותה במנוחה (וזה לא מובן מאליו), משום שגם הצופים בנוסף לפאבסט הבמאי והצלם שלו לא יכולים שלא לבהות בתופעה בכיכובה של לואיז ברוקס.

שאלה מתבקשת: "איך הסרט היה נתפס בתקופת פוסט הקולנוע האילם"? מכיוון שבמעבר חשבו בד''כ שזה מדיום מיושן, אך לטעמי לא כשמדובר ביחידי סגולה והסרט השערורייתי הזה ביניהם. קרה לי שניסיתי להתרכז ואולי למצוא חיסרון אחד אפשרי בתוך כל השפע אך כל המוטיבים האיכותיים מופיעים לנגד עיניי שוב ושוב.

בכל קנה מידה, סרט שופע חיוניות, צילום נהדר! עלילת פשע סבוכה מאוד אך יותר מזה בהחלט סוחפת ומרתקת, וכמובן הפס-קול משגע...משלים לגמרי יצירת פאר ועם מרקם ויזואלי עשיר גם מבחינה אומנותית, בתור הסרט הראשון של פאבסט שאני רואה, מדהים.

ציון אישי: 8 וחצי מתוך 10.
לא להחמיץ
  לפני 11 חודשים
אלאדין (2019)
מצד אחד, אין יותר מידי סיבות לעשות את הסרט המצליח שוב חוץ מלגרוף עוד קצת כסף, מצד שני, גאי ריצ'י הצליח לא להרוס את הסרט וביחד עם וויל סמית ושאר חבורת השחקנים הצליח ליצור סרט שמן הסתם לא טוב כמו המקור, אבל בהחלט לא רע ושווה צפייה.

7/10
  לפני 11 חודשים
סרטים בקולנוע
לגעת בכוכבים, ניו יורק על הגובה, פיטר ראביט 2, Tenet, מורביוס, אפליקציה סוף, קרוז בג'ונגל, זהות זרה, רומן גורלי, משמר האלמוות, דוליטל, חלון אחורי, חתונה על תנאי, מהומה בהונג קונג, מכסחי השדים: החיים שאחרי, סקובי דו!, פאלם ספרינגס, מיואשת במקסיקו, המיניונים 2: עלייתו של גרו, לשחרר את גיא, סוכנת במלכוד, ללא מעצורים, לפני הסערה, הכפר של ברברה, אהבה בשחקים: מאווריק, תחרות הזמר של האירוויזיון: סיפורה של FIRE SAGA, נשמה, היית צריך להשאיר, The King Of Staten Island, בלוז ערבי, הזהב של נורמן, קנדימן, גמביט, הכי רחוק שאפשר, הפשע האחרון, וונדר וומן 1984, ארטמיס פאול, בובספוג הסרט: מבצע הצלה, האביר הירוק, הסוד של הנרי פיק, האישה בחלון, המסור: המעגל נסגר, ירושה, מיסי מסתבכת, קפונה, המשלוח, הציור, האלמנה השחורה, לאחר מעשה, לשקר ולגנוב
בקרוב בקולנוע
הוילה, מחנה הקסם, איוון, האחד והיחיד, פרויקט פאוור, ביל וטד מתמודדים עם המוזיקה, געגועים מתוקים, לזמן את הרוע 3, משפחה ברשת, Magic Arch 3D, קינגס מן: ההתחלה, המכשפות, פוטו אהבה, Halloween Kills, הנצחיים, לא זמן למות, הקרודים 2, 2 אמריקה, סיפור הפרברים, חולית, חנוכה, ראמבל, שאנג צ'י והאגדה של עשר הטבעות, מהיר ועצבני 9, דוקטור סטריינג' ביקום השיגעון, קרואלה, באטמן, פנתר שחור 2, מיינקראפט

TOP 500
סטטיסטיקות
28,405 סרטים, 2,951 סדרות, 6,991 עונות, 119,321 פרקים, 386,088 אישים, 536,638 משתמשים, 267,003 הודעות, 28,663 ביקורות, 93,582 תמונות, 6,598 וידאו
מידע כללי ועמודים נוספים
שפה
סרטים © 2020