סרט במתנה!צפייה ישירהסרטים בקולנועבקרוב בקולנועבתי קולנועטריילרים חדשיםחדשותמצא לי סרטביקורות
סרטים
בתי קולנוע
צפייה ישירה
חדשות
טריילרים
סדרות
קהילות
התוכן שלי
נוספים
התחבר
מגיע השבוע לקולנוע
אחוזת דאונטון: עידן חדש
גברת האריס נוסעת לפריז
בת המלך
אייפל
רדופה
מערבולת
שעת נקמה

מגיע בקרוב לקולנוע
אהבה בשחקים: מאווריק
קדימה, קדימה
יום האם
ליגת סופר-פטס
הבורגרים של בוב - הסרט
התחרות הרשמית
שלום ולא להתראות
סופרנובה
עולם היורה: עולם חדש
טווח אפס
האדם הגרוע בעולם
לעבור לגור עם הבת שלי
שנות-אור
שיעורים בפרסית
משני צידי החוק
בלאק-פון
בוטיק פריז
אלביס
פינגווין בלום
הכל עבר בשלום
הפנתר השחור 2: וואקנדה לנצח
מוקרן כרגע בקולנוע
כלב מי שמנגן 2
אמה, הזאב והאריה הגדול
אפריקה
הורסת בלי חשבון
החיים המחשמלים של לואי וויין
משחקת באש
שדה פרג
איפה אנה פרנק
דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף
האיש שלא היה
קולות רקע
קיארה
גלגל המזלות
השורד
משחק המלכים
נקמה ללא מעצורים
סאמרלנד
שרלוט
הכול בכל מקום בבת אחת
מלך הצפון
משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק
איינבו ושומרי הג'ונגל
האמיצות
חיות הפלא: הסודות של דמבלדור
שלוש קומות
אבו עומאר
אבן המים הקסומה
אימהות מקבילות
איקס
אמבולנס
חדש בקולנוע
עיון בביקורותתוצאות 1 - 20 מתוך 1,000
נוסף לאחרונה
מילת חיפוש
דירוג
שנת יציאה:
  עד  
התלבושת (2022)
ופתאום, משום מקום, נוחת עלינו הסרט הזה. מוזרם ב-Peackock הלא כל כך נודע לקהל הצופים בישראל ומדובר כאן ביופי של סרט. מארק ריילנס בהופעה מאופקת מאוד, אבל נהדרת, מתפקד בתור סוג של חייט או חותך, כפי שהוא מכנה את עצמו במעין סרט, שהוא יותר הצגת תיאטרון, מאשר סרט קולנוע מרובה כוכבים מדרגה שנייה.

הוא חותך ומייצר חליפות לאנשי העיר שיקאגו ובינם לאנשי המאפיה האירית המקומית, אשר משתמשים במקום שלו בתור תיבת דואר להעברת מסרים בין חבריה. בלילה אחד, כאשר הוא רוצה לחתוך לכיוון הבית, מגיעים אליו שניים מהם, עם סוד גדול וניסיון להימלט מהמשטרה ומעבריינים יריבים ומשם......הלילה ארוך, בלתי נגמר ומלא בתחבולות ועצבים.

הסרט מרגיש כמו סיפור של אגת'ה כריסטי, רק בלי הרקול פוארו או חוקר אמיתי, מכיוון שגם כאן יש סוד, אשר סופו להתגלות ולא ברור מי הוא האדם השומר על הסוד וכיצד הוא משרת את עצמו עם המשמר עליו. גראהם מור, אשר היה התסריטאי של "משחקי החיקוי" עם בנדיקט קמברבאץ', הוא גם התסריטאי וגם הבמאי של הסרט הזה ולו זו הופעת בכורה בתור במאי.

מארק ריילנס נפלא, כאמור ואיתו זואי דויטש היפיפיה, דילן אובריאן הצעיר וגם ג'וני פלין העולה. סרט שבאמת אין מושג למה לצפות ממנו והוא עדיין מצליח לענות על כל הציפיות. מותחן חודרני ונוקב, שמשאיר את הצופה במשחק, לכל אורכו ולכל רוחבו. לא מצליח להתעלות מעל מותחן פשע מיסתורי, מתוחכם ככל שיהיה, אבל בהחלט מותח עד השנייה האחרונה ומבוצע היטב.
  לפני 12 שעות
כביש אבוד (1997)
תענוג מהרגע הראשון ועד האחרון ללא גארבג' טיים.מלאכת מחשבת של איך בונים מתח בצורה מיטבית. שילוב של מותחן אפל, עם אימה ואפילו במידה מסויימת מדע בידיוני.קיימים כל האלמנטים שהופכים את הסרט למעולה. הטריק המרכזי הוא לתעתע במוחו של הצופה ולתת לו לתהות לגבי מה הוא בעצם רואה.גם בסוף נשארים עם תשובות לא חד משמעיות.דמויות מעניינות ואניגמטיות וטוויסטים הם גם חלק בלתי נפרד מהתפריט.כיף לגלות שיש עוד סרטים טובים וישנים יחסית שעדיין לא צפיתי בהם.
  לפני 3 שבועות
מפה לא יוצאים (2021)
כמו שכתב פה קודמי, לא מתעלה על סרטים אחרים בז'אנר, לדעתי הוא קצת מזכיר את Last Night At The Soho רק פחות מושקע ועם זאת..עדיין לחובבי סרטי האימה זה בהחלט סרט מומלץ רק בגלל שהוא כן מצליח להלחיץ וכן מצליח לרתק.
6.5/10.
  לפני חודשיים
מפה לא יוצאים (2021)
לא מתעלה מעבר לרמה הממוצעת הקיים בז'אנר. מהגרת היספנית לא חוקית בארצות הברית שוכרת חדר באכסניה ישנה ומוזנחת, שאותה מנהל גבר חמור סבר ושאחיו המוזר והמפחיד הוא גם דייר במקום. האכסניה שמיועדת לנשים בלבד, מסתירה סודות אפלים שאותם היא תגלה בקרוב. מיועד לחובבי סרטי מושבעים, כי לכל היתר מדובר על בזבוז זמן.
  לפני חודשיים
צעקה (2022)
ראיתי את הסרט הזה בשלוש פעימות, כי מה לעשות? החיים...חייב להדגיש ולחזור כמה ששלושת הפעימות הללו הותירו בי מתח הולך ונבנה כמו בצפייה בסדרת טלוויזיה שהפרק מסתיים עם ציפייה מוגברת לפרק הבא. לא כזה ציפיתי לפרק המחודש ולא באמת זוכר את סרטי "צעקה" לדורותיהם, כמו שאני זוכר את "מת לצעוק" האייקוני (שהוליד לי אהבה לאחים וויינס וממש לאחרונה ראיתי סטנד אפ לא רע עם מרלון, בנטפליקס).

הצפייה בסרט הנוכחי הייתה רחוקה מלאכזב, כמו שחשבתי שהיא עומדת ליצור אצלי. הייתי מושקע בסרט, במתח שנוצר בו ובניסיונות הניחוש בנוגע לזהות הרוצח. להפתעתי ולגנותו של הסרט, צדקתי בניחוש, באופן מסוים, כי אפשר לראות את זה מגיע מקילומטרים ולא יודע איך להסביר את זה. אולי יותר מדי סרטים הפכו את העניין לתחושה שהתגנבה לי אל הקרביים הלא מבותרות שלי, על מנת לומר לעצמי שזה האיש, אשר עוטה את מסיכת גוסטפייס. מעבר לכך, מעבר לעניין בנוגע לזהות הרוצח והמתח שנבנה, הסרט התנהל היטב, בלי הפתעות, כאמור, אבל עם המון עניין.

אחרי שסיימתי אתו, חשבתי עליו וגם לקראת סופו, הבנתי שאני פחות אוהב את מה שראיתי בלא מעט מקומות. הוא מצד אחד לא שומר על הומור כמו בסרטים של ווס קרייבן המנוח, שקיבל שם קצת הומאז'ים והקדשות, שעבורי מעולם לא היה מצרך נדרש בסרטי אימה סלאשריים. מצד שני, הוא מגחיך את עצמו בכל נושא המוטיבציה של הרוצח ומגיע למחוזות שמערבבים בין פארודיה על עצמו ובין הומאז'ים ומודעות עצמית שהיא בשיאה.

יש איזו תנועת ריקוול ומטא בהוליווד של השנים האחרונות. סרטים ישנים שמגיעים לחבר בין דור העבר, שגדל עליהם ולהעביר את הלפיד, ביחד עמם, אל הדור הצעיר. הן בכל הנוגע לשחקנים, לעלילה וכמובן הכי חשוב לצופים - ריקוול. מטא, לפי מה שאני מצליח להבין, מדבר על כל עניין המודעות העצמית של הסרט לעצמו ולעצם קיומו, אבל במטריקס החדש זה לא עבד, כאן זה גם מרגיש מאולץ, כפוי ודי מביך. נראה שהוליווד לעיתים לא מאמינה שהיא צריכה לייצר תכנים חדשים בכל מיני ז'אנרים ותתי ז'אנרים ולכן היא נסמכת על ישן וחוטים שקושרים אותו לחדש, כדי לייצר המשכיות אפילו אחרי עשורים של חוסר רלוונטיות.

התחלתי עם הנאה, המשכתי מסוקרן וסיימתי עם טעם חמוץ, כמעט מקולקל. החוויה נותרה, העניין נשאר, האימה לא קיימת. ההומור הומר בהערצה עצמית, גרוטסקית ולעיתים מגוחכת ומביכה. אולי יש לו טיפה יותר זכות קיום מהניסיון הקלוש של האחות וואשאבסקי להגחיך את עצמה, בגלל טיב הז'אנר (אימה על מצע קומי-סרקסטי-פארודי כמעט), אבל איכשהו אני מרגיש שאף אחד לא היה מת מעצב או צער אם היה מפספס או לא רואה את זה.

באמת שמעריצים בלבד אולי יהיו קהל יעד נלהב, חובבי אימה כבר יעריכו פחות ואין מה לדבר על קהל נרחב, כי זה מתחיל להיות כמעט נישתי.
  לפני 3 חודשים
בצל הירח (2019)
מותחן מדע בידיוני לא איכותי מספיק.אומנם יש כאן רעיון מעניין שמבינים אותו לקראת הסוף, אבל הדרך לשם די צולעת, לא מספיק אינטנסיבית ורצופה בפרקי גארבג' טיים. בלש בפילדלפיה של 1988 מתחקה אחר רוצחת מיסתורית. מסתבר שמדובר בנוסעת בזמן שמגיחה במחזוריות של כל 9 שנים ומבצעת את זממה. החקירה שלו אודותיה ולגבי מניעיה והמפגשים התקופתיים של שניהם, הם שלב לקראת הגילוי המדהים בסיום שישאיר אותנו עם פה פעור. קיצור הסרט בכעשרים דקות היה עושה איתו חסד. ציון 6.5.
  לפני 3 חודשים
ויואריום (2019)
ברור שיש בו ביקורת נוקבת, אך לא ממש ברור על מה ולמרות שאייזנברג ופוטס מצליחים להחזיק את הסרט ברמה גבוהה עם משחק איכותי ולמרות שההתחלה של הסרט מבטיחה, באיזשהו שלב נראה שהכל מתפספס, הסיפור, הפואנטה שלו, המשחק וגם השעתיים שבזבזנו בשביל לראות משהו עם פואנטה לא כל כך ברורה.
בתור סרט הוא מעניין אבל הוא משאיר חור יותר מידי גדול בשביל שנהנה ממנו או שניתן לו ציון גבוה.

5.5/10
  לפני 3 חודשים
בית הסיוטים (2020)
סרט אימה עם רעיון טוב וביצוע טוב לפרקים, בסך הכל מצליח להחזיק את הצופה בעניין ברוב חלקי הסרט ומצד שני לא מרגיש כמו סרט שנזכור אותו עוד שנה מהצפייה, בסך הכל עוד אחד לאוסף סרטי האימה.

6/10
  לפני 3 חודשים
היתומה (2009)
הכל שאלה של רמת ציפיות ויחסיות. הסרט הזה הוא קצת מעל הממוצע בז'אנר הזה וזה מספיק. הציר המרכזי בעלילה הוא בנאלי אבל "הבשר" שמכניסים פנימה הוא די עסיסי. הסיפור מתפתח יפה וכמעט ללא רגעי סרק ומריחות למרות שמדובר על סרט שאורכו קרוב לשעתיים. לסיכום: לא מבריק ולא יצירת מופת אך בהחלט טוב.
  לפני 3 חודשים
האיש הריק (2020)
פחות סרט אימה, הרבה יותר מותחן ומיסתורין, אבל סרט שמצליח לרתק ולהדביק את הצופה לכיסא ללא יותר מידי פזילות לכיוון הטלפון הנייד וזה אומר הרבה בתקופה הזאת.
הטוויסט בעלילה לטעמי די צפוי, אבל למרות זאת זה לא פוגם הרבה בסרט.
7/10.
  לפני 4 חודשים
האיש הריק (2020)
וואו...איזה מיינדפאק מטורף. זה סרט שמתגלגל מהמלצות של מבקרים וקהל חובבי סרטי אימה, כי אחרת אין מצב שהייתי שומע עליו או צופה בו. לא כולם אהבו, לא כולם התחברו ואפשר להבין באמת את כל הדעות. אני חושב שהוא הולך לקבל מעמד של סרט קאלט, בערך כמו מה שהוא מציג בתוכן שלו.

קשה לתאר אותו, כפי שקשה לגיבור הראשי לקבל את הקונספט של האנשים המוזרים שאחריהם הוא מנסה להתחקות. הסיפור מסביב לסרט הוא לא פחות מעניין מהסרט עצמו ועל זה כמעט מדברים בכל אחת ואחת מהביקורות ששמעתי או קראתי עליו.

דיוויד פריור, הבמאי של הסרט ואדם שעבד צמוד עם דיוויד פינצ'ר האגד, קיבל הזדמנות חד פעמית כמעט, להגשים את החזון שלו בסרט אימה מבוסס קומיקס מלפני עשור או קצת יותר. הוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים והתחיל לעבוד על סרט אימה באורך שעובר את השעתיים.

אבל אז הגיעו דיסני וקנו את פוקס, שנתנו את הצ'אנס לפריור. ואז הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים עוד קצת (כמה שהיא שינתה את המאזן בעולם הקולנוע, הבלאדי קורונה הזו) ובסופו של דבר הסרט יצא להפצות מצומצמות והיישר את שירותי הסטרימינג, כאשר אף אחד כבר לא מאמין בחזון ורק רוצים לשחרר את הסרט, עתיר התקציב באופן מפתיע הזה.

מעבר לכך שמדובר בסיפור מסגרת די רגיל ולינארי, אם אפשר לומר ככה על סרט אימה, מסוגו של "הצלצול" שמצלצל לי מוכר, הצלילה פנימה והמעטפת לסיפור עצמו מעבירים עור ברווז. יש משהו שמאוד שובה בבימוי של פריור. הוא שואב לסרט, הוא משקיע במעברים, הוא משקיע בוויזואליות וביצירת האווירה, כמו שלא נראה זמן רב בסרטי אימה.

נכון, הוא קצת מפוזר בכל מיני מקומות וקצת חסר יחודיות במקומות אחרים והסיפור, המוטיבציות והסאבטקסטים הכלליים לא תמיד מתיישבים היטב או מובנים עד הסוף, אבל מדובר באחד מסרטי האימה המיוחדים והמטרידים שנראו בשנים האחרונות מבלי להיכנס לספויילרים וגם מבלי שהבמאי ילביש ג'אמפ סקיירז זולים בכל מיני מקומות...

הוא גורם לחשוב, להירתע, להגיב...פשוט להגיב לסרט כפי שדמויות בסרט מגיבות לדמויות אחרות. ברקיעות. בצעדים. באימה....אהבתי מאוד ומדובר באחד מסרטי האימה הטובים שראיתי ונשאבתי אליהם בשנים האחרונות ומודה...הייתה ירידה בספירה של אלו. ירידה דרסטית, אבל כאשר אני שומע או מקבל המלצה, אני מעבר הלאה....

חובבי האימה שביניכם כנראה כבר מכירים או הכירו ואם לא...הגיע הזמן.
  לפני 4 חודשים
גופרית (2016)
חזק! מי שסובל מקיבה רגישה אז הסרט לא בשבילו. לא מעט סצינות קשות והציר המרכזי בסיפור הוא פרברטי לחלוטין. מקצועית, עומד באתגר הכי חשוב שזה לעניין ולרתק את הצופה למסך מהרגע הראשון ועד האחרון.כשמדובר בסרט מאוד ארוך, מדובר במשימה עוד יותר קשה. עלילה שמתחלקת ל 4 אפיזודות לא לפי ציר הזמן הכרונולוגי, כאשר תוך כדי צפייה הדברים מתחברים ומבינים את ההקשר.הקונספט הזה הוא לא חדש והיתרון בו אפקט ההפתעה, שקיים פחות כאשר נעים לינארית לפי סדר ההתרחשויות. המסר הוא חד ושם את אנשי הדת על המוקד. פרשנות מעוותת של כתבי הקודש יכולה להוביל למעשים מזעזעים.אנשים שנושאים את שם האל לשווא בעודם מבצעים חטאים נוראיים. זאת השורה התחתונה.
  לפני 4 חודשים
אמא'לה (2020)
מותחן מעניין מאוד בכיכובה של שרה פולסן, נערה מתבגרת חולנית מאוד מגלה שהיא לא באמת חולנית וזאת שגורמת לה לחשוב כך היא בעצם זאת שאמורה לשמור עליה הכי הרבה - אמא שלה.
הסרט מעניין ומותח ולמרות כמה פאשלות תסריטאיות פה ושם הוא מצליח לרתק לכל אורכו ובהחלט שווה צפייה.

זה מבוסס על התופעה "תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח" שבה אדם גורם לאדם אחר קרוב אליו להיות חולה על מנת לקבל אהדה וסימפטיה.

בקיצור, אחלה סרט ושווה צפייה.
7/10
  לפני 5 חודשים
The Dare (2019)
סרט שמתחיל עם פוטנציאל נחמד לכיוון מחוזות "המסור" אבל ככל שעובר הזמן, כמו בשעון חול, הגרגירים יורדים וכך גם הציון.
את הטוויסט עוד אפשר לקבל בסלחנות (למרות שהוא די טיפשי), אבל מה שקורה לאחר מכן מרגיש כמו בזבוז זמן לא מוצלח של התסריטאים/במאי.
ז'אנר האימה לא מלא בסרטים ממש טובים, אבל כן מלא בסרטים יותר איכותיים מזה.
  לפני 7 חודשים
על החגים ועל המוות (2019)
אף אחד שראה את הטריילר או הציונים או הקאסט או משהו...לא באמת ציפה ליצירת מופת או משהו שקרוב לזה.

הסרט הזה יצא מפס הייצור וקיבל אוטומטית חותמת "בינוני" וחבל שכך, הרעיון שלו די טוב עד שלב מסוים שאני לא אפרט כדי לא לעשות ספויילרים, אבל אם היו אנשי צוות (במאים/תסריטאים) קצת יותר טובים ומקוריים הם היו יכולים להביא את הסרט הזה למשהו הרבה יותר טוב במקום להסתפק בעוד סרט אימה בינוני שכל חובב אימה ראה עשרות כאלה בעבר.

5.5/10, הציון שלו בImdb קצת יותר קטל עם 3.4, אני לא חושב שזה היה עד כדי כך רע, אבל זה בטח לא היה טוב.
  לפני 7 חודשים
הבן שלי (2021)
מעניין אם ומתי הסרט הזה יגיע לאיזו שהיא פלטפורמה מקומית. ג'יימס מק'אבוי הוא כבר מזמן נכס צאן ברזל סקוטי. גארי לואיס הוא אגדה וקלייר פוי בונה את עצמה, אבל היא לא סקוטית, ככה שהיא יכולה לספק משחק בינוני ולהתחמק מזה איכשהו. אם עד עכשיו רציתם לטייל בסקוטלנד אי פעם, תחשבו שאחרי הסרט הזה, בלי קשר לעלילה המזעזעת, ייתכן והחשק הזה יקפוץ עליכם שוב.

האינסטינקט ההורי שלי עשה את שלו במהלך חלקים מסוימים מהסרט ואשתי גם קצת קיללה, אבל הסרט הזה לוקח את הפחדים הגדולים ביותר שלנו בתור הורים ומניח שם. איך שלא תהפכו אותו מבחינה תסריטאית, מתח וביצוע של השחקנים, החרדה שם, מונחת אל מול עיניכם. תעשו איתה מה שאתם רוצים ותגבו באוזלת יד משטרתית וכל מיני חורים לא ברורים בעלילה, בנוגע לעובדות הללו. זה לא גורע מאומה.

ילד בן 7 נעלם. הוריו מחפשים אחריו בתחילה בעזרת כוחות המשטרה ואז, כמו בכל סרט קולנוע טוב, שחייב להעצים את אלמנט המתח, הם עושים זאת בעצמם. בין לבין המחלוקות בין הזוג הגרוש, בנוגע לגירושים ולכיוונים שכל אחד מבני הזוג לקח לעצמו, עולים וצפים אל מעל פני השטח כאשר מטרת העל נותרה למצוא את הבן האובד ולהשיבו הביתה.

הוא מתחיל בתור סרט דרמה ולאט ובזהירות הוא הולך ומשנה את עורו, משכלל את הז'אנר ועובד בזהירות, כמו זיקית בין צבעים, אל הז'אנר הבא ועושה עבודה טובה בכל אחד ואחד מהם, בעיקר בזכות משחק נהדר של קלייר פוי ובעיקר של השחקן הראשי וזה שלא ברור מתי יתחיל להרים את עצמו מבחינת סרטים וקילוגרמים של זהב - ג'יימס מק'אבוי.

מותח, מציף, מרתק ומעניין. לא יצירת מופת ולא משהו שלא ראינו בכל מיני סוגים של הז'אנרים המוצגים בסרט, אבל בהחלט סרט אפקטיבי, שאם תרצו או לא, שואב אתכם אחריו בעזרת עלילה מרתקת ולא מעט רגעי מתח נפלאים. חפשו אותו.....
  לפני 7 חודשים
בסוד הדבר (2014)
שווה צפייה ולו בגלל העובדה שבמשך 85 דקות כמעט ואין רגע אחד מיותר. נכון שהסרט לא מתעלה לרמות הגבוהות ביותר אבל הוא מספיק טוב. חקירת פרשת חטיפה של ילדה קטנה מתבצעת על ידי שוטרת שחקרה פרשה זהה 7 שנים קודם לכן, שבעטיה שתי ילדות בנות 11 הורשעו בחטיפה והריגה של תינוקת. כיום אותן שתי ילדות הן בנות 18 לאחר שהשתחררו מהכלא ושתיהן חשודות במקרה החטיפה החדש. לכל אחת בעיה עיקרית משלה שאיתה נאלצת להתמודד ומשפיעה על חייה. האחת חרדתית והשנייה סובלת מעודף משקל. הן מאשימות אחת את השנייה במה שקרה בעבר ותוך כדי פלאשבקים אנו נחשפים להשתלשלות העניינים של מקרה החטיפה הקודם, במקביל לחקירה העכשווית. אימה של אחת הנערות גם משחקת תפקיד חשוב בסיפור. ככל שאנו מתקרבים לסוף, התמונה מתבהרת והיא לא פשוטה. המתח נבנה נכון עד החלק האחרון שהוא מטלטל.
  לפני 7 חודשים
נערות אבודות (2020)
החשיבות כאן היא בעצם העלאת נושא מהותי שטוב שמציפים אותו. יחס המשטרה אל החלשים בחברה והמוטיבציה שלה להעניק משירותיה למי שנמצאים בתחתית הסולם. זה קורה בארצות הברית כמו שזה קורה בישראל וכנראה בכל מקום. מרי גילברט היא אישה קשת יום, שגידלה לבדה 3 בנות ולא היתה אמא מושלמת בלשון המעטה. אחת מהן שעבדה בזנות נעלמת. המשטרה ובאופן ספציפי המפכ"ל שהוא לקראת פרישה לפנסיה, מתמנה לחקור את המקרה, אבל מתרשל ולא עושה את מה שמצופה ממנו. מרי מתחילה חקירה עצמאית ובמקביל היא מארגנת מפגש תמיכה של משפחות המורכבות מאימהות ואחיות, שבנותיהן גם עסקו בזנות ונעלמו. בסופו של דבר, הלחץ שלה על המפכ"ל יתחיל להזיז דברים. מדובר על סיפור אמיתי ובסוף אנחנו נחשפים לעובדות נוספות בקשר למשפחה שיקרו בעתיד. רק על זה היה אפשר לעשות סרט נוסף. בשורה התחתונה מדובר על יצירה ממוצעת, לא יותר ולא פחות מזה.
  לפני 8 חודשים
עד התביעה (1957)
כמו שכתב Blondie לפני כמעט עשר שנים לפניי, גם עכשיו זה רלוונטי. עומד במבחן הזמן, מרתק ומטלטל בו זמנית. הסרטים שהמציאו את מותחני הדרמה המשפטית. משחק משובח ובימוי מופלא של בילי ויילדר. ברט שנשען בכל הכוח על המתח שבו, על הפלאשבקים שלו ועל איכות המשחק של המשתתפים בו. הפריסה של ההכנה לדרמה המשפטית מופלאה ומרתקת וכל שלב שאחריה, כפי שגם התפעם ידידי ה-Dude (בביקורת מתחת), פשוט הולך ומשביח את הסרט עצמו, בדיוק שחשבתם שהוא כבר הגיע לשיא שלו.

סיפור מתח מאת אגתה כריסטי שכיום לא יודעים לייצר סרטים ברמה הזו. משחק משובח ואין דקה אחת בסרט שאתם תרצו שתתחלף בזו שאחריה, או אולי דווקא כן. אתם לא תצליחו לדעת מה האמת עד לרגע האחרון וגם לא תראו את זה מגיע מקילומטר, גם כאשר הטוויסט יכה בפניכם. אין דברים כאלו היום וכל כך חבל, שגם כאשר אתם חוזים באחד הסרטים שהמציאו וחידשו את המונח "טוויסט" אתם חשים כי הוא כה רלוונטי, על אף התקופה, על אף השפה והסגנון, הכל ישן ומיושן ועדיין כל כך מרתק ורלוונטי.

משחק מושלם באמת של טיירון פאואר, מרלן דיטריך, וצ'ארלס לוטון, שהאינטראקציה שלו עם אלזה לנצ'סטר, לא רק מוסיפה מימד קומי וסרקסטי, אלא מדגימה כימיה מופלאה בין שני שחקנים נפלאים ומיומנים. יש בסרט הזה באמת הכל. דרמה ומתח בשפע, ערימות של הפוגות קומיות ומשחק ובימוי פשוט מושלמים.

אחד הסרטים הטובים שראיתי בשנים האחרונות והוא לא מהשנים האחרונות...עשו לעצמכם טובה ובלי קשר לצבע, תקופה וז'אנר...פשוט תראו את אחד הסרטים הטובים בהיסטוריה של הקולנוע.
  לפני 8 חודשים
הבלדה על באסטר סקראגס (2018)
ניסיון מעניין. מקבץ של 6 סיפורים ללא קשר ביניהם. המכנה המשותף היחיד הוא הזמן והמקום, שזה המאה ה-19 ברחבי ארצות הברית. חוץ מזה, לכל סיפור סגנון ואופי משלו ולחלק אין גם שורה תחתונה. יש אפיזודות יותר מעניינות ויש כאלו שפחות. חלקן אלימות והאחרות נושאות אופי דרמתי. מספר שחקנים מוכרים ובכירים שנוטלים חלק הם בהחלט תופסת נחמדה, גם אם לא ניתן לומר שהם אלו שמשדרגים את הסרט. בשורה תחתונה, מוצר לא שיגרתי ומרענן. ציון 7.5.
  לפני 8 חודשים
סרטים בקולנוע
כלב מי שמנגן 2, אמה, הזאב והאריה הגדול, אפריקה, הורסת בלי חשבון, החיים המחשמלים של לואי וויין, משחקת באש, שדה פרג, איפה אנה פרנק, דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף, האיש שלא היה, קולות רקע, קיארה, גלגל המזלות, השורד, משחק המלכים, נקמה ללא מעצורים, סאמרלנד, שרלוט, הכול בכל מקום בבת אחת, מלך הצפון, משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק, איינבו ושומרי הג'ונגל, האמיצות, חיות הפלא: הסודות של דמבלדור, שלוש קומות, אבו עומאר, אבן המים הקסומה, אימהות מקבילות, איקס, אמבולנס, הבריחה מפרטוריה, הסיפור שלנו, לב של אש, סוניק 2 הסרט, שאיפה לחיים, הטוב עוד לפנינו, מורביוס, סיראנו, אל תחכי לי, בחורה נחמדה שכמוך, הועידה, הנהגת של מר יוסוקה, העיר האבודה, נשים מתות מהלכות, עם חברים כאלה..., מים עמוקים, 100% זאב, אלה בלה בינגו, ארבעה ימים טובים, התלבושת
בקרוב בקולנוע
אייפל, בת המלך, גברת האריס נוסעת לפריז, אחוזת דאונטון: עידן חדש, שעת נקמה, מערבולת, רדופה, יום האם, אהבה בשחקים: מאווריק, קדימה, קדימה, ליגת סופר-פטס, הבורגרים של בוב - הסרט, התחרות הרשמית, שלום ולא להתראות, טווח אפס, עולם היורה: עולם חדש, סופרנובה, האדם הגרוע בעולם, לעבור לגור עם הבת שלי, משני צידי החוק, שיעורים בפרסית, שנות-אור, פינגווין בלום, בוטיק פריז, בלאק-פון, אלביס, הכל עבר בשלום, הפנתר השחור 2: וואקנדה לנצח, תור: אהבה ורעם, שירת סרטני הנהר, רכבת הקליע, Nope, אדם השחור, חיה, Salem's Lot, כרטיס לגן עדן, אל תדאגי יקירתי, ספיידרמן: ממד העכביש 2, החתול של שרק: משאלה אחת ודי, האלווין סוף, הפלאש, משחק הניצודים, אווטאר: דרכם של המים, אקוומן 2 הממלכה האבודה, מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם, ג'ון וויק: פרק 4, שומרי הגלקסיה: חלק 3, רובוטריקים: עליית החיות, משימה בלתי אפשרית 7

TOP 500
סטטיסטיקות
28,916 סרטים, 3,035 סדרות, 7,171 עונות, 121,449 פרקים, 400,875 אישים, 593,394 משתמשים, 267,334 הודעות, 29,040 ביקורות, 99,947 תמונות, 7,222 וידאו
מידע כללי ועמודים נוספים
שפה
סרטים © 2022