סרט במתנה!צפייה ישירהסרטים בקולנועבקרוב בקולנועבתי קולנועטריילרים חדשיםחדשותמצא לי סרטביקורות
סרטים
בתי קולנוע
צפייה ישירה
חדשות
טריילרים
סדרות
קהילות
התוכן שלי
נוספים
התחבר
חדש בקולנוע
עיון בביקורותתוצאות 1 - 20 מתוך 1,000
נוסף לאחרונה
מילת חיפוש
דירוג
שנת יציאה:
  עד  
לילה ברכבת התחתית (2008)
סרט אימה טוב אבל קצת מוגזם ויותר מידי נוטה לכיוון ה"גור" וחבל שכך.
הסיפור מעניין, השחקנים טובים, בעיקר ברדלי קופר וויני ג'ונס אבל ההתעקשות המיותרת על סצנות מבחילות, על דם מתעופף ועל סוף קצת מוקצן מורידים לסרט, אם היו משקיעים קצת יותר במתח וקצת פחות בדם ואיברים עפים היו כנראה מצליחים ליצור משהו אפילו יותר מוצלח.

בסך הכל לא רע בשביל חובבי האימה.
6.5/10
  לפני שבועיים
הבית שג'ק בנה (2018)
הוא חוזר. חמש שנים אחרי שני חלקיה של "נימפומנית", לארס פון טרייר חזר לזעזע את עוקביו בפסטיבל קאן של לפני שנתיים וגרם, כדרך הקודש, לחלק מסוים ולא מבוטל מהצופים לברוח מהקרנת הסרט שלו, לאחר שראו שם.......ובכן, מה לא? היוצר השנוי במחלוקת עם עוד פרק בדברי הימים שלו ולאחר שיצא בהצהרות שגרמו לאשכים ולקיבות של מעריציו להשלים את הפעולות מסרטיו, הפעם הוא מעלה את הרף של הקיצוניות הקולנועית למקומות נוספים, שאולי עדיין לא ביקר שם.

כרגיל, סרט מאוד גראפי, אשר מתאר את קורותיו ועלילותיו של רוצח סדרתי חולני ומחלק לפרקים את הנקודות המשמעותיות בחייו בתור רוצח. שונא נשים, חיות וטף. מה שתגידו נכון והוא מגבה זאת, עם יצירתיות כמעט אגבית ועם מיטב הכלים הקולנועיים העומדים לרשותו וגם עם לא מעט שמות גדולים, שמסכימים להפציע לתפקידים קטנים, כמו אומה טרומן למשל.

הקולנוע של פון טרייר לעולם לא היה ולא יהיה משעמם, אבל הוא בהחלט יודע מתי הוא רוצה לטרחן ומתי הוא רוצה לגרום לכם לברוח מהמקומות הנוחים שלכם ובהחלט כאן הוא מושך את הסבלנות של הצופים אל על. ישנם רגעים של הברקה חזותית ואפילו תסריטאית, אבל הם מועטים והולכים לאיבוד בין שלל דברי להג ותיאורים שמנסים להעשיר לפעמים ולהרדים בלא מעט פעמים אחרות.

סתם חשבתם שאתם הולכים לראות סרט אימה עם מאט דילון ואומה טורמן ואז קפץ לו השם של פון טרייר, עשה רוורס, נתקע בסלע והתהפך 59 פעמים באוויר, התרסק על הראש, שבר את המפרקת ודימם מהאף, שהגיע עד לנהר והטביע את הקורבן, עד שראותיו הוצפו והוא לא יכול היה לנשום יותר.

פון טרייר, על אף אמירותיו, הוא יוצר מרתק וגם הסרט הזה מנסה להתבלט בזכות היכולות הקולנועיות שלו ונופל לא פעם בגלל הקיצוניות, היהירות והרצון שלו שננסה לשמוע את קולו מבעד לחליפת הרוצח הסדרתי המענה, המעונה ששוחט ללא הפסקה, ללא סיבה אמיתית ולוקה ב-OCD שרק גורם לו להתנהג בצורה יותר ויותר קיצונית. זה היה יכול להיות סרט על דרכו של משוגע, אבל הסטיות הבלתי נגמרות, האלימות הדווקאית והמכוונת מדי והמסע המעייף של השעתיים וחצי, קצת עייפו ולקראת הסוף קצת נמאסו.


חזור אלינו עם קצת פחות שיגעון וקצת יותר פון טרייר של עשור ומעלה אחורה.
  לפני 3 שבועות
אפליקציה סוף (2019)
הסרט מאוד משעמם. בהתחלה הכיוון טוב: יש אפליקציה שמורידים והיא קובעת לך כמה זמן תחייה, נשמע מעולה. ההמשך לכך, שד שתוקף אותך בגלל האפליקציה זה כבר ממש טיפשי ומשעמם. בסוף הסרט היה קצת עניין ובגלל זה אתן כוכב לסרט ולא חצי כוכב. *מאוד* לא מומלץ. בנוסף, השחקן ג'ורדן קאלווי לא סתם מוכר לכם.. הוא שיחק ב"לא מדהימה" (סדרה די נוסטלגית) יחד עם אמה רוברטס.
  לפני חודש
כלתו של פרנקנשטיין (1935)
בפסגת הז'אנר ממש בראש ההר הסרט הזה לוקח את התואר לדעתי של אחד הסיקוולים הטובים ביותר שנעשו, התמצית וכל העשייה היא ממש אגדית וייחודית ואפילו אייקונית (לטוב ולרע), אך השפעתו גדולה ומיוחדת מזה לעומת המון סרטי המשך מסוג החוויות שאתה נודד בזכרון רחוק אל הילדות ואפילו שואל את עצמך: "לא ראיתי את הסרט הזה או חלק ממנו מתישהו?"

סינמטוגרפיה מרשימה לאותה תקופה ולוקיישנים, דמויות מרתקות מאוד יחסית לציפיותי, עלילה מקורית, סוחפת וצוות שחקנים מצויין ובוריס קרלוף שמעל הכל חוקק בתודעה את דמותו שזו דמות שבמידה מסויימת כתבה את ההיסטוריה בז'אנר אבל במיוחד כשמתכוונים לסרט המשך זה וגם פס-קול שתורם לאווירה מוגברת.

ציון סופי: 7 וחצי מתוך 10 (עם נטייה ל-8)
לטעמי אחת הקלאסיקות.
  לפני חודש
קופסת הציפורים (2018)
נכון, "מקום שקט" יצא כחצי שנה לפניו ונכון, שהחלוקה לחובבי הסרט הזה הולכת בין אוהבים ושונאים, אבל "קופסת הציפורים" הוא פשוט נפלא, גם אם הוא סובל מלא מעט בעיות, שפשוט מטושטשות בצורה מסוימת מהמסך, נוכח העובדה שהסרט הזה ממגנט ולא מאפשר לצופה לקחת רגע אחד להתחיל לחשב את הבעיות וכמה אפשר היה לשפר אותן.

התיישבתי לצפות בסרט הזה בסביבות השעה 00:00 בליל אמש ואמרתי לעצמי שאני אצפה בחצי שעה או שעה ואז למיטה.....שעתיים מאוחר יותר, כמעט בלי עצירות. סיימתי.
היה טוב. מותח, מרתק והפלאפון לא היה בקרבת מקום בכלל (רק אולי בשביל להגביר ולהנמיך את הווליום). מה זה אומר מבחינת הסרט? עשה את העבודה שלו ומצוין. אי אפשר היה לעזוב אותו ומבחינתי זה ניצחון ענק לסרט.

כן, יש שם המון עובדות שלא היו יכולות להתקיים במציאות, אבל במיוחד בעידן שמרגיש קצת כאילו נכרת מתוך תסריט בלהות, פוסט אפוקליפסה היא מנת חלקנו וקונספט מסוג זה שובה, גם אם פוספס באופן אישי, במשך כמעט שנה.

חסר עוד קוף אחד בשביל שאפשר יהיה להשלים את התמונה - לא מדבר ("מקום שקט"), לא רואה ("קופסת הציפורים") ורק ההוא שלא שומע עוד לא הגיע (אלא אם כן שכחתי או פספסתי משהו...מוזמנים לתזכר אותי...) ואכן הסרט הזה משתייך לז'אנר מתח-אימה (ממש מעט) פוסט אפוקליפטי המבוסס על אחד מהחושים וזה יוצר עניין גדול, מתח ומשיכה חזקה לסרט.

בולוק מגלמת את מלורי, אישה שמנסה להעביר את ילדיה לאורך נהר, על מנת להגיע לגאולה בעידן שבו מבט בישות מסוימת גורמת לבן אדם להתאבד. נשמע מטומטם? אולי, עובד? בטח. הסרט מתחיל בנקודה הקרובה לסיומו ואז חוזר לאחור בזמן, בשביל ללמד על המסע שעברה דמותה של בולוק, בכדי להגיע לאן שהיא הגיעה...

חורים בעלילה? כן, דמויות שכמעט ולא מתפתחות - נכון מאוד (ועדיין זה סוג של אימה, דמויות כמעט ולא מתפתחות, אם משמידים את רובן בזו אחר זו) ועלילה שמרביתה ידועה מראש. כן! אז למה בעצם זה כל כך טוב?

אולי בגלל שאין רגע לנוח, אולי בגלל שמדובר בסרט שכמו "מקום שקט" שם את המשפחה על המוקד, החרדות מאיומים לא מוכרים וכאלו שאי אפשר להתמודד איתם ואולי אנחנו הולכים אליהם עם עיניים עצומות, באופן כמעט מודע, בשביל לשרוד. הסרט הזה מעורר המון רגשות, המון מתח והוא בכלל סרט שאי אפשר לוותר עליו, לחובבי הז'אנר וחובבי סנדרה בולוק שמפליאה במשחק נהדר, גם אם לעיתים קבוע ובנאלי - היא נהדרת.

לצידה של בולוק קאסט עצום שכולל את ג'ון מלקוביץ', טראוונטה רודס ("אור ירח"), שרה פולסון ("אימה אמריקאית"), דניאל מקדונלד ("פאטי קייקס"), רוזה סלזאר "אליטה: מלאך קרב"), ליל רל האוורי ("תברח") וטום הולנדר ("שודדי הקאריביים: סוף העולם") - כולם בתפקידים קטנים כאלו ואחרים ומהווים צוות משלים מצוין, גם אם כזה שלעיתים מרגיש גנרי מדי, התוצאה הסופית לא משתנה.

מומלץ לא לפספס את הסרט הזה. הוא יצר הייפ, הקים לעצמו המון אוהבים ושונאים, אבל הוא באמת סרט טוב, שפשוט שווה לראות.
7.5
  לפני חודשיים
סיפורים מפחידים שמספרים בחשיכה (2019)
עם שם ארוך כמו של הסרט הזה, לא יכולתי לוותר על בדיקת העניין. החיבה של במאים ויוצרים קולנועיים לסיפורי אימה, ששמים במרכזם חבורת ילדים דחויים, הפכה להיות התעסקות מרכזית בשנים האחרונות בז'אנר. גם הסרט הזה מרגיש בכל כך הרבה שלבים כמו IT שנותר רק לתהות בנוגע למקוריות שלו. דווקא הסרט הזה מתבסס על ספר, בעל אותו השם ומרחיב את הסיפור של הספר בהצלחה מרובה.

סטלה וחבריה החנונים פוגשים עוד אאוטסיידר וחוברים לטיול בבית רדוף וישן, שטומן בחובו ספר וסיפור מפחיד, שכמובן יחזור לרדוף אותם בהמשך. אנדרה אוברדל (״צייד הטרולים״, ״הנתיחה של האלמונית״) מלקט מספר סוגים של מפלצות, ממש כמו ב-IT, אשר מייצגות את פחדיהם של הילדים ומייצר חוט מקשר בין כולן, על מנת לא ליצור סתם אסופה גנרית של הפחדות ולמרות לא מעט ביקורות שטענו שהסרט כושל בלהפחיד, הבמאי הנורווגי בונה את המתח היטב ומעיק מאוד על הנשמה, עד שהוא מוציא הכל החוצה.

זה עובד הרבה יותר טוב בתחילת ואמצע הסרט ולקראת הסוף קצת נשחק, אבל הסיפור וקטעי ההפחדה, בסך הכל משביעי רצון ומצאתי את עצמי לא פעם מתכווץ עד הרגע שלו אני מצפה להיבהל במידת מה. סיפור עלילתו של הסרט גם כן מוצלח למדי וגם הסאבטקסט שלו, על ניקסון ושליחת טובי הילדים של אמריקה למלחמת וויטנאם עובד במידת מה.

יש לסרט הזה גם איכויות וגם תפניות עלילתיות המזכירות איזה מיקס שבין עלילת "הצלצול" לזו של "זה" וקאסט מוצלח למדי, המיוצג על ידי דין נוריס ("שובר שורות") וגיל בלאוס ("אלי מקביל" ו"חומות של תקווה") שמעטרים את הקאסט בחלק המבוגר שלו ואילו זואי מרגרט קולטי שכבר הוכיחה את יכולות המשחק שלה בזמן הקצר בתור שחקנית ("תמונה משפחתית" ו"סקין" הארוך) מובילה קאסט צעיר ומוצלח (בעיקר גבריאל ראש) לסרט עבור בני נוער ולא רק. כנראה שלא תפחדו ממש הרבה, אבל תקבלו בידור טוב למשך שעה וארבעים ומה צריך יותר מזה? בינינו.....
  לפני חודשיים
תיק 39 (2009)
תמיד נחמד להיתקל בסרטי אימה / מתח מהעבר שעדיין לא ראיתי והם גם טובים.
הסרט לא כל כך מפתיע לדעתי אבל עדיין מצליח לסקרן ולמתוח את הצופה, זלווגר לא רעה בכלל וגם הילדה עצמה ג'ודל פרלנד משחקת טוב (כבר מתחילה להיות מקושרת ללא מעט סרטי אימה כמו האיש הגבוה וסיילנט היל)

הסרט עצמו לא מכיל יותר מידי מקרי אימה והוא בעיקר מותחן, אבל כזה שלגמרי כדאי לראות.

7/10
  לפני חודשיים
השקט (2018)
סרט מתח עוצמתי ביותר. פועל על אותו הרעיון של הסרט "מקום שקט", שבו יצורים מסוכנים מגיעים והורגים אנשים על פי שמיעה. ההבדל בין הסרט הזה לבין "מקום שקט" הוא לגמרי העומק שהוסיפו כאן: קודם כל שחקנים מעולים, תסריט מצוין, מציאות אפוקליפטית ודרמות שלא נגמרות. מצחיק לומר שאין רגע של שקט בסרט, אין רגע אחד ללא מתח. ממליץ מאוד לראות את הסרט וללא ספק מחכה לסרט המשך (במידה ויהיה, מקווה) טיפה התבאסתי מהסוף שהיה מאוד קצר וקליל לטעמי, אני חושב שהיה צריך להיות יותר עוצמתי ומרגש אבל זה לא מוריד משעה וחצי של מתח וטירוף. ד"א למי שלא שם לב, מירנדה אוטו (אאווין משר הטבעות) משחקת בסרט.
  לפני חודשיים
מידסומר (2019)
ראשית כל אפתח שבמקרה של שני סרטי האימה של ארי אסטר הייתי די קלולס, בכל הנוגע לאינפורמציה בנוגע לסרטים. ככה נהניתי מ"תורשתי" (ואף כתבתי עליו ביקורת מורחבת - https://www.sratim.co.il/viewnews.php?id=2536) ולמרות שהיה די בלתי אפשרי להתחמק מההייפ המטורף סביב הסרט הזה, הצלחתי לחמוק בין הטיפות. לא לקרוא (חוץ מכותרות), לא לשמוע ולא לראות....עד ש..עד שקורונה ונשארתי לבד בבית יום שלם והתחלתי בצהריים, סיימתי בשעת לילה.

ארי אסטר הוא תופעה, שייצרה שני סרטי קולנוע שמקבלים מעמד של פולחניים ושנויים במחלוקת במהירות מסחררת. "תורשתי" נכנס לקרביים ולפחדים העמוקים ביותר בלב והנשמה והסרט הזה....הוא, הוא....הוא משהו. אי אפשר להצביע עליו בדיוק ולומר באופן מובהק מה היתרונות ומה החסרונות, בצורה שלא תשתמע לשני פנים.

כלומר, היתרונות דווקא ברורים באור השמש השוודית, אבל החסרונות, מעורפלים משהו....זה סרט שמתיימר להיות סוג של אימה, אבל בתוך הז'אנר של האימה הוא טובע בין כאלו שרוצים להבהיל אותנו, להגעיל אותנו ולגרום לנו לשבת מוכנים לקפיצה הבאה. כאן זה משהו אחר, כי אם תחכו לאיזה קליימקס משוגע שכולל הבהלות והקפצות, תעברו הלאה, זה יצור כלאיים מעניין ומרתק, שמה שלא יאמרו עליו, אי אפשר להישאר אדישים אליו.

פתיחה של שעה שלמה ואינספור גישושים עד להגעה לאיזה שהוא תכלס והתכלס הזה נגמר לי בצהריים. עצרתי לענייני הילדים והמתנתי בסבלנות עד שכל הבית יעבור למצב דממה בשביל לראות את ההמשך ואיך שלחצתי play - בום, טראח! מה קרה? לא אגלה, כי ספויילר ענק יצוץ לו, אבל מה שחשוב הוא שהסרט מעלה הילוך ומתיימר לתת מענה לכל מחפשי הזוועות והוא עושה זאת בצורה הכי, הכי, הכי גראפית שאפשר.

טיול של חברים לשוודיה, חברה של אחד מהם משתחלת פנימה והמשך הסרט הוא טיפול בשוק, טיפול ליחסים, טיפול לאבל ובעיקר שינוי וכיפוף כמה מחוקי הז'אנר הקלאסי והמקובל כפי שאנחנו מכירים אותם כיום. סרט אימה באור יום שוודי?! מי שמע על דבר כזה? מסתבר שדווקא היה אחד כזה, עם אותו שם ועם התפתחות עלילתית זהה, אבל אסטר אורג, תופר ומחבר קצת אלמנטים מכל מיני ז'אנרים ויוצר יצירה יפיפייה, עוכרת שלווה ומרתקת, שאפילו הייתה אמורה להיות ארוכה יותר, אבל כמעט שלוש שעות לא היו מקובלות אצל המפיצים והוא נאלץ לקצר את כל העסק לשעתיים וחצי (קצת פחות בתכלס).

זה סרט שמתמקד ב-state of mind של בחורה ואלו שסביבה, החוויות שהיא חווה שהופכים בשלב מסוים למטאפיזיים ומאבדים קשר למציאות ואז מחברים אותה חזרה לשם. סינמטוגרפיה משכרת ומשחק יוצא דופן של פלורנס פיו - כוכבת על שרק מתחילה לבקוע מהגולם שלה וג'ק ריינור, שכל הסרט הזכיר לי גרסה רזה של סת' רוגן, בתפקיד עציץ אדיש ודושבאגי במיוחד. וויל פולטר הוא קישוט נהדר ואתנחתא קומית מופלאה והצוות, ההתמסרות והסרט הייחודי הזה מוכיחים שלמרות שאסטר חטא בזמן ארוך ואיבד המון המון אמינות בכל הנוגע לאימה קלאסית (זה יותר סוג של זוועתון, במלוא מובן הזוועה), מחזיר לסרט הרבה הרבה הרבה הרבה פסיכולוגיה, עומקים ורבדים, דרך מטאפורות ושלל מסרים תת הכרתיים והכרתיים, שצריך לשבת ולתת להשפעה של הסם הזה לפוג בשביל להתחיל ללקט אותם.

זו לא יצירה מושלמת, אבל היא ראויה כל כך לצפייה נוספת והבנה של עוד ועוד עומקים, אין לי מושג אם זה יקרה בגלגול הזה, אבל אסטר סטר לי ולרבים אחרים בפרצוף ברגע שהוא כתב וביים את פרי דימיונו וזה חתיכת דימיון עשיר ומשובח.
  לפני חודשיים
תברח (2017)
איזה סרט מגניב, ממש אהבתי, מיוחד מלחיץ ומצחיק.
  לפני 3 חודשים
בלתי נראה (2020)
אוי איזה סרט מגניב
ממש שווה לצפייה ואחלה שחקנים
  לפני 3 חודשים
משחקי ציד (2020)
השילוב המרשים של ג'ייסון בלום (תברח) ודיימון לינדלוף (השומרים) עושה את שלו בסרט מעניין, מלחיץ ובעיקר מהנה שמצליח להוסיף גם הומור ושחקנית ראשית מעניינת, עוטף הכל למתנה לחובבי האימה.

7/10

  לפני 3 חודשים
מתחת למים (2020)
לא שציפיתי להרבה, אבל "מתחת למים" הצליח לאכזב גם ללא ציפיות מהותיות, לא ברור מה הוא יותר, משעמם או מבלבל ומבולבל, הטקסטים לא ברורים ומהר מאוד הופכים להיות מעייפים, כל התכנונים וההסברים שניתנים לאן החבורה הולכת או מה הם עומדים לעשות לא ברור בהתחלה ואחרי זה גם לא מעניין, יש יותר מידי קטעים משעממים וחוץ מהישענות כמעט טוטאלית על קריסטן סטיוארט בתחתונים וחזיית ספורט אין פה הרבה, סטיוארט (וקצת קאסל ומילר) מנסים להחיות את התסריט הרעוע ויש פה ושם כמה קטעים מלחיצים או מעניינים, אבל בכלליות הסרט מייגע מידי.

4.5/10.
  לפני 3 חודשים
אלי (2019)
עוד סרט אימה שמקבל ציון נמוך בImdb וכמעט עד סופו של הסרט לא היה ברור מדוע, הוא מותח, הוא מלחיץ ומבהיל, השחקנים מצויינים - גם הילד צ׳ארלי שוטוול ובטח ובטח שלילי טיילור שמתחילה לקחת ברצינות את נושא סרטי האימה.

אבל הסוף, אוי הסוף... אם עד אז הסרט היה יכול לקבל עיטור של 7 שזה לא מעט לסרטי אימה, הוא קרס ברגע האמת ונפל ל-6, לפחות מבחינתי.

  לפני 3 חודשים
אפליקציה סוף (2019)
באנגלית זה countdown, בעברית זה "אפליקציה סוף", לא "ספירה לאחור", זהו, פרקתי..
אז עם שם מעצבן בעברית, שחקנים שרובם לא מוכרים מלבד אליזבת' לייל היפה (מהסדרה "את" המומלצת) ועם ציון mdb לא מעורר תאבון במיוחד של 5.3 הגעתי לסרט שדווקא הפתיע לטובה, הסיפור מוזר אבל מקבל תוקף סביר, המשחק ברובו סביר (מלבד הכומר המוקצן) והסרט מצליח גם להבהיל וגם לרתק ברוב השלבים שלו וזה לא מעט ביחס לסרט אימה לא מוערך.

אין יותר מידי סרטי אימה שמצליחים לא להישאב להגזמות מטורפות ודווקא הסרט הזה מצליח לא ללכת לכיוון הזה ואפילו להביא סוף סביר ולא תלוש מהמציאות (כמובן ביחס לסיפור).

בimdb קיבל 5.3, הוא יותר לכיוון ה6.5-7.
  לפני 3 חודשים
מלתעות האימה (2019)
אחד מסרטי האימה במגירה, שחיכו לאיזו התפרצות קורונה בשביל שאני אצפה בהם והאמת, העביר לי יופי את טרום הצהריים עם אימה אפקטיבית, שטויות תסריטאיות וכמה קטעי הקפצה לא רעים בכלל.

אלכסנדר אז'ה, שכבר ביים כמה סרטי אימה מוצלחים בחייו ואחראי בין היתר על "גבעות הפחד", "פיראנה 3D" ו"קרניים", מגיע הפעם גם כן בשביל להעיף כל זכר להיגיון אל מחוץ לחלונות ולתת לאיזה תנין לטרוף אותו ולבתר לחתיכות.

קאיה סקודלריו היפיפיה מגלמת את הדמות הראשית ואביה מגולם על ידי בארי פפר הנהדר תמיד. היא שחיינית מצטיינת שפעם אומנה על ידי אביה, עד שהחליט להתגרש מאמה. השניים שהיו מאוד קרובים כעת מרוחקים ובתחילתה של סופת הוריקן משתוללת, היא מחליטה ללכת לחפש את אביה, שלא עונה לטלפון.

מהר מאוד היא נקלעת למרתף ביתם הישן, כאשר תנין מאיים על קיומה והיא גם צריכה למצוא את פאפא ולחלצו. משם זה באמת נכנס למאבק בין האדם לטבע ולחיה אחת אכזרית שהטבע ברא ומדובר באמת על סרט אימה לא רע בכלל, מגניב לאללה וסביר, שהקפיץ כמה פעמים, הלחיץ גם כן, על אף שהוא די צפוי ובסך הכל מה אנחנו צריכים מסרט אימה חוץ משילחיץ אותנו קצת, אפילו אם מדובר בדיוק למה שאנחנו מצפים ממנו.

מעבר לכך, מדובר בבולשיט תסריטאי שלא ברא השטן. גם אם אחרי שלושת רבעי שעה אתם מרגישים שזה עוד בגבולות הסביר, מיד לאחר מכן זה כבר הופך לקשה מנשוא ומה שהתחיל בתור משהו כמעט הגיוני, שעוד אפשר לבלוע, הופך לאט לאיזה מדע בדיוני פוגש סרט גיבורי על. כל חוקי הטבע מתמוססים בשביל לגרום לנו הנאה מסוימת וזה לגמרי בסדר, לחובבי הז'אנר ובכלל...

עוד סרט אימה אמריקאי וזניח למדי, שמנסה לערבב דרמה ורגש כחלק מהתמהיל של מותחן אימה וזה גם עובד בצורה סבירה. לגמרי בשביל לנקות את הראש, לכבות את המוח ולעשות חיים...
  לפני 3 חודשים
ברייטברן (2019)
מה אם סופרמן היה נולד רשע? ובכן, כבר קיבלנו בשנה החולפת דוגמא נוספת בסדרה הגאונית - The Boys. הפעם הקו הוא ממש קו סופרמני, רק בצד השני של הספקטרום, כאשר זוג צעיר, המתגורר בחווה ומנסה להרות, סופיםת פגיעה לא רחוק ממקום מגוריהם. מאז ריצה קדימה של 12 שנים ויש להם ילד מקסים וחמוד וגם מאוד חכם.

הייתי מוכן לסרט הזה, בכל הנוגע לתוכן העלילתי, אבל היו כמה דברים שתפסו אותי off guard כמו למשל קטעי Gore קשים לצפייה וגראפיים בטירוף ואני מדבר פה על קטעים שהייתי חייב לכסות את העיניים ולקלל את הטלוויזיה במשך דקה בערך ולא ציפיתי כל כך, אבל זה עשה מבחינתי רק טוב לסרט אימה, שהאלימות בו מעלה כמה הילוכים מאפס ומשנה את הציפיות ואת כל מה שחשבתם עד לאותו רגע על הסרט.

מצד שני, היו לא מעט רגעים של טמטום תסריטאי, שאתם רואים מקילומטר, חוסר עידון וחוסר תחכום, כאשר כל סיפור המסגרת היה יכול להיות מסתורי יותר ולפזר עלטה בכל הנוגע למקור הילד ולמה הוא הולך להיות מי שהוא הולך להיות? מצד שני, ייתכן וזה לא היה מוכר רעיון מראש וכל חברי שבט גאן היו צריכים לבנות על סיפורים מפה לאוזן ו-ויראליות וזה (אלא אם קוראים לכם קורונה) לא תמיד עובד באופן מושלם.

מעבר לעובדה שמדובר בסרט שנוגע במקומות שלא הרבו לגעת יותר מדי בשנים האחרונות - אימה בסרטי קומיקס, הוא גם נוגע במקומות פסיכולוגיים הרבה יותר, כאשר מדובר בעצם בחרדות הוריות בסיסיות בנוגע לאיך הילד שלכם יילך ויתפתח. כמו ש"חייבים לדבר על קווין" העלה על סדר היום.

מדובר בזוג הורים שכל כך רצו ילד וכל כך הרגישו ברי מזל שקיבלו אותו, שהתגובה לגילויים החדשים תפסה אותם קצת לא מוכנים. יש גוננות, חוסר השלמה וגם הגעה להשלמה ובעיקר אצל הדמות שמגלמת אליזבת' בנקס, בתור האמא המאוד מאוד מאוד מגוננת, זה נראה טוב, אמין ובנוי היטב.

וכמובן שבסופו של דבר יש את הפיקנטריה של משפחת גאן - ג'יימס גאן (האבא והאמא של "שומרי הגלקסיה") הפיק, אחיו - בריאן, כתב ביחד עם בן הדוד שלהם - מארק. דיוויד יארובסקי, הלא כל כך מוכר, ביים ובגדול גאן הביא כל מיני חבר'ה שעבדו איתו על "שומרי הגקלסיה" (גם ג'קסון דאן הצעיר - כוכב הסרט, גילם תפקיד קטן ב"שומרי הגלקסיה" וגם מייקל רוקר, שגילם את יונדו, מופיע לדקה בסרט הנוכחי).

דווקא אלמנט האימה היה די חלשלוש וגם המוטיבציה של הילד להפוך להיות Evil Superman הייתה קלושה ולא מובנת ואפילו האימה לא הייתה כזו מרשימה, אבל משהו בסרט הזה התעלה מעל הרבה הרבה חרירים ושטויות תסריטאיות, כמו הכימיה בין בני הזוג (בנקס ודנמן), הילד שהיה קריפי נהדר לפרקים ארוכים וכמובן האלמנט הפסיכולוגי, הקטע של נבל על ומה שהוציאו מסרט עם תקציב די נמוך, כל המכלול הזה שהודבק היטב ביחד על ידי יארובסקי הפחות מיומן, איכשהו עבד ועבד טוב.

הרגשתי עם סיום הסרט שבא לי עוד והיסודות הונחו, כאמור, לנסות ולחלץ חלק נוסף, כתלות בהצלחתו אצל קהל הצופים (ועל פי הציונים וחלק מהביקורות, לא התרשמתי שהצליחו).
עזבו מידע מוקדם, הסרט עובד. חובבי אימה וקומיקס (בדרך כלל עשויים לזרום טוב יחד) יהנו מאוד ויצאו מסופקים.
רוצו על זה - 7.5 !
  לפני 3 חודשים
הילד 2 (2020)
אלו כנראה הציפיות המאוד נמוכות שהגעתי איתן לסרט הזה, אבל בסך הכל זה סרט אימה סביר ולא רע.

  לפני 3 חודשים
זומבילנד: ירייה כפולה (2019)
עשור בדיוק לאחר הצפייה וההנאה המרובה מהסרט הראשון, מגיע לו הסרט השני שבונה על כך שזכרתם בחיבה רבה את הראשון. למי שהיה זמן בתקופת הקורונה - עדכן את הכונן בראש ויצא לצפייה נוספת. מי שלא, גם לא נורא מלבד כל מיני קריצות לכאלו ואחרים שקשורים לסרט הראשון.

כולם זוכרים שאייזנברג הוא החנון, הארלסון הוא הרדנק ואמה סטון היא היפה, אבל החכמה מאוד. אביגייל ברסלין בינתיים התפתחה וגדלה והסרט נפתח בכך שצמד הבנות, קצת אחרי שנכנסות לבית המשפחה החדש - הבית הלבן, מרגישות ששני הבנים חונקים אותן; כל אחד מכיוונו הוא.

טלהאסי (הארלסון) אבהי ודאגן מדי וקולומבוס (אייזנברג) רוצה להתחתן. הבריחה מותירה את הגברים הכל כך מנוגדים הללו לבדם, לנסות להחליט על דרך חדשה שיוכלו להתוות לעצמם. לדרך החדשה תצטרף אליהם בלונדה שתערבב את קלפי הזוגיות ומאבק בזומבים משודרגים ומשונמכים, שמקבלים שמות מגניבים ומצחיקים.

רובן פליישר הוריד אולי הילוך, בכל הנוגע לחדשנות והמקוריות של הסרט, כי עדיין מדובר בסרט מספר 2, אבל הוא ממש לא מיותר ומהנה לצפייה. מצחיק, קצבי, טקסט נהדר ובדיחות שעובדות ומי שלא זוכר את הראשון כל כך טוב (כמוני, למשל), אפילו עובדות מצוין.

יש המשך עקיצות לקפיטליזם של אמריקה, התייחסויות לתא המשפחתי שהולך, משתנה ומתעדכן ועוד אלפי בדיחות פנימיות שתבינו או לא עד הסוף - הן עדיין עובדות מצוין.
כיף של סרט לקורונה וגם מחוצה לה וגם אם לא ראיתם את הראשון, אתם עדיין תהנו את השני, אבל אם כבר....למה לא תתחילו מההתחלה?
  לפני 3 חודשים
פלישת חוטפי הגופות (1978)
כשהוא יצא הוא בטח היה הרבה יותר מרשים ביחס למה שהוא נראה היום, היום המשחק של חלק מהשחקנים, האפקטים ואפילו הסיפור עצמו נראים קצת "נשארים מאחור", אבל עדיין יש רעיון יפה וביצוע סביר שבטח פעם היה נראה הרבה יותר מכך.

בסך הכל נחמד לצפייה.
6.5/10
  לפני 4 חודשים
סרטים בקולנוע
לגעת בכוכבים, ניו יורק על הגובה, פיטר ראביט 2, Tenet, מורביוס, אפליקציה סוף, קרוז בג'ונגל, זהות זרה, רומן גורלי, משמר האלמוות, דוליטל, חלון אחורי, חתונה על תנאי, מהומה בהונג קונג, מכסחי השדים: החיים שאחרי, סקובי דו!, פאלם ספרינגס, מיואשת במקסיקו, המיניונים 2: עלייתו של גרו, לשחרר את גיא, סוכנת במלכוד, ללא מעצורים, לפני הסערה, הכפר של ברברה, אהבה בשחקים: מאווריק, תחרות הזמר של האירוויזיון: סיפורה של FIRE SAGA, נשמה, היית צריך להשאיר, The King Of Staten Island, בלוז ערבי, הזהב של נורמן, קנדימן, גמביט, הכי רחוק שאפשר, הפשע האחרון, וונדר וומן 1984, ארטמיס פאול, בובספוג הסרט: מבצע הצלה, האביר הירוק, הסוד של הנרי פיק, האישה בחלון, המסור: המעגל נסגר, ירושה, מיסי מסתבכת, קפונה, המשלוח, הציור, האלמנה השחורה, לאחר מעשה, לשקר ולגנוב
בקרוב בקולנוע
הוילה, מחנה הקסם, איוון, האחד והיחיד, פרויקט פאוור, ביל וטד מתמודדים עם המוזיקה, געגועים מתוקים, לזמן את הרוע 3, משפחה ברשת, Magic Arch 3D, קינגס מן: ההתחלה, המכשפות, פוטו אהבה, Halloween Kills, הנצחיים, לא זמן למות, הקרודים 2, 2 אמריקה, סיפור הפרברים, חולית, חנוכה, ראמבל, שאנג צ'י והאגדה של עשר הטבעות, מהיר ועצבני 9, דוקטור סטריינג' ביקום השיגעון, קרואלה, באטמן, פנתר שחור 2, מיינקראפט

TOP 500
סטטיסטיקות
28,405 סרטים, 2,951 סדרות, 6,991 עונות, 119,321 פרקים, 386,088 אישים, 536,638 משתמשים, 267,003 הודעות, 28,663 ביקורות, 93,582 תמונות, 6,598 וידאו
מידע כללי ועמודים נוספים
שפה
סרטים © 2020