וין דיזל חושף פרטים על "מהיר ועצבני 7"

קולנוע
לאחר כמספר ימים מאז ההודעה הרשמית כי ג'יימס וואן יביים את הסרט "מהיר ועצבני 7", וין דיזל אשר מככב בתפקיד הראשי בסרט, חשף כי הסרט השביעי בסדרה המצליחה "מהיר ועצבני" יגיע לבתי הקולנוע תוך פחות משנה.

וין דיזל חושף פרטים על "מהיר ועצבני 7"
וין דיזל חושף פרטים על "מהיר ועצבני 7"

רק לפני כשבוע אולפני יוניברסל שכרו את שירותיו של ג'יימס וואן בתור במאי הסרט השביעי "מהיר ועצבני 7", וכבר השבוע נחשף מועד הפצתו של הסרט לאקרנים. וין דיזל שלאחרונה בילה בכנס סינמה-קון שהתקיים בלאס וגאס, הודיע כי הסרט השביעי והאחרון בסדרת סרטי הפעולה "מהיר ועצבני" יגיע אל בתי הקולנוע בבכורה עולמית בחודש יולי 2014. דיזל עוד סיפר בביטחון מלא כי הסרט השביעי יהיה לסרט המצליח והמושקע ביותר מבין כל השישה אשר יצאו עד כה. כך שיש למה לצפות.

ג'סטין לין אשר ביים ארבעה סרטים מזיכיון "מהיר ועצבני", אישר לאחרונה כי הוא פורש מתפקידו כבמאי הסרט השביעי וזאת לאחר שאינו מסוגל לביים סרט נוסף בטווח כה קצר עקב לוח זמנים עמוס. את ג'סטין לין החליף הבמאי ג'יימס וואן אשר כתב וביים את הסרט הראשון בסדרת סרטי האימה "המסור" אשר הפך להצלחה מסחרית בשנים האחרונות.

דוויין ג'ונסון (דה רוק) אשר הפך לחלק אינטגרלי מהזיכיון המתוקשר "מהיר ועצבני", רמז בשבוע האחרון כי ייתכן והוא לא יופיע בסרט השביעי והאחרון מפאת חוסר זמן ולו"ז צפוף מאוד. אך האם זה יהיה שווה את זה?, לשם כך נצטרך לחכות. עד אז יש עוד הרבה זמן, ואת דה רוק נזכה לראות בקרוב ב"מהיר ועצבני 6" אשר יגיע לבתי הקולנוע בחודש הקרוב.

ולמי שעדיין לא הספיק לצפות בטריילר



כאמור, הסרט "מהיר ועצבני 7" יבוים ויופק על-ידי ג'יימס וואן בהפקת ענק של אולפני יוניברסל אשר רמזו על הפתעות רבות. נכון לרגע זה, רק צמד השחקנים וין דיזל ופול ווקר אישרו את חזרתם לסרט השביעי. כמו כן, צילומי הסרט "מהיר ועצבני 7" יתקיימו בחודש אוגוסט 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וין דיזל חושף פרטים על "מהיר ועצבני 7"
סרטים בקולנוע