האלי ברי לא מוותרת על האקס-מן

קולנוע
האלי ברי חוזרת בסרטו של בריאן סינגר של "אקס-מן: ימים של עבר עתיד", אך ייתכן והכוכבת תהיה מוגבלת בכמה פעולות לאחר ההריון המפתיע.

האלי ברי לא מוותרת על האקס-מן
האלי ברי לא מוותרת על האקס-מן

לאחרונה הכוכבת הלוהטת, האלי ברי (46) הודיעה על ההריון מבן זוגה השחקן הצרפתי אוליביה מרטינז אליו נשואה כשלוש שנים. בראיון שנערך בתחילת השבוע ברי חשפה כי ההריון היה במפתיע ולא מתוכנן, אך בכל זאת שמחה שזה קרה כי ציפתה לילד שני לפני כמספר שנים.

זוכת האוסקר שהתה בימים האחרונים בריו דה ז'נרו לצורך קידום סרטה החדש "הקריאה" בו היא מגלמת מוקדנית 911 המקבל שיחת טלפון מנערה צעירה אשר נחטפה על-ידי רוצח סדרתי, שבעצם קשור לעברה הטראומתי של המוקדנית. בזמן שקידמה את הסרט, ברי פינתה מזמנה וסיפרה: "סטורם לא תופיע בסצנות אלימות, זה פשוט לא אפשרי מחשש לפגיעה בעובר". סיפרה ברי, "סטורם תופיע בסצנות קצת שונות, ולמרות שהיא לא תייצר אקשן, היא עדיין תהיה חלק אינטגרלי מסרט ההמשך".


סטורם במיטבה

כזכור, ברי החלה את דרכה בדמותה של סטורם בשנת 2000 כאשר הופיעה בסרט "אקס-מן" אשר יצא ב-2000, לאחר הצלחתה בתפקיד, בריאן סינגר ליהק אותה בפעם השניה לסרטו השני "אקס-מן 2" אשר זכה להצלחה רבה. 3 שנים מאוחר יותר ברי התאחדה עם יו ג'קמן ואחרים בסרט השלישי "אקס-מן: המפלט האחרון" שהיה לסרט האחרון מסדרת סרטי ה"אקס-מן" שבו כיכבה. כעת, ברי חוזרת לסגור מעגל עם בריאן סינגר בסרטו השלישי והמבטיח "אקס-מן: ימים של עבר עתיד" המבוסס על ספר הקומיקס באותו השם.

הסרט "אקס-מן: ימים של עבר עתיד" יופק ויבוים על-ידי הבמאי המוערך בריאן סינגר מתסריטו של מת'יו ווהן אשר הוביל את הפקתו של הסרט "X-מן: ההתחלה". לצידה של האלי ברי יככבו יו ג'קמן, ג'ניפר לורנס, מייקל פאסבנדר, ג'יימס מקאבוי, ניקולס הולט, אלן פייג', אנה פאקווין, פיטר דינקלייג', פטריק סטיוארט, איאן מק'קלן ולוקאס טיל.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האלי ברי לא מוותרת על האקס-מן
סרטים בקולנוע