כריס המסוורת' כנגד כל הסיכויים

קולנוע
השחקן האוסטרלי, כריס המסוורת' חוזר לככב בסרטו החדש של רון הווארד "Rush" אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע השנה בחודש ספטמבר. זהו דרמת ספורט המתאר את המירוץ המפורסם בין נהגי הפורמולה ג'יימס האנט וניקי לאודה.

כריס המסוורת' כנגד כל הסיכויים
כריס המסוורת' כנגד כל הסיכויים

סרטו החדש של רון הווארד "Rush" מחזיר אותנו היישר אל שנת 1976 אשר בו התקיים המירוץ המרתק בין ניקי לאודה לבין ג'יימס האנט במרוץ הפורמולה 1 המפורסם שנגמר בטרגדיה נוראית. לנעליו של ג'יימס האנט נכנס שחקן הקולנוע כריס המסוורת' אשר כיכב לאחרונה בסרטו של דן ברדלי "שחר אדום", ואילו השחקן הגרמני, דניאל בריהל ("ממזרים חסרי כבוד") יככב כאויבו, ניקי לאודה.

רון הווארד הוא במאי שכל סרט שני שלו הופך מיד לסרט שובר קופות או סרט המועמד לכל פרס אפשרי באוסקר. הוא החל את דרכו כשחקן מדופלם והמשיך כבמאי מצליח שמהר מאוד ובקלות כה רבה נכנס לרשימת הבמאים המובילים בתעשייה האמריקאית ומשם להוליווד הדרך הייתה קצרה. הווארד הוא אחד הבמאים המוערכים בשנים האחרונות שהשפיע רבות על התרבות האמריקאית. את דרכו כבמאי החל עם סרטו "משמרת לילה" אשר הופק בשנת 1982 וזכה לביקורות חיוביות רבות. עוד מסרטיו המוכרים הם "הגרינץ'", "סינדרלה מן", "צופן דה וינצ'י" ו-"מלאכים ושדים", בניהם "צופן דה וינצ'י" ו-"מלאכים ושדים" ממוקמים ברשימת 100 שוברי הקופות של כל הזמנים.

לאחר כשנתיים של חוסר תעסוקה, רון הווארד החליט לתת את כולו בבימוי הסרט "Rush" המבוסס על אותו מירוץ פורמולה מפורסם, הסרט יתאר את התאונה המחרידה בה נשרף לאודה במהלך המירוץ בזמן שהתחרה עם אויבו ג'יימס האנט. לאחר אותה תאונה טרגית, לאודה חוזר למסלול המירוצים באורח מופלא לאחר חודשיים שהוא נמצא מחוסר הכרה בבית החולים.

הווארד בחר בקפידה לתפקיד הראשי את שחקן הקולנוע המהולל כריס המסוורת' אשר ידוע בעיקר מסרטם של מארוול "ת'ור" ו-"הנוקמים". המסוורת' כיכב לאחרונה בסרט הפעולה "שחר אדום" בו גילם אזרח מן השורה אשר יוצא להילחם בחיילים הצפון קוראנים אשר פלשו לעירו שבארצות הברית. הסרט לא היה להצלחה, אם לומר את האמת הוא מזעזע וחסר מטרה, הדבר המוזר הוא שדמותו של המסוורת' שהייתה בעצם הדמות הראשית, מקבלת תפנית מוזרה אשר מובילה למותו ההזוי.

את אויבו של המסוורת', ניקי לאודה יגלם השחקן הגרמני דניאל בריהל אשר התפרסם בזכות תפקידו כאלכס קרנר בסרט "להתראות לנין!". ובנוסף מוכר גם מסרטו של קוונטין טרנטינו "ממזרים חסרי כבוד" בו גילם את דמותו של פרדריק צולר, הצלף הגרמני המוערץ.



הסרט "Rush" הופק ובוים על-ידי רון האוורד ("הדילמה") מתסריטו של פיטר מורגן ("מכאן והלאה"). בסרט מככבים כריס המסוורת', דניאל בריהל, אלכסנדרה מריה לארה ואוליביה וויילד. על הפצתו של הסרט "Rush" אחראים אולפני יוניברסל פיקצ'רס. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע השונים בארץ בתאריך יום חמישי, 05 בספטמבר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כריס המסוורת' כנגד כל הסיכויים
סרטים בקולנוע