"מהיר ועצבני": ג'סטין לין עוצר באדום

קולנוע
לאחר שסיים את עבודתו על הסרט השישי בסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני", ג'סטין לין הודיע כי לא יביים את הסרט השביעי והאחרון בסדרה.

"מהיר ועצבני": ג'סטין לין עוצר באדום
"מהיר ועצבני": ג'סטין לין עוצר באדום

לאחר שביים את סרטו הראשון כבמאי, ג'סטין לין לא הגיע להצלחה לה ייחל, אך לאחר שהוא ביים ב-2002 את סרט הקומדיה "יותר מזל מחר" אשר הביא לו להצלחה מסחרית, הוא הצליח להשתחל לתעשייה ההוליוודית. בעקבות כך, לין קיבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו בבימוי הסרט השלישי "מהיר ועצבני: טוקיו דריפט" אשר זכה להצלחה כה גדולה בקופות הקולנוע והפך במהרה לאחד הסרטים המצליחים של 2006. בעקבות הצלחתו, לין המשיך גם לסרט הרביעי "מהיר ועצבני 4" אשר הכניס לכיסו עוד מזומנים ואחריו הגיע גם הסרט החמישי "מהיר ועצבני 5" אשר סחף איתו מעריצים רבים שרק חיכו לבואו של סרט ההמשך. גם בשלב הזה ג'סטין לין לא עצר באדום והמשיך בעבודתו הנפלאה על בימוי הסרט השישי "מהיר ועצבני 6" אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארץ בחודש מאי הקרוב.

לאחר עבודתו הרבה על הסרט השישי "מהיר ועצבני 6", לין יצר קשר עם מנהלי האולפנים וחברות ההפקה והודיע להם כי אינו יוכל לעבוד על הסרט השביעי והאחרון בסדרת סרטים "מהיר ועצבני". הסיבה העיקרית היא שהעיתוי בין הפקת הסרט ה-6 ל-7 מהיר מדי וכי אינו מסוגל לעבוד בפרק זמן כה קצר.

לפני שלין הודיע על פרישתו מזיכיון "מהיר ועצבני", אולפני יוניברסל תיכננו שלין יתחיל לעבוד מהר ככל האפשר על הסרט "מהיר ועצבני 7" כפי שנעשה בשלושת סרטי "שודדי הקאריביים" ובטרילוגיית סרטי ה"מטריקס" אשר בוימו בפרק זמן קצר. אולפני יוניברסל לא נשארו אדישים, וכבר בימים אלו הם מחפשים אחר במאי ראוי שיוביל את הפקת הסרט השביעי אשר כלל הנראה יגיע לבתי הקולנוע בקיץ הבא.

כמו כן, הסרט "מהיר ועצבני 6" בו מככבים וין דיזל, דוויין ג'ונסון (דה רוק), פול ווקר, מישל רודריגז, ג'ורדנה ברוסטר וטייריס גיבסון יגיע לבתי הקולנוע בארץ ביום חמישי ב-23 למאי 2013 .
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מהיר ועצבני": ג'סטין לין עוצר באדום
סרטים בקולנוע