דוויין ג'ונסון עובד שעות נוספות

קולנוע
דוויין ג'ונסון (דה רוק) אשר כיכב לראשונה לצידו של וין דיזל בסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני" חושף כי יככב בסרט חדש אשר עוקב אחר אותו סוכן FBI לוק הובס אשר היה לבורג מרכזי ב"מהיר ועצבני" האחרון.

דוויין ג'ונסון עובד שעות נוספות
דוויין ג'ונסון עובד שעות נוספות

דוויין ג'ונסון החל לככב בסרטי "מהיר ועצבני" לראשונה ב-2011 כאשר הופיע בסרט החמישי "מהיר ועצבני 5" כסוכן ה-FBI לוק הובס ואויבו של וין דיזל, לאחר שהרשים את במאי ג'סטין לין שהיה אחראי על בימוי הסרט באותם ימים, הוחלט כי דוויין ג'ונסון ימשיך לסרט ההמשך בסדרה המצליחה "מהיר ועצבני 6".

אך עוד בסיום צילומי הסרט "מהיר ועצבני 5" צצו להן שמועות הטוענות כי שחקן הקולנוע הנערץ יככב בסרט משלו וככל הנראה העלילה תגולל את סיפורו של לוק הובס כראש צוות FBI. לאחר שהסתיימו צילומי הסרט "מהיר ועצבני 6" הצפוי אגב לצאת לבתי הקולנוע בחודש מאי, אולפני יוניברסל החליטו לפתח את העלילה לכיוון נוסף אך להתמקד באותו סוכן FBI בכיכובו של דוויין ג'ונסון.

בראיון שנערך השבוע למגזין "אמפייר" ג'ונסון סיפר כי ייתכן והסרט שבו יככב יופק עוד לפני הסרט השביעי בסדרת הסרטים של "מהיר ועצבני": "הפרוייקט נמצא בשלבים הראשונים, ייתכן שהסרט ייצא לבתי הקולנוע לפני או אחרי סרט ההמשך "מהיר ועצבני 7", אך אני עדיין לא בטוח", סיפר ג'ונסון והוסיף, "כרגע אנחנו בשלבי עיצוב דמותו של לוק הובס, כולי ציפייה לתחילתה של הפקת הסרט".

כאמור, סרט ההמשך "מהיר ועצבני 6" עוקב אחר דוויין ג'ונסון (דה רוק) המבקש את עזרתו של דום (וין דיזל) וצוותו על-מנת לעצור כנופיית שכירי חרב אכזריים העובדים אצל האקסית של דומיניק - לטי אורטיז (מישל רודריגז) אשר חוזרת לסדרה הסרטים לאחר הפסקה קלה בשל העובדה שבחרה שנים מוקדמות יותר לככב בסרטים אחרים וכעת היא חוזרת מן המתים ומתכננת לעשות לדיזל חיים קשים.

הסרט "מהיר ועצבני 6" בויים על-ידי ג'סטין לין שאגב צפוי לביים את הסרט השביעי בסדרת הסרטים המצליחה של "מהיר ועצבני". בסרט יככבו וין דיזל, דוויין ג'ונסון (דה רוק), פול ווקר, מישל רודריגז, גל גדות, ג'ורדנה ברוסטר וטייריס גיבסון. הקרנת הסרט תחל בתאריך יום חמישי 23 למאי 2013 וכמו כן הסרט יוקרן בכל בתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על דוויין ג'ונסון עובד שעות נוספות
סרטים בקולנוע