ג'יימס קמרון מעדכן את המעריצים

קולנוע
במאי זוכה פרס האוסקר אשר הביא לנו ב-2009 את סרט המדע בדיוני שובר הקופות, "אווטאר", חוזר לעדכן את מעריציו לגבי סרטי ההמשך וקצת יותר מזה.

ג'יימס קמרון מעדכן את המעריצים
ג'יימס קמרון מעדכן את המעריצים

הבמאי ההוליוודי המצליח במיוחד, ג'יימס קמרון אשר זכה במשך השנים בלא מעט פרסי אוסקר חוזר לעדכן את מעריציו המושבעים של הסרט "אווטאר" אשר נחשב לאחד הסרטים המכניסים ביותר בכל הזמנים. קמרון שהתראיין לאחרונה עידכן בפרטים חדשים על שני סרטי ההמשך: "אני עובד על שני סרטי ההמשך "אווטאר 2" ו-"אווטאר 3", סיפר לאתר "Play Goes Strong", "באותו יום דיברתי עם פיטר ג'קסון ואמרתי לו - עשית זאת בקלות, לך היו את הספרים כאשר הפקת את שני סרטי ההמשך ל"שר הטבעות". לי יש עבודה קשה, אני צריך להמציא שני סיפורים ומשם לשכתב את התסריטים".

"היו לי הרבה רעיונות, אך לאחר מחשבות רבות התחלנו לעבוד על הדמויות ואף יצרנו גם כמה חדשות. אומנם יקח קצת זמן עד שנתחיל לעבוד על הסרטים, אבל אנחנו בכיוון הנכון, ברגע שנסיים לעבוד על התסריטים, נוכל לעבור לשלבים הבאים".

כשקמרון נשאל אם הוא נתון ללחץ, הוא השיב: "לא, זה יותר בכיוון של מפחיד, תמיד סרטי ההמשך היו קשים לעשייה, הם דורשים הרבה מחשבה ועבודה קשה, הרי צריך לחשוב בגדול כדי להפתיע את קהל המעריצים".

"צריך ליצור דברים חדשים ומרעננים כדי שהצופים יאהבו את שראו בסרט הראשון, אני מכיר את זה היטב מעברי, ולכן אני לא מודאג לגבי זה, אבל אני בהחלט מחוייב לספק את הסחורה ואף יותר מכך".

בהתבסס על הדיווח אפשר לומר כי ג'יימס קמרון האגדי מכין לנו הרבה הפתעות בסרטי ההמשך של ה"אווטאר" שלדעתנו צפויים להיות לסרטי מדע בדיוני איכותיים ושוברי קופות גדולים. אנחנו מאוד סקרנים לדעת מה קמרון מכין לנו, אך מקווים שהם יסיימו את העבודה על סרטי ההמשך מוקדם מהצפוי כדי שסוף סוף נזכה לראות סרטים איכותיים.

תזכורת קטנה משובר הקופות:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס קמרון מעדכן את המעריצים
סרטים בקולנוע