ברוס וויליס חוגג יומולדת ועל הדרך סוגר חשבון

קולנוע
בתאריך 28 למרץ יעלה לאקרנים הסרט "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" ומי שהיה לשחקן גדול במשך שנים והצליח להוביל את הקריירה המופלאה שלו לסרטים ששברו קופות ולא מעט שיאים חוגג בחודש זה יומולדת ואף יהיה שותף לסרט זה, אכן כן, ברוס וויליס הוא האיש.

ברוס וויליס חוגג יומולדת ועל הדרך סוגר חשבון
ברוס וויליס חוגג יומולדת ועל הדרך סוגר חשבון

חודש מרץ הוא חודש שמח ומיוחד בשביל השחקן אשר התהלך על השטיח האדום במשך יותר מ-24 שנה בזירה הקולנועית, שבר קופות ושיאים והיה לחלק אינטגרלי מעולם הקולנוע בעשרים השנה האחרונות, כמו שכבר הבנתם מן הכותרת מדובר בשחקן האדיר ברוס וויליס, אשר הביא לנו את סדרה הסרטים "מת לחיות" ו-"עיר החטאים" אשר היו למצליחות ונחשבות לקלאסיקות קולנועיות ברמה אחת מעל השאר.

כעת וויליס חוגג את יום הולדתו, אחרי הכל להיות בן 58 ולהמשיך להיות שותף לסרטי פעולה כמו "מת לחיות ביום טוב" שהוא בעצם סרטו השישי של וויליס בסדרת "מת לחיות" זה לא דבר פשוט כלל וכלל. מספר שחקנים עשו קמבקים בשנים האחרונות כדוגמאת סילבסטר סטאלון וכמו כן ארנולד שוורצנגר ישר אחריו, קאמבקים שאגב גם הצליחו להביא מספר לא מבוטל של אנשים לבתי הקולנוע, ו-וויליס מצידו מרגיש רענן מתמיד, רק בשנת 2012 הוא כיכב בלא פחות משישה סרטים, רובם בז'אנר הפעולה, דבר לא פשוט לבן אדם בן 58 ולא ממש משנה כמה ניסיון יש לו, ועל זה מגיע לו שאפו.

ברוס וויליס ידוע באהבתו לנשים, וכשמדובר בנשים צעירות מה טוב?. לפחות כעת ומאז שנת 2009 וויליס חי חיים שלווים לצד אהבת ליבו הדוגמנית הבריטית אמה המינג אשר מלווה אותו לכל מקום בו הוא הולך. בשילוב תוכניות היומולדת ה-58 ליום הולדתו וויליס עובד קשה בימים אלה בשיווק הסרט "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" אשר יהיה סרטו השני של וויליס אחרי "מת לחיות ביום טוב" ששוחרר ממש בתחילת השנה.



לצד ברוס וויליס ישחקו דוויין ג'ונסון (דה רוק), ג'ונתן פרייס, ארנולד ווסלו, צ'אנינג טייטום, מאט ג'רלד וג'וסף מזלו כאשר ג'ון מ. צ'ו הוא זה שמנצח על תפקיד הבימוי לסרט ובהשתתפות אנשי צוות נוספים אשר עבדו על הסרט. כמו כן הסרט "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" ייצא לאקרנים במדינתנו הקטנטונת בתאריך יום חמישי, 28 במרץ 2013 ויהיה לסרט ההמשך לסרט הראשון "כח המחץ: עליית הקוברה" אשר הביא להצלחה רבה בקרב קהל הצופים ולביקורות טובות ברמת המשחק מצד השחקנים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ברוס וויליס חוגג יומולדת ועל הדרך סוגר חשבון
סרטים בקולנוע