"גודזילה" בגרסה החדשה

קולנוע
זוכרים את השם הזה, נשמע מוכר?, כעת גארת' אדוארדס מביא אלינו את הסרט המפורסם "גודזילה" היישר משנות ה-50 ומבטיח לא לאכזב.

"גודזילה" בגרסה החדשה
"גודזילה" בגרסה החדשה

בשנה החולפת יצא לבתי הקולנוע סרט הדרמה "לינקולן" בבימויו של לא אחר מאשר סטיבן שפילברג, בו דיוויד סטארטיירן כיכב בדמותו של ויליאם סיוורד שהיה מזכיר המדינה ושותפו של אברהם לינקולן שאותו גילם דניאל דיי לואיס אשר זכה בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר על תפקידו.

דיוויד סטארטיירן ידוע בעיקר בשל תפקידו בסרט הדרמה "לילה טוב ובהצלחה" אשר יצא לאקרנים בשנת 2005 בו גילם את אדוארד מורו, עיתונאי שהתעמת עם הסנטור האמריקאי ג'וזף מקארתי אשר הורשע על אי קיום חוקי המשטר הנשיאותי ובבגידה בעמו. בשנת 2010 סטארטיירן זכה בפרס האמי על תפקידו בסרט הדרמה "טמפל גרנדין", באותו הסרט אגב כיכבה לצידו השחקנית קלייר דיינס אשר מוכרת מסדרת הדרמה האמריקאית "הומלנד" המבוססת על הסדרה הישראלית "חטופים".

תזכורת, כך נראה גודזילה של שנות ה-50:



השבוע, אתר "וראייטי" דיווח כי דיוויד סטארטיירן אחרון השחקנים שלוהק לאתחול המחודש של הסרט "גודזילה" שאת צילומיו דחו לסוף שנת 2013 בו יגלם מדען אשר נשלח לעזור לצבא האמריקאי לעצור את מפלצת הים "גודזילה". בסרט "גודזילה" משנת 1998 לוהק שחקן הקולנוע מת'יו ברודריק ("מיליארד סיבות לשוד") לתפקיד המדען, כעת סטארטיירן נכנס לנעליו של ברודריק בניסיון להביא חידוש טוב יותר, ובנסיון אחרון להחיות את אותה הקלאסיקה משנות ה-50.

הסרט "גודזילה" מבויים ע"י גארת' אדוארדס, דיוויד סטארטיירן מצידו יככב יחד עם בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), אהרון ג'ונסון ("קיק אס"), אליזבת אולסן ("אורות אדומים") וג'ולייט בינוש ("חיים של אישה אחרת") הסרט "גודזילה" צפוי לצאת לבתי הקולנוע בחודש מאי לשנת 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "גודזילה" בגרסה החדשה
סרטים בקולנוע