הם מעטים, אבל חזקים

קולנוע
מהיוצרים של "בית חרושת לכדורגל" מגיע סרט הפעולה החדש של הבמאי ניק לאב "היחידה" המבוסס על סדרת הטלוויזיה הבריטית המצליחה משנות ה-70.

הם מעטים, אבל חזקים
הם מעטים, אבל חזקים

לאחר שכיכב בסרטו המצליח של מרטין סקורסזה "הוגו", ריי ווינסטון מגיע לסרט מתח חדש העונה לשם "היחידה" שבו מגלם את ג'ק ריגן - שוטר קשוח וראש יחידה משטרתית הפועל בשיטות אלימות לא שיגרתיות. מלבדו מככב גם השחקן הבריטי המצליח, דמיאן לואיס אשר מוכר מסדרת הטלוויזיה שסחפה את כל העולם, "הומלנד" (המתבססת על הסדרה הישראלית "חטופים") ואף זיכתה אותו בפרסי האמי וגלובוס הזהב. דמיאן מגלם בסרט את לואיס - חוקר חקירות פנים המצטרף ליחידה כדי לפתור את תעלומת המרצחים שהוציאו ארבעה אנשים תמימים להורג.

היילי אטוול אשר כיכבה לצידו של כריס אוונס בסרט גיבורי העל "קפטן אמריקה: גיבור העל הראשון", שאגב תחזור לככב גם בסרט ההמשך "קפטן אמריקה: חייל החורף", מככבת גם כאן בתפקיד השוטרת ננסי העובדת לצידם של של שאר שוטרי היחידה. אך מה שהיא לא יודעת הוא, שהשוטר שאליו היא נשואה, מתכנן להפליל את ג'ק ויחידתו אשר מנסים לפתור את תעלומת הרצח.

"היחידה" מתחייבים למצוא את הפושעים וגם אם זה אומר שצריך לעבור על כמה מחוקי המשטרה כדי לעשות זאת. כמו כן, שוטרי היחידה משתמשים בדרכים שונות כדי להתמודד עם הפושעים, והם לא מתביישים להשתמש במחבטי בייסבול, אלות, אקדחי הלם וכל דבר שבעזרתו הם רואים לנכון להשתמש בו על מנת לעצור את הפושעים. לפעמים הם גם הולכים עד הסוף כדי להראות להם מי הבוס. רק לעיתים רחוקות ורק כשאין ברירה הם נאלצים להשתמש בכלי הנשק האישיים שלהם.

אומנם יש מעט שחקנים מוכרים, אך לאלו שכבר ראו את הסרט "היחידה", השכילו להבין כי כל השחקנים בלי יוצא מן הכלל סיפקו ביצועים מכובדים ואף יותר משחקני הוליווד וותיקים שכבר כיכבו בסרטי פעולה שונים מהסוג הזה. תתפלאו, אבל זה נכון. אי אפשר להגיד דבר אחד רע על הסרט הזה. לרוב הוא מכיל סצנות אלימות, מרדפי מכוניות והרבה אקשן איכותי כמו שכולם אוהבים.

לאלו מכם אשר אוהבים סרטי פעולה מהסוג הזה, אנחנו ממלצים ללכת לבתי הקולנוע ולצפות בו, הוא אכן שווה את הכסף. הסרט יצא לאחרונה לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 07 במרץ 2013.

להלן שעות ההקרנה של הסרט:
http://www.sratim.co.il/view.ph p?id=1124566#!showtimes
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הם מעטים, אבל חזקים
סרטים בקולנוע